Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …
Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …
Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …
Simple eller Unikke navne? Kan i bedst lide når jeres karakter, og andres, har helt unikke navne, eller fortrækker i noget mere "normalt" og jordnært?
Antal navne? Hvad er det ideelle antal navne en karakter skal have for jer? (for mellem og efter)
- Min mening er at det helts skal være noget unikt, passe til karakteren, miløjet og noget af det som min karakter har oplevet. Dvs. jeg vil ikke kalde min karakter Emilie hvis hun er russer og er i Amerika, at det er en totalt fantsy verden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Simple eller Unikke navne? Ons Apr 04, 2012 12:24 am
Tja jeg er bare glad for mit navn
Narcissa Mortis
Alder : 29 URL Birthday : 24/12/94 Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain. Antal indlæg : 51
Emne: Sv: Simple eller Unikke navne? Ons Apr 11, 2012 12:42 am
Jeg er helt enig med dig, Abigail ^^
Jeg hader, at emne med nogen der hedder f.eks. noget dansk, men kommer fra f.eks. Brasilien. Jeg synes det ødelægger lidt emnet, fordi at det danske navn, der kunne være Børge(meget unikt), hvis personen har chokoladehud og er brasiliener.
Navnet skal også helst passe til billedet, f.eks. hvis man tager mit billede og kalder personen for Maria... det passer ikke helt sammen.
Men det her er min mening, I andre har helt sikkert andre meninger ^^
Emne: Sv: Simple eller Unikke navne? Ons Apr 11, 2012 6:42 am
Jeg er også enig.. især med mit Wesley..-3-'
Abigail Johnson
Alder : 28 URL Birthday : 01/10/96 Humør : Who are you? Antal indlæg : 35
Emne: Sv: Simple eller Unikke navne? Ons Apr 11, 2012 5:07 pm
Rasmus du har ikke rigtig fortalt hvad du kan lide... Narcissa: jeg syntes næsten alle navne kan passe til det billed man finder Men IRL har du måske mødt en eller flere personer som hedder Maria, hvor du syntes at deres personlighed ikke rigtig passer til din.? Det behøver ikke være derfor :') det er bare et gæt :') Dian: Jeg er ret enig, da det jo var dig der enlig havde fantasien til at fjerne A'et fra Weasley syntes ikke, undskyld Rasmus, at man kan tillade sig at tage et andet efternavn og sige de er deres bror når det ikke er blevet aftalt med begge parter.
Dylan Schoenfield
Humør : Single...:(. Antal indlæg : 78
Emne: Sv: Simple eller Unikke navne? Man Apr 16, 2012 4:55 am
Er enig med Abigail, man kan foreksempel ikke hedde Katrine og komme fra Afrika