Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Tegne jeres karaktere! :'D Ons Maj 09, 2012 3:55 am
Hej alle sammen der ude! Jeg fik den ide at jeg ville tegne nogle af brugerene her inde! Så Lige nu har jeg tegnet nogle enklete pigers kjoler. Det vil sige jeg har tegnet Silkes (Til skolefesten), Rai's normale kjole, og en særligt designet kjole designet til Abigail. Alle, undtagen Rai's, er der blevet spurgt til ^^ Men nu ville jeg høre, er der nogle af jer der ude der gerne vil have jeg skal tegne tøjet til jeres karaktere? Eller bare vil give mig en god beskrivelse på en? Den var nok mest til piger... Men drenge! Bare rolig! Jeg vil med glæde også lave noget til jer! Men jeg kan ikke rigtig finde ud af at tegne drenge i hånden selv, så jeg køber ofte de der TOPMODEL bøger lavet af dem der har skab Bratz.
Jeg vil virkelig gerne have lov til at tegne jeres karaktere selv og i sådan en bog der ^^' Så skriv gerne et indlæg herinde og jeg vil begynde! * Indlæget skal helst indgå et billed af din karakter eller en RIGTIG god beskrivelse af tøjet/karakteren! ^^
På forhånd, TAK! I. P. Score.
Kathrine Jonathan
Humør : Lyst til at græde. Antal indlæg : 33
Emne: Sv: Tegne jeres karaktere! :'D Ons Maj 09, 2012 4:00 am
Tja...Du må gerne tegne min karakter. Beholder billedet indtil du er færdig
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Tegne jeres karaktere! :'D Ons Maj 09, 2012 5:49 am
Hvis du kunne tegne min, ville jeg blive imponeret ^^
Vil du det? *Hundeøjne* xD
Tryk her!
Eller
Tryk her, igen!
I. P. Score
Antal indlæg : 4
Emne: Sv: Tegne jeres karaktere! :'D Ons Maj 09, 2012 7:15 am
Kathrine: Kan du ikke sætte billedet ind i stedet for? Så ville de være meget nemmere, og jeg ville også kunne se det i større format
Narcissa: Ja selvfølgelig! Jeg går straks i gang! Vil du have blot tøjet eller også selve karakteren? :p
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Tegne jeres karaktere! :'D Ons Maj 09, 2012 7:23 am
Hvsi du kunne tegne selve karakteren, om det tøj hun har på er det du tegner må du selv bestemme ^^