Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Lidt snak med Rasmus. :-) Vote_lcapLidt snak med Rasmus. :-) Voting_barLidt snak med Rasmus. :-) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Lidt snak med Rasmus. :-)

Go down 
ForfatterBesked
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 01/01/95
Humør : Utilgivelig!
Antal indlæg : 121

Lidt snak med Rasmus. :-) Empty
IndlægEmne: Lidt snak med Rasmus. :-)   Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyOns Maj 02, 2012 5:39 am

S: Gryffindors opholdsstue.
T: Efter timerne.
O: Nogle få andre.
V: Solskin.

Karolina var lige kommet op på opholdsstuen, og hun bar stadig sin skole uniform. Hun smilede tilfreds, selvom hun ikke var sammen med Christopher lige nu, var hun i det rum, som var frit for Slytherin elever. Hun gik hen mod trappen for at komme op til sovekarmaemne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt snak med Rasmus. :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt snak med Rasmus. :-)   Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyOns Maj 02, 2012 5:45 am

Rasmus mødte Karolina, hun var ok pæn. Men det var det indeni der talte, han smilte og sagde. "Hejsa Karolina" han smilte lidt men blev også en smule sur, da han ikke rigtig havde noget at smile over. Han kløede sig i nakken og satte sig i en læsestol, straks bankede han fødderne op på et bord, det var dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 01/01/95
Humør : Utilgivelig!
Antal indlæg : 121

Lidt snak med Rasmus. :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt snak med Rasmus. :-)   Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTors Maj 03, 2012 12:32 am

karolina så om på Rasmus "Hej Rasmus, jeg kom til at tænke på noget.. Må jeg kalde dig Ralle?" spurgte hun med et smil, og gik så op til pigerne soveværelses dør, hun gik ind og lagde sin taske, og skiftede tøj, til en grå ternede skjorte, som var foldet op til albuerne, og nogle sorte bukser, som sad tæt ind til. Hun kom ned til opholdsstue igen. "Hej igen," sagde hun igen, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt snak med Rasmus. :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt snak med Rasmus. :-)   Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTors Maj 03, 2012 2:32 am

Rasmus så på hende. "Ralle? Ja okay, og hvad er det du vil sige?" Spurgte han hende nøjagtigt og hurtigt. Han smilte ikke og var ligeglad, han var ikke i humør til at blive spurgt om noget lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 01/01/95
Humør : Utilgivelig!
Antal indlæg : 121

Lidt snak med Rasmus. :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt snak med Rasmus. :-)   Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTors Maj 03, 2012 3:01 am

Kkarolina så på ham med et undrende blik. "Du er Dians lille bror ikke? Hvorfor kom du så ikke på Hufflepuff?" spurgte hun og rettet lidt på sit høj. "Er der noget galt?" spurgte hun så. Og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lidt snak med Rasmus. :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt snak med Rasmus. :-)   Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTors Maj 03, 2012 3:05 am

Rasmus så lidt undrende på hende. "Fordi?, Jeg havde ikke det jeg skulle bruge for at blive Hufflepuff. Dian er meget mere venligere end mig" sagde han men var stadig en smule vred i det, han kløede sig i nakken og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 01/01/95
Humør : Utilgivelig!
Antal indlæg : 121

Lidt snak med Rasmus. :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt snak med Rasmus. :-)   Lidt snak med Rasmus. :-) EmptyTors Maj 03, 2012 9:18 pm

Karolina kløede sig lidt bag nakken. "Det plejer brødre bare at skulle.." sagde hun og gik hen og satte sig i sofaen. "Dian.. Venlig og venlig.. Jeg har været ven med ham.. Men så må jeg nok sige, du er nok venligere end ham," sagde hun med et svagt opmuntreren smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lidt snak med Rasmus. :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt snak med Rasmus. :-)   Lidt snak med Rasmus. :-) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lidt snak med Rasmus. :-)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Snak med Timothy (Privat)
» Kontor-snak med Emily Night
» En snak med frøken Prew(Åbent emne)
» En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)
» En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Gryffindors opholdsstue-
Gå til: