Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Humør : Elsker dig virkelig højt Andreas :) Antal indlæg : 19
Emne: Lektier i Eliksir Ons Maj 09, 2012 1:55 am
Professor Yellie stod ved sit kateder, hun havde et par ting i hænderne. Som regel papirer. Hun gik hen til elevernes borde, og lagde papirerne på deres borde. ”Jeg vil gerne have i skal skrive en lille stil, om hvad amortentia.” Hun smilte og begyndte at gå, de skulle bare lave deres lektier.
Jeres lektie skal skrives med disse spørgsmål, og skriv svarene. I kan godt få hjælp. Bare start:
Spøgsmål:
-Hvad er amortentia?: -Hvad er duftene?: -Hvad er din duft?: -Hvad duft tror du jeg har?: -Hvad er din yndlingsduft:
Her er karakterende:
Overforventning Fremragende Ok Underforventning Trold
Længe: over 40 ord
Sidst rettet af Mary Yellie Ons Maj 09, 2012 2:42 am, rettet 1 gang
I. P. Score
Antal indlæg : 4
Emne: Sv: Lektier i Eliksir Ons Maj 09, 2012 2:40 am
Du har ikke givet noget minimal eller maximal længde... Din torsk xD
Mary Yellie
Humør : Elsker dig virkelig højt Andreas :) Antal indlæg : 19
Emne: Sv: Lektier i Eliksir Ons Maj 09, 2012 2:41 am
Når ja...Man bedstemmer selv, bare ikke under 30 ord.
Alex Schoenfield
Humør : Bored.... Antal indlæg : 30
Emne: Sv: Lektier i Eliksir Ons Maj 09, 2012 3:11 am
-Hvad er amortentia?: Amortentia er en personlige duft, men også en eliksir. Det er ikke rigtig kærlighed, kun falsk kærlighed. Og det er ikke permanent. -Hvad er duftene?: Duftene er forskellige, man har sin egen/egne dufte. -Hvad er din duft?: Jeg ved endnu ikke hvad min duft er, dog er den måske lakrids eller chokolade -Hvad duft tror du jeg har?: Jeg tror du har roser, nyklippet græs, og mynte. -Hvad er din yndlingsduft: Min yndlingsduft er nok en rosenduft eller en anden blomsterduft.