Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Øvelse gør mester EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Øvelse gør mester EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Øvelse gør mester EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Øvelse gør mester EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Øvelse gør mester EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Øvelse gør mester EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Øvelse gør mester EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Øvelse gør mester EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Øvelse gør mester EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Emily Night (86)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Øvelse gør mester Vote_lcapØvelse gør mester Voting_barØvelse gør mester Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Øvelse gør mester EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Øvelse gør mester EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Øvelse gør mester EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Øvelse gør mester

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester EmptyLør Feb 23, 2013 7:39 am

Sted: Søen
Tid: 11:11
Omgivelser: Træer, Sten, Vand
Vejr: Letter skyet, med meget lidt nyfalden sne.

Forsvar mod mørkes kræfter og besværgelse lære Timothy Simon havde ingen elever lige øjeblikket og havde derfor begivet sig ud til søen. Han kunne godt lide at forbedre sig selv til næste lektion, men hans næste lektion var med 3 års elever og de var rimelig trætte af at hører på ham undervise, så han fandt bare på en opgave til dem og lod dem komme til ham. Hans påklædning var lidt freestyle, han begik ikke altid det professor der skulle bæres. Han havde dog den typiske kappe på, dog bare i den klassiske sorte farve, og inden under kappen havde han en mørke blå langærmet trøje på og nogle mørke grå bukser.
Han gik med hænderne i lommerne og stoppede ved vandet vandkant og så ud over det. "De kunne lære om Accio...og dog ikke...Extinguishing den kunne de lærer.." sagde han til sig selv og smilte selvtilfreds.

//Sorry.. anede ikke helt hvad jeg skulle skrive//
Tilbage til toppen Go down
Barbara I. Taleswood

Barbara I. Taleswood


Alder : 23
Kvinde URL Birthday : 03/10/00
Humør : Fint nok
Antal indlæg : 2

Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester EmptyLør Feb 23, 2013 8:17 am

Barbara sad oppe i Magiens Historie klasselokalet, sammen med sine klassekammerater og ventede på at Professor Simon, som skulle være deres vikar, ville komme op til dem. Men de havde siddet og ventet på ham i nogle minutter. Det kunne godt være, at han ikke havde vist at han skulle have dem tænkte Barbara.
Efter at have set ud af vinduet i lidt tid, kunne hun se en mand gå ned mod søen. Vent? Var det ikke professor Simon?
"Er det ikke professor Simon, som går dernede?" spurgte Barbara.
"Jo, det er det. Så løb ned og hent ham!" sagde en af Barbara's kammerater.
Barbara sukkede og gik ud af klasselokalet. Hun løb stille ned til indgangs hallen, imens hun prøvede at lade være med at larme for meget.
Da hun var kommet udenfor, løb hun ned mod vandkaten hvor professor Simons stod.
"Ehm, professor?" spurgte Barbara stille og forsigtigt, og så på ham. Selv havde hun sin skole uniform og kappe med Ravenclaw mærket på, samt hendes hår var sat op i en hestehale.

//Hehe, okay. ;)//
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester EmptyLør Feb 23, 2013 8:23 am

Timothy gik i sin egen lille verden, da han så ud over søen, skulle han til at trække sin stav, men med et hørte han en pige kom traskene, han kunne regne ud det var en pige, ellers ville det lyde mere hårdt, i følge ham.
Han vendte sig om og så en lille pige fra Ravenclaw. "Ja Frk.?" sagde han og så hen mod hende, roligt gik han hen i mod hende for at være behjælpelig. "Burde De ikke være til time?" spurgte han så og så sig om.
Der var ingen andre end de to ude, det var da underligt.
Tilbage til toppen Go down
Barbara I. Taleswood

Barbara I. Taleswood


Alder : 23
Kvinde URL Birthday : 03/10/00
Humør : Fint nok
Antal indlæg : 2

Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester EmptyLør Feb 23, 2013 8:33 am

Barbara så på ham, da han vendte sig om. Da han sagde 'Burde De ikke være til time?' nikkede Barbara kort, hvorefter hun sagde: "Ehm, jo professor. Men altså jeg sad oppe i Magiens Historie's klasselokale, og vores lærer kommer vist ikke i dag, så jeg tror det var Dem der skulle være vores vikar"
Barbara var en lille smule usikker, da hun ikke helt havde vidst hvad hun skulle sige, men det andet var vel fint nok. Det var jo hellere ikke lige frem farligt at tale til lærerne, men alligevel var Barbara næsten altid en lille smule usikker når hun skulle tale til de fleste af dem.
Barbara så på professor Simon, og ventede lidt på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester EmptySøn Feb 24, 2013 10:11 am

Timothy så overrasket på Barbara, indtil det gik op for ham, at den nye professor der var kommet på skolen måtte da være den lærer, og hans skulle til nogle møder og.. Der var noget bekendt ved pigen, alligevel mindede de om hinanden. ”Jeg tor som ment De har ret frk… Taleswood? ” sagde han og så spørgende på hende. ”De må være i familie Marcus Taleswood, der er noget ved jer der virker ens nemlig,” sagde han og smilte. ”Men skal vi så smutte der op, eller skal vi ikke have en uden døres lektion?” spurgte han hende og så sig om, det kunne de lige så godt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øvelse gør mester Empty
IndlægEmne: Sv: Øvelse gør mester   Øvelse gør mester Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Øvelse gør mester
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Søen-
Gå til: