Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Alder : 28 URL Birthday : 16/06/96 Humør : Until you find someone as open and brave as you, you're going to have to get used to going it alone. Antal indlæg : 90
Emne: Musik hjælp. Lør Apr 28, 2012 2:02 am
Hejsa folk derude. Jeg er nu kommet så langt, som til at skulle lave min profil. Men jeg er allerede gå i stå, inden at være begyndt... Jeg vil mægtig gerne have musik på min profil, men jeg ved ikke hvordan man sætter det ind. Så tja.. Det jeg egentlig bare ville spørge om, er hvordan man sætter musik ind på profilen?
Mange tak på forhånd.
//Christopher.
Stephanie Kessler Gryffindor - Overhoved
Alder : 27 URL Birthday : 01/04/97 Humør : I will dance for you, hottie!:*<3 Antal indlæg : 25
Emne: Sv: Musik hjælp. Tirs Maj 01, 2012 1:13 am
Hvad med en rolig sang?<3
William Herbert
Alder : 30 URL Birthday : 10/10/94 Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3 Antal indlæg : 32
Emne: Sv: Musik hjælp. Tirs Maj 01, 2012 1:26 am
Giv mig den sang du gerne vil have på så skal jeg nok hjælpe dig
Christopher Parker
Alder : 28 URL Birthday : 16/06/96 Humør : Until you find someone as open and brave as you, you're going to have to get used to going it alone. Antal indlæg : 90
Emne: Sv: Musik hjælp. Tirs Maj 01, 2012 1:54 am
Mente nu hvordan man gjorde Stephanie. ^^
Okay William, mange tak.(: Det er Thirty Seconds To Mars - The Kill.
William Herbert
Alder : 30 URL Birthday : 10/10/94 Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3 Antal indlæg : 32
Emne: Sv: Musik hjælp. Tirs Maj 01, 2012 3:04 am
[1] Find sangen på youtube.com/ [2] Klik del. [3] Klik Indlejring. [4] Chek under de fire bokse; Gammel Indlejring skal have et hak. [5] Tag nu koden i boksen ovenover. [6] Sæt koden ind på et skriveprogram, evt. word. [7] Tag linket. Det er enten mellem; value=" og "></param> eller <embed src=" og " type= - Bare vær sikker på der ikke er et " eller et >< i linket. [8] Sæt den ind i denne kode
Jeg er ved at ekspimentere med noget for at se om man kan fjerne næsten alle punkterne. - Det er ikke sikkert det virker...
Christopher Parker