Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Kontor-snak med Emily Night EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Kontor-snak med Emily Night EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Kontor-snak med Emily Night EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Kontor-snak med Emily Night EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Kontor-snak med Emily Night EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Kontor-snak med Emily Night EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Kontor-snak med Emily Night EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Kontor-snak med Emily Night EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Kontor-snak med Emily Night EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Emily Night (86)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Kontor-snak med Emily Night Vote_lcapKontor-snak med Emily Night Voting_barKontor-snak med Emily Night Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Kontor-snak med Emily Night EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Kontor-snak med Emily Night EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Kontor-snak med Emily Night EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Kontor-snak med Emily Night

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyOns Feb 22, 2012 8:36 am

O: Ingen (Bortset fra Alexander)
S: Mit kontor
V: Snestorm
T: 17:30

Alexander sad på sit kontor. Han ventede på Emily Night da de skulle have en samtale, han var ikke ond men han har fået besked at straffe eleverne. Hvilket han ikke syntes om
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyOns Feb 22, 2012 8:58 am

Gik hen af gangen hen til Woodness kontor og banket let på døren tre gange. Jeg åbnet stille døren og kikket ind. "De ville tale med" sagde jeg i et letter nerøst tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyOns Feb 22, 2012 8:59 am

Alexander nikkede og så på dig. "Ja....Jeg har hørt at du ikke har været ordenlig over for en hvis Daphney Wynix"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyTors Feb 23, 2012 4:06 am

Jeg kikket lidt undrne på dig, men gik så ind og stilte mig siden af en stol der stod foran dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyTors Feb 23, 2012 4:08 am

Alexander smilte ikke. "Kan de passe?" Spurgte han nervøst da han ikke tolerede mobning
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyTors Feb 23, 2012 8:38 am

"Tjo... Jeg vil ikke ligefrem sige jeg har drille hende..." Jeg hævet det ene øjnbryn.
Tilbage til toppen Go down
Lando O'Connor
Hufflepuff - Overhoved
Lando O'Connor


Mand Humør : What if I say I will never surrender?
Antal indlæg : 28

Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyFre Feb 24, 2012 3:56 am

En mand kom gående hen til døren af Professor Woodness kontor.
Man kunne tydeligt se at han hverken var elev eller vejleder, næ, han var nemlig den nye professor i flyvning Lando O'Connor.
Han var iført en standard sort kappe og et jakkesæt lignende inden under, han lignede bare generelt en ultra kedelig og tør lærer.
Han havde godt set hans opslag på opslagstavlen, og havde tænkt at han måske tog tingene lidt for tungt, hvilket han ville snakke med ham om.
Tre høje bank ville kunne høres inde i kontoret. Mens Lando ventede på et svar lagde han øjet mod døren.
Han var bare for nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyFre Feb 24, 2012 5:40 am

Alexander smilede ikke, han gik over mod døren og lukkede op. "Ja???"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyFre Feb 24, 2012 7:11 am

Da det banket på døre og professer wodness rejste sig, satte jeg mig på den stol jeg havde stået siden af.
Tilbage til toppen Go down
Lando O'Connor
Hufflepuff - Overhoved
Lando O'Connor


Mand Humør : What if I say I will never surrender?
Antal indlæg : 28

Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night EmptyFre Feb 24, 2012 8:00 am

Da døren blev åbenet var Lando lyn hurtigt til at komme ind.
"Alexander, du ved vel godt jeg respektere dig, men jeg trænger mig lige ind" mumlede Lando og gik inden for i kontoret.
"Frøken Night, tør man spørge hvorfor De ikke er i Slytherins opholdsstue?" sagde Lando og skiftede hurtigt sin opmærksomhed til Alexander, "Det her, bragte mig herhen" sagde Lando og fandt et papir frem, et samme papir som Alexander havde hængt op omkring 'slemme og gode' elever. "Kan du forklarer?" sagde Lando og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kontor-snak med Emily Night Empty
IndlægEmne: Sv: Kontor-snak med Emily Night   Kontor-snak med Emily Night Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kontor-snak med Emily Night
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gåtur ved søen - Emily Night!
» En snak med frøken Prew(Åbent emne)
» En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)
» Timothy's kontor ~ Første straf
» Snak med Timothy (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: