Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 20 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 20 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 54, Man Okt 21, 2024 7:51 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Vote_lcapHyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Voting_barHyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Vote_lcapHyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Voting_barHyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Nidkjær (99)
Timothy Simon (98)
Christopher Parker (90)
Kashmir Jonathan (88)
Emily Night (86)
Dylan Schoenfield (78)
Remus Watson (72)
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …

Kommentarer: 1
Did you miss us?
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Andrew O'Wolffson

Andrew O'Wolffson

Mand Humør : Jeg skal være en glad mand, men hvordan kan jeg det uden en smuk kone/kæreste?
Antal indlæg : 5

Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Empty
IndlægEmne: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard)   Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Apr 16, 2012 12:07 am

S: De Tre Koste
V: Snestorm
T: 13:40
O: Ok, mange
P: En cowboys jakke med en hvid sweater indeni og nogle jeans

Andrew sad omkring et bord han venter blot på sin datter, men han kigger sig alligevel omkring, han klør sig i nakken og tager en slurk af sin ingefærøl, han elsker hende højt. Men vil altså ikke såre hende med foreksempel sige at hendes hest skal aflives eller sådan noget lignene.
Tilbage til toppen Go down
Tami Jepard

Tami Jepard

Kvinde Humør : Æhm Glad
Antal indlæg : 2

IndlægEmne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard)   Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Apr 16, 2012 12:24 am

skubber døren op ind til De tre koste. ser sig lidt rundt kan se nogle andrer elver et par lærer og så der hendes far. går hend mod bordet står ved bordet. "Hey". sætter mig i en stol overfor dig. har en almindelig kappe på med nogle hvie snefnug.
Andrew O'Wolffson

Andrew O'Wolffson

Mand Humør : Jeg skal være en glad mand, men hvordan kan jeg det uden en smuk kone/kæreste?

IndlægEmne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard)   Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Apr 16, 2012 12:25 am

Andrew ser op og smiler. "Kommer du først nu?" Han ser på hende men kigger atter ned igen. "Gå du bare over og bestil noget Tami."
Tami Jepard

Tami Jepard

Kvinde Humør : Æhm Glad
Antal indlæg : 2

IndlægEmne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard)   Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Apr 16, 2012 12:36 am

"Jeg skal ikke have noget ellers Tak..." smiler let. Sætter mig i stolen overfor dig og tager en avis frem. lægger den på bordet da jeg ikke har haft tid til at læse i den.
Andrew O'Wolffson

Andrew O'Wolffson

IndlægEmne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard)   Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) EmptyMan Apr 16, 2012 6:59 am

Andrew så på hende. "Hvorfor?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard)   Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard) Empty

Hyggelig dag med datteren (Tami Jepard)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En hyggelig skovtur (Åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hogsmeade :: De Tre Koste-
Gå til: