Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Dumme regn....(Riker) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Dumme regn....(Riker) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Dumme regn....(Riker) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Dumme regn....(Riker) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Dumme regn....(Riker) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Dumme regn....(Riker) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Dumme regn....(Riker) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Dumme regn....(Riker) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Dumme regn....(Riker) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Dumme regn....(Riker) Vote_lcapDumme regn....(Riker) Voting_barDumme regn....(Riker) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Dumme regn....(Riker) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Dumme regn....(Riker) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Dumme regn....(Riker) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Dumme regn....(Riker)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Dumme regn....(Riker) Empty
IndlægEmne: Dumme regn....(Riker)   Dumme regn....(Riker) EmptyOns Maj 23, 2012 7:14 am

S: Dylan's palæ(Det er stort)
V: Regn
T: 16:30
O: Ingen
P: Billede bare med shorts.
H: Glad.

Dylan sad på sit værelse. Hun kedede sig lidt fordi hun ikke have særlig mange venner. Hun svedte lidt da hun øvede sig lidt på din kustiske guitar. Hun smilte og så lidt ned. Hun spillede igen men lagde den fra sig ét minut efter. Hun ordnede sit hår. Lagde mascara på og hudfarvet læbestift. Hun rettede sit tøj og så sig omkring. Hendes far var i en eller anden magi klub. Hun så sig igen omkring. Hun rettede sine øreringe og så en smule glad ud.

http://multimedia.jp.dk/archive/00189/ydern_s_189036e.jpg
Tilbage til toppen Go down
Riker D. Gordon

Riker D. Gordon


Alder : 27
Mand URL Birthday : 25/04/97
Humør : Den eneste tosse jeg vil være sammen med, er Romeo<3 (Laver tysk)
Antal indlæg : 32

Dumme regn....(Riker) Empty
IndlægEmne: Sv: Dumme regn....(Riker)   Dumme regn....(Riker) EmptyOns Maj 23, 2012 7:20 am

Riker David Gordon var taget til der mere magiske by del af verden. Han kom ikke her særlig tit. Han skulle kunne på noget til sine lektier. Men han var gået lidt forkert. Han kom der normalt kun når han havde Romeo med. David havde blodt hår, og en lilla trøje på, ug ude over den, habde han en hættetrøje på, som var sort , hvid og grå, samt nogle slidte og hullede bukser på, som var sådan lidt grålige. Hals kæde og armbånd havde han ofte tit på.
Han gik forbi et stort palæ. Han kiggede op på det, og stoppede helt op. Han fik et smil på læben, som om der var et nyt eventyr på vej. Han gik hen mod døren, og kunne hører en spille musik. Han bankede på døren.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Dumme regn....(Riker) Empty
IndlægEmne: Sv: Dumme regn....(Riker)   Dumme regn....(Riker) EmptyOns Maj 23, 2012 7:26 am

Dylan hørte en banke på. "Alex tag ud til fætter Jonas", Alex spurtede ned af trappen og tog Susenetværket. Hun gik ned til døren og åbnede den. Hun så en blond dreng. "Hej" sagde hun tomt. Hun havde kun fået besøg af Camille Prew som VAR hendes bedsteveninde. Hun sukkede og åbnede den lidt mere. "Dylan Schoenfield. Du?" spurgte hun venligt og hendes ugle fløj over på hende skulder. "Det her er Blommie. Hun er meget kælen og elsker at sidde på drenge" hun fniste men så bare på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Riker D. Gordon

Riker D. Gordon


Alder : 27
Mand URL Birthday : 25/04/97
Humør : Den eneste tosse jeg vil være sammen med, er Romeo<3 (Laver tysk)
Antal indlæg : 32

Dumme regn....(Riker) Empty
IndlægEmne: Sv: Dumme regn....(Riker)   Dumme regn....(Riker) EmptyOns Maj 23, 2012 7:31 am

Drengen så llidt pigen der åbnede døren. "Hej!" sagde han meget høfligt. Han smilte bare sort og rakte hånden frem. "David Gordon, Muggler og fra Hufflepuff!" sagde han så og smilte end nu stort. Han kiggede så på uglen. "Hej med dig Blommie, er du en fin ugle?" sagde hun så og igen på pigen. "Må jeg se hvad du kan på dit instrument spurgte han så, endnu høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dumme regn....(Riker) Empty
IndlægEmne: Sv: Dumme regn....(Riker)   Dumme regn....(Riker) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dumme regn....(Riker)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hjemme-
Gå til: