Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Emily Night (86)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_lcapEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Voting_barEn snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTirs Apr 24, 2012 6:40 am

S: Professor Simon's kontor
V: Snestorm
T: 18:30
O: Mig og ham
P: Billede, men en grønt kort kjole

Dylan var på vej imod Professor Simon's kontor, Hun smilte bredt og så sig omkring, han havde et hyggeligt kontor. Men det var ikke derfor hun kom, hun smilte bredt og ventede blot på Timothy. Hun glattede lidt af sit hår, men smilte lidt bredt og smilte lidt lavt. Hun så igen på hans billeder, men de var ikke rigtige lige hendes type. Hun så ned på sin kjole, hun fattede ikke hvorfor hun havde en kort kjole på, når det var vinter udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: Sv: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTirs Apr 24, 2012 6:44 am

Prof. Simon kom gående nede fra gangen. Han havde lige spise aftens mad. Han havde glemt at Dylan ville snakke med ham. Han gik i sit professor tøj, med nogle hastige skridt. Han åbnede døren og så Dylan. "Godaften frøken Schoenfield, hvad kan jeg hjælpe med?" spurgte han spørgende og så på hende, fra døren af.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: Sv: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTirs Apr 24, 2012 6:47 am

Dylan så på ham og smilte. "Bare have en hyggelig snak med dig" svarede hun hurtigt. ”Nå hvordan går det så?” Spurgte hun og kløede sig i nakken. ”Undskyld hvis ikke der må være dyr herinde” hun tager sin mus op fra hans gulv. Og tager musen op på skulderen. ”Den hedder Basilikum, ja ret latterligt. Men jeg var 7 år gammel” sagde hun igen. Hun snakkede lidt meget, men og?
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: Sv: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTirs Apr 24, 2012 6:49 am

Timothy så på hende, og nikkede undrende. "Okay, om hvad dog?" spurgte han så. Han gik hen til sin stol og satte sig i den. Han så hen på musen. "den er nu meget sød.." sahde han så. "Og det går meget fint jo tak, hvad med dig?" spurgte han så med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: Sv: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTirs Apr 24, 2012 6:53 am

Dylan så på ham. "Jeg har hørt rygter, om dig og en elev" sagde hun, hun vidste ikke meget. "Altså jeg kan ikke lide at folk har hemmeligheder, måske hvis du kan lide den elev. Altså på forholds måden, kunne du jo evt spørge hende om i skal komme sammen?, Ikke fordi jeg ved noget om hvem det er, men er det ikke Camille....Øh?".
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: Sv: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTirs Apr 24, 2012 7:10 am

Timothy så alvorligt på Dylan. "Må jeg høre hvor du har de rygter fra?" han ville ikke indrømme noget, og slet ikke over for en der var ven med Kashmir. Han vidste hvem Kashmir var. Kashmor Johantan, skolens jouranlist eller Nidkjærs hemmelig øjne, tidligere ven med Dian og sådan noget. "Hvorfor spørg du egenlig?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: Sv: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyTirs Apr 24, 2012 7:13 am

Dylan så ned. "Camille er min bedste veninde, hun burde ha fortalt mig det, bedsteveninder fortæller hinanden alting", en lille tårer ryger ned ad hendes kind. Hun kiggede på Timothy. "Jeg har ikke hørt det fra nogen, jeg har udspioneret jer".
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: Sv: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) EmptyFre Feb 22, 2013 9:59 am

Timothy så på Dalyn. Han lyttede til det hun sagde og blev en smule overrasket over det sidste. "Frk. Schoenfield, jeg skammer mig over Deres opførelse." sagde han og gik hen for at lukke døren.
"Nu hvor De alligevel ved det, har De så overvejet at Frk. Prew ikke ønskede at nogen skulle vide besked om det? Det er jo unaturligt. Hun kan blive bortvist og jeg kan miste mit job." sagde han og lagde armene over kors og lænede sig opad døren. "Men hvad end de De vælger at gøre, så snak med hende om det." sagde han og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty
IndlægEmne: Sv: En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)   En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En snak med Timothy (Timothy Simon, har fået lov at lave det af ham)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: