Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Emily Night (86)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Koridorernes møde //Åbent emne// Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Koridorernes møde //Åbent emne//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 7:16 am

S: De hemmelige koridorer.
T: 10:32.
V: Regn.
O(omgivelser): Andre elever der har fritime.

Remus gik rundt inde i de hemmelig koridorer, han kedet sig, men dog var han glad for at slippe for at time i alle dønget timer. Han kiggede rundt for at som han kunne gøre grin med nogle eller score nogle lækre piger. Han var en drilsk dreng. Han ville gerne lyve om at få et kys eller låne penge(kan ikke huske hvad det hedder).
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 7:22 am

Det hedder Galoner, knut, og sølvsnegle! ;3

Jeg gik rundt i min egen verde, holdte blikket stift nedad, mine finger spidser rørte let på sten vægen. Man kunne høre regnen piske ned udenfor. Jeg blæste en bobel med mit tyggegummi(Jeg regner med de har tyggegummi!:3) Det smagte af jordbær.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 7:29 am

Tak. :33 Er det der Galloner ikke med to "ll"'er? :3

Remus stoppede og en af pigerne fra hans eget kollegium gik og blæste tyggegummis bobeler og det så ud til hun ikke var i virkelighedens verden. Han gik der over og stillede sig foran hende. "Emily, dav..Du ser skøn ud" sagde han med et lidt drilsk smil.

-Jeg kan se jeg skal skrive mere på reglerne.. xD
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 7:33 am

Jov det er det sikker! n__n
Hvad skal du skrive? o__o


Hans stemme ga mig et chok "Heej Remus, tak og i lige måde" Jeg sendte ham et skævt smil, og grinte svagt. Jeg tygget lidt mere på mit tyggegummi, for at finde på et eller andet at sige "Nåh... Hvad laver du så her?"
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 7:39 am

Remus smilede svagt. "Fritime? Og du min skønne?" sagde han så, og så let rundt. Men kunne næsten se han var ude på noget, men alligevel ikke. Han tog smilet væk og så rundt og nedstirrede næsen alle de andre.

- Det finder du snart ud af. xD
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 7:43 am

OKay n___n

Jeg grinte svagt over hans kommentar "Går mig en lille tur?" Lagde hovdet på skrå og kikket op på ham. Jeg følte mig som en gnom i forhold til ham! Jeg tog mine hænder om på ryggen og foldet dem.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 7:51 am

Han så ned på hende, "Synes du jeg er køn?" spurgte han så bare. Remus kedet sig virkelig meget! Han tog hænderne i de sorte skoleuniformeske lommer, og stod afslappet på gangen og så på Emily.
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 7:53 am

Jeg hævet øjnbrynene og kikket spøgende på ham "Måske lidt?" Jeg sendte ham et smil. Jeg vippet til frem og tilbage på min hæl.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 8:10 am

Jeg fandt et smil fra og rystede på hovedet "Seriøst? Hvorfor?" sagde og spurgte jeg dig, med et undrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 8:15 am

Jeg udslap et lille grin "Hvorfor jeg synes du er køn?" Jeg løftet de ene øjnbryn, "Øh.... Det ved jeg ikke... Fordig du er køn? Du har smukke øjne? Pænt hår?" Jeg sendte ham et smil.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 8:34 am

Jeg brød ud i latter, da jeg troede du lavede sjov med mig, "Haha".
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyTirs Feb 21, 2012 8:36 am

"Hvad grinern du af? Jeg mener det alser helt seriøst!" Jeg kikket surt på dig og lage armene over korts.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 1:44 am

Daphney gik ned til de Hemmelige Korridorer for at sikre sig ingen elever luskede omkring, hun kunne høre latter og snak. Hun smilte ikke da hun garanteret vidste det var Slytherins, hun gik over imod den gang til dem og så det, det var Emily Jamsom Night og Remus Watson. "Hvad laver i to her så tideligt?" Spurgte hun hurtigt og ventede svar.


Sidst rettet af Daphney Wynix Ons Feb 22, 2012 1:56 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 1:50 am

Ikke for at rette på dig Daphney men klokken er 10:32 om morgne? men skal jeg rette det til nat? :3
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 1:56 am

Jeg vente mig om og så på Daphney "Ingen ting" Jeg foldet hænderne omme på ryggen og sendte hende et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 1:57 am

Daphney smilte svagt og svarede. "Ok men i skal snart til jeres timer, i skulle nødigt komme forsent vel?" Hun smilte og så på Emily
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:00 am

"Det skal vi nok." Jeg smilte svag tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:01 am

Daphney tænkte dig om. "Forresten i den time i har missed, har i glemt at få jeres point. Da Professor.Simon glemte at give jer det, 20 point til Slytherin", hun smilte svagt og så på dem
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:19 am

Okay vi lader det ligge. C:

Remus vente sig mod Daphney og så ligeglad ud. "Snakker om hvor nedern Nidkjær er? Hvad med dig selv?" spurgte han hende drilsk og lagde armen om Emily.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:23 am

Daphney rynkede panden. "Haha hvor er du morsom" sagde hun sarkastisk, hun lo falsk og så på Remus. "Jeg er vejleder, selvom du er 1 år ældre end mig"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:34 am

Jeg kikket mig overskulderen og sendte Remus et irreteret blik, derefter kikket jeg på Daphney igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:36 am

Daphney rynkede panden, hun overvejede at gå. Men hvorfor??
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:47 am

Remus så bare provokerne på Daphney "skal du være med? Eller skal du finde en eller anden måde at fortælle os at dette her er forbudt og vi er ligeglad og så kommer du med en eller anden form for sladder.." sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:49 am

Daphney svarede ikke. Hun var bange for at blive mobbet, så hun sagde. "Jeg må ikke gøre noget forbudt Remus, ellers blvier jeg garanteret fyret"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 2:51 am

Jeg stod helt stille og kikket intraseret på dem. Jeg ville gerne blande mig i samtalen med viste ikke hvordan...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Koridorernes møde //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Koridorernes møde //Åbent emne//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Overskrift... //Åbent emne//
» Alene med sin søster (Åbent emne)
» Bange? Næh. //Åbent emne//
» What about some new friends? [[Åbent emne]]
» Stener på Bibiloteket //Åbent Emne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Hemmelige koridorer-
Gå til: