Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Camille Prew (185)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Nidkjær (99)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Emily Night (86)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Remus Watson (72)
I thought I was alone - Daniel Blue. Vote_lcapI thought I was alone - Daniel Blue. Voting_barI thought I was alone - Daniel Blue. Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 I thought I was alone - Daniel Blue.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

I thought I was alone - Daniel Blue. Empty
IndlægEmne: I thought I was alone - Daniel Blue.   I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyOns Apr 25, 2012 3:54 am

T: Klokken er omkring 20:30.
O: Well.. En masse toiletbåse, håndvaske, vinduer. Der er ingen personer derinde, udover Camille og Hulkende Hulda.
V: Vejret er gråt og koldt. Det regner utrolig meget, og nogle få lyn kommer også, samt noget torden.

Regnen hamrede mod ruderne og gav genlyd, inde på Hulkende Huldas Toilet. Nogle af de fine ’malerier’ på ruderne, så ud til at græde, fordi regnens dråber gled ned fra deres øjne. De svage stemmer fra folk, kunne høres gennem den lukkede dør, men inde på selve toilettet var der stort set tomt. På nær en enkelt, lyshåret pige, der havde vandret ind på toilettet i håb om at kunne være alene og sidde og tænke. Hun var klædt i et par slidste brune støvler, et par sorte strambukser, en sort tank-top og utrolig mange smykker. Håret var flettet til den ene side i et silleben, men var blevet ret så pjusket i løbet at dagen.

Camille Prew hævede langsomt blikket og sukkede tungt. Hun sad op af en af de hvide vægge, lige ved siden af en håndvask. Hun havde sat sig ind på toilettet, fordi de mange forvirrende ting ’hjemsøgte’ hende. Ikke i mareridt, men på gangene. Hver gang hun stødte på nogle personer, der mindede hende om det. Egentlig havde de sidste par uger, været lidt kaotiske for hende.. Det var vist bare først gået op for hende i løbet af de sidste par dage.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

I thought I was alone - Daniel Blue. Empty
IndlægEmne: Sv: I thought I was alone - Daniel Blue.   I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyOns Apr 25, 2012 3:56 am

Har ikke tid, men skal nok skriver senere
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

I thought I was alone - Daniel Blue. Empty
IndlægEmne: Sv: I thought I was alone - Daniel Blue.   I thought I was alone - Daniel Blue. EmptyOns Apr 25, 2012 3:59 am

//Allright.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I thought I was alone - Daniel Blue. Empty
IndlægEmne: Sv: I thought I was alone - Daniel Blue.   I thought I was alone - Daniel Blue. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I thought I was alone - Daniel Blue.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Hulkende Huldas Toilet-
Gå til: