Hvem er på nu Der er i alt
30 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 30 gæster
Ingen
Flest brugere online på samme tid var
54 , Man Okt 21, 2024 7:51 pm
Statistik Der er i alt 84 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er jahsabened Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
3>
OPMÆRKSOMHED Man Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær Elever, Unge og Professorer!
Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af … Kommentarer : 1
Did you miss us? Tors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær Hej, til dem der nu ser dette.
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden … Kommentarer : 15
Profil opdateringer! Fre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson Hej alle medlemmer på siden.
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber … Kommentarer : 0
Quidditch? :3
Forfatter Besked Gæst Gæst
Emne: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:16 am Ja jeg tænkte nemlig om at vi f.e.k.s kunne have Quidditch ligesom på Potterskolen, det er måske nemmere men alligevel kan vi jo godt lave det? //Daphney//
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3Antal indlæg : 99 Emne: Sv: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:18 am Jeg er ved at holde at jeres klgoe hoveder.. Jeg må tag ve' lærer af jer unge venner. :-) Men må jeg spørger dem.. Skal man skrive ligesom man er med i kampen og det?
Synes godt om Synes ikke godt om
Gæst Gæst
Emne: Sv: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:19 am Æhm.....Altså ja det var ligsom f.e.k.s Daphney tager din basker kølle, hun er parat til at slå til Tromleren, dog er hun distrahheret af alt andet
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3Antal indlæg : 99 Emne: Sv: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:22 am Meget flot, jeg sætter den på. Jeg skal nok også lave noget hvor man kan se hvem der er med på Quiddicht holdet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:22 am Godt for så hvis jeg kunne ville jeg mægtig gerne være Hold-Kaptajn
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3Antal indlæg : 99 Emne: Sv: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:24 am Okay, af en 3.årgnagselev er du modig. Husk ikke at skrifte med alderen. Når de bliver 14 skal de så bare ændre årgange. =)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:25 am Tro mig jeg har været ude for meget, jeg kender allerede Patronus besværgelsen
Nidkjær Rektor
Humør : Skal lige spise :)<3Antal indlæg : 99 Emne: Sv: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:27 am Det skal de nok ikke sige højt, for det er normalt ikke noget vi lærer elever?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Quidditch? :3 Tirs Feb 21, 2012 4:29 am
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Quidditch? :3
Quidditch? :3
Lignende emner
Forumtilladelser: Du kan ikke besvare indlæg i dette forum