Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 3:02 am
Remus kiggede om på hovedet og så på Dylan. "Morgen Dylan..." sagde han træt og ligeglad. Han rejste sig op, og lagde staven ind i kappen, som om der var en slags lille lomme.
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 3:08 am
Dylan smilte svagt. "Har man sovet godt?" Hun have ikke uglet hår da hun syntes det kunne være en smule klamt. At se sådan ud foran en dreng.
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 3:48 am
Remus så underligt på Dylan. "Er det ikke normalt for mig?? Jeg gør aldrig noget stort ud af mit hår som alle andre..." sagde han så gabende.. Han var vidst alligvel træt?
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 3:49 am
Dylan grinte. "Det er jo komplet ligemeget ikke?" Hun grinte ikke mere og ordnede sit eget hår. Hun kløede i det hun havde ikke lus. Adr nej det havde hun ikke.
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:00 am
Remus rystede på hovedet af hende, og smilte svagt. "Det undre mig at du et blevet sat på Slytherin, såre du andre og håner dem?" spurgte han så, og gik hen til sofaen igen. HAn klappede på den, som om hun skulle sætte sig.
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:01 am
Dylan vidste godt hvad det betød hun testede ham bare. "Skal jeg sætte mig?, Og ja igår mobbede jeg Amy Dunck" sagde hun hurtigt
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:03 am
"Jep" sagde han, og så om på hende, med at mobbe. "Jeg sagde ikke mobbe.. Når vi håner andre, er det for at vise hvem vi er.. vi skal være stærke i selvværet.. Men hvem er hun?" spurgte han s.
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:07 am
Dylan satte sig ved siden af Remus. Hun smilte lidt og så på ham. "Ja det ved jeg godt, vi håner ofc. Jeg begynder snart på det. Og Dian Wesley, overvejer at kalde ham Væsel eller Weasel".
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:12 am
Remus smilte overrasket og træt. "Go' pige." sagde han, men da han hørte det med Dian, "Jeg mener vel nok, at Kashmir er hans offer.. Og jeg tror heller det er så godt, hvis en 5.års elev begynder at håne en 17 årige dreng, der har arbejde.. og træner... den And.." sagde han med et suk. "Han er sgu en and" gab.
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:15 am
Dylan grinte af det han sagde. "En and?" Hun begyndte at fnise at det andet han sagde. "Du mener jeg er en Go' pige?"
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:18 am
Remus grinte svagt. "Jep..Duck" sagde han med et smil. Han så ikke overrasket på hende nu, men var alligvel lidt. "Ja?" - "Noget du ville snakke om?" spurgte han så.
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:22 am
Dylan ved ikke hvad hun skal sige. "Tja....Vi kunne snakke om...Skoleballet?"
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:45 am
"Også Kashmir? William og alle de andre tossede drengerøve?" sagde Remus med et smil over læberne.
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:53 am
Dylan så på ham. "Ikke William eller Daniel Blue, de er totalt vilde med Stephanie Kessler, den drengeglade nar. Hun flirter konstant med drenge hele tiden!"
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 4:58 am
"Hun er jo også professor Kesslers barn?" sagde han med et grin. "Hvorfor mund hun skal skiles?" han så spørgende på hende. "Men prøv at spørg dem alligevel..."
Dylan Schoenfield
Emne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan. Ons Maj 02, 2012 5:03 am
Dylan så lidt på ham. "Vil du gerne til ballet med mig?" Spurgte hun svagt og smilte lavt. Hun kløede sig i nakken og smilte ikke mere.