Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Humør : Jeg skal være en glad mand, men hvordan kan jeg det uden en smuk kone/kæreste? Antal indlæg : 5
Emne: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Man Apr 16, 2012 12:07 am
S: De Tre Koste V: Snestorm T: 13:40 O: Ok, mange P: En cowboys jakke med en hvid sweater indeni og nogle jeans
Andrew sad omkring et bord han venter blot på sin datter, men han kigger sig alligevel omkring, han klør sig i nakken og tager en slurk af sin ingefærøl, han elsker hende højt. Men vil altså ikke såre hende med foreksempel sige at hendes hest skal aflives eller sådan noget lignene.
Tami Jepard
Humør : Æhm Glad Antal indlæg : 2
Emne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Man Apr 16, 2012 12:24 am
skubber døren op ind til De tre koste. ser sig lidt rundt kan se nogle andrer elver et par lærer og så der hendes far. går hend mod bordet står ved bordet. "Hey". sætter mig i en stol overfor dig. har en almindelig kappe på med nogle hvie snefnug.
Andrew O'Wolffson
Humør : Jeg skal være en glad mand, men hvordan kan jeg det uden en smuk kone/kæreste? Antal indlæg : 5
Emne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Man Apr 16, 2012 12:25 am
Andrew ser op og smiler. "Kommer du først nu?" Han ser på hende men kigger atter ned igen. "Gå du bare over og bestil noget Tami."
Tami Jepard
Humør : Æhm Glad Antal indlæg : 2
Emne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Man Apr 16, 2012 12:36 am
"Jeg skal ikke have noget ellers Tak..." smiler let. Sætter mig i stolen overfor dig og tager en avis frem. lægger den på bordet da jeg ikke har haft tid til at læse i den.
Andrew O'Wolffson
Emne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Man Apr 16, 2012 6:59 am