Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Hygge med Camille Prew!<3 EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Emily Night (86)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Hygge med Camille Prew!<3 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Hygge med Camille Prew!<3 EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Hygge med Camille Prew!<3

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:03 am

S: Den forbudte skov
T: 19:34
O: Skoven!
V: Lunt<3

Timothy havde valgt at tage en tur ud i den forbudte skov. Han ville gå lidt rundt, og se om han kunne finde nogle blomster, som han kunne bruge til nogle forsøg. Han havde et lille smil på læberne, han tænkte nemlig på Camille. Han kunne lade vær med at tænke på det kys de havde givet hinanden. Han vidste godt det var forkert, men han fandt det så rigtigt! Han havde en T-shirt på, og en mørke blå trøje ude over, og nogle brune slags posebukser, men de sad perfekt til hans krop og sammen med hans overdel i tøj. Hans sko var var hvide. Nogle hvide convers, som var ved at gå op. Han havde lidt ulet hår, og havde ind til vidre ikke fundet nogle blomster, han kunne bruge.
Tilbage til toppen Go down
Alex Schoenfield

Alex Schoenfield


Mand Humør : Bored....
Antal indlæg : 30

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:03 am

//Er det privat? :)//
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:04 am

//Det vil jeg mene, men spørg Camille<3 ^^//
Tilbage til toppen Go down
Alex Schoenfield

Alex Schoenfield


Mand Humør : Bored....
Antal indlæg : 30

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:05 am

//Hun kommer nok//
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:16 am

En lyshåret pige kom vandrende hen af en sti, i den forbudte skov. Hendes hår var flettet til den ene side, og hun havde et par alladin bukser på i blå, en sort top og en sandfarvet jakke, som stod åben, da hun selv mente det var varmt nok ikke at have den lukket. Hendes sko bestod af et par små ballerinaer. Camille Prew, det var hendes navn. En ung, oftest smilende, pige.
Hun havde stoppet hænderne godt ned i bukselommerne og vandrede nu bare afsted. Hvor vejen ville føre hende hen, vidste hun ikke. Hun vidste dog, at hun skulle finde en mand.. Ikke hvilken som helst mand, men Timothy Simon, eller som hun blot kaldte ham Tim. De havde engang haft et lidt for hyggeligt møde på kontoret, ikke at der skete noget virkelig forkert, men hun havde dog brudt en regl, der bestod i at kysse med en lære. Hun kunne blive bortvist af det, hvis altså Nidkjær vidste noget.
Hun gøs en anelse ved tanken om, at blive smidst ud fra skolen. Miste alt det skolen havde givet hende, de sidste par år. Den tanke brød hun sig slet ikke om.

//Kasper, davs.(:
Hm.. Jeg er sådan set ligeglad, hvad siger du Tim?//
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:19 am

//Skal lige spise.. /: Jeg synes det skal være privat..//
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:22 am

//Enjoy.. Okay, så siger vi det Tim.(:
Hm.. Kasper, er det ikke okay hvis mig og Tim, holder dette privat?//
Tilbage til toppen Go down
Alex Schoenfield

Alex Schoenfield


Mand Humør : Bored....
Antal indlæg : 30

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:26 am

Jo ofc,
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:32 am

//That's great.(: //
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 5:57 am

Den brunhåret lærer, valgte at tage hænderne i lommerne, og gå og kigge rundt, om der var noget spændende ude i skoven. Men det eneste han fik øje på, som var spændende, var en lyshåret pige i aladin bukser, og en sort top. Han kiggede lidt efter hende, og opdagede kort efter at det var Camille Prew. Hans smil blev endnu større. Han gik hen mod hende, og tog hænderne op fra lommerne igen. Han listede om bag hende, og lagde hænderne for hendes øjne ”Hvad laver du dog her ude frøken Prew?” sagde han så, på en kærlig og sød måde. Han kørte forsigtigt hænderne ned ad kroppen på hende, og holdet dem ved hendes mave. Han holdte hende ind til sig selv, og lænede sit hoved lidt frem, så det var ved siden af hendes. Han kiggede på hende, lidt på skår, men med et svagt smil. ”Du ved jo godt, du ikke må være her ude, uden en ansvarlig person?” hviskede han stille i hendes øre.
Han vuggede lidt fra side til side, og holdte endnu sine hænder på hendes mave, som om hun var gravid, som hun forhåbelig ikke var!
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 6:08 am

Camille vandrede bare langsomt videre. Hun gik i sine helt egne tanker, hænderne begravet i lommerne og et mildt smil over sine læber. Hun glædede sig til at møde Tim. Det var trods alt lidt tid siden, de sidst havde været sammen, så et skulle nok blive hyggeligt med lidt 'alene-tid' sammen med ham.
Da nogle hænder ramte hendes øjne, stoppede hun brat op. Først bredte nervøsiteten sig i hende, men da den velkendte stemme kom, smilte hun bare bredere. Timothy!
"Jeg trængte til en gå tur, Professer Simon." Hendes stemme var en smule drilsk, da hun fandt denne situation en anelse komisk. En lærer der står med hænderne foran øjnene, på en elev. Hun skælver en anelse, da han fører hænderne ned af kroppen på hende, ned til hendes mave, hvor han lader dem blive. Hun drejede hovedet, for at se på ham. Køn var han, meget endda. Hun smilte en blidt, halvt genert smil til han og så ind i hans øjne, dog kun for kort tid, da han så snakkede og derefter begyndte at vugge hende lidt frem og tilbage. "Jamen er du ikke en ansvarlig person?" Denne gang var hendes stemme drilsk og legende. Den var få toner højere end en hvisken og meget legende.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 6:31 am

Prof. Simon smilte svagt, han kunne kysse hende, nej han kunne snave hende. Han aede hendes mave roligt med sin ene tommelfinger. Han kyssede hende blidt på øret da hun svaret. ”Hmm, så var vi to der trængte til en lille tur..” sagde han så. Han kunne lide hendes drilske smil. Han kørte stille hænderne om på hendes hofter og holdte let fast på dem. Han ville ikke lade hende slippe af med ham!
Han elskede hendes udseende, han elskede hende kloghed, han elskede hende krop, han elskede alt ved hende. Selvom han kun havde set hende på tøj på, og hørt hende i timerne, ved at bruge sin hjerne. Han rykkede lidt på hovedet og så dumt på hende. ”Ansvarlig? Må jeg være fri, jeg er da lærer på hogwarts..” sagde han let såret, men dog var han ikke såret, han ville bare drille igen. Han vendte hende ind mod sig selv. ”Hvor du dog køn..” sagde han let charmende og smilede overkom hans læber. ”Men jeg synes du skulle finde en måde at sig undskyld til mig på..” sagde han så drilsk og i en tone man kunne hører hvor førte hen. Han ville tilgive hende hvis hun kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 6:48 am

//Beklager mit langsomme svar. :/ //

Camille førte sine hænder op til hans, da han førte dem ud til hendes hofter. Den kilende følelse kom igen, da han førte dem derud. Hans berøring var blid, men alligevel kunne hun mærke, da han stramte grebet en anelse, for at fastholde hende der, så hun ikke smuttede fra ham. Hun så op på ham, da han jo var højere end hende, og smilte mildt til ham. Hendes blik var en anelse drømmende, da hun befandt sig lidt i sin egen verden, kun med ham, og ingen andre.
"Tja.. Men bryder du ikke en masse regler, på grund af mig?" Hendes stemme var stadig drilsk, selvom det egentlig var ret seriøst, det emne hun hev op. Det var heller ikke meningen, hun ville bringe det på banen, det 'skete' bare.
En mildt latter unslap hendes læber, da han bad hende om at undskylde. Hun havde en idé om hvor det ville fører hen og hvordan hun skulle undskylde, men hun syntes nu det var sjovere at spille lidt videre. Lade vær med at undskylde lige med det samme. "Tja.. Ja, jeg burde finde en måde at undskylde på, men hvordan mon jeg skal gøre det..?"
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 7:03 am

//Det okay, undskyld mit korte svar..^^'//

Tims smil var på hans læber, og det forsvandt ikke før hun nævnte det med regler. Han flyttede hænderne fra hendes hofter op til hendes skuldre. ”Jo, jeg bryder virkelig mange regler for at kunne være lykkelig, med dig.” sagde han, og så på hende med et seriøst blik. ”Men så længe Nidkjær intet aner, og ingen andre, er alt godt nok. Det er jo ikke fordi hun har en spion ud og tage billeder af os, når vi er sammen, vel?” sagde han og hævede det ene bryn.
Han orkede ikke at lege med på hendes lille leg mere. ”Du, jeg gider ikke leger mere.. Så jeg vælger bare at kysse eller snave dig på stedet, for så undskylder jeg bag efter.” sagde han og rynkede panden lidt. Han rykkede hovedet ned til hendes og kyssede hende på læberne, med et inderligt kys. Ikke kun en blid berøring, men et intens kys der kunne set og mærkes af parteren.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 7:16 am

// Det er okay. ^^ //

Camille ser om på ham, med et halv nervøst blik. Frygten for at hun har sagt noget forkert gnaver i hende, men da hun hører hans nogenlunde betryggende svar slapper hun automatisk lidt mere af. Hun sukker lettet og ser lidt roligere frme for sig nu. Da han nævner noget omkring at ingen ved noget, og det med spioner spænder hun en anelse igen. Der er jo nogen der ved det... Hun er blevet opsøgt af få personer, men det kan hun jo umuligt fortælle ham. Hun vil gerne, men ikke lige nu, ikke lige her! Det er det forkerte tidspunkt. Hun tager en dyb indånding og slapper så af igen.
Et smil breder sig over hendes læber, da hun hører hvad han siger. Nervøsiteten breder sig i hende, fordi hun ikke er vant til sådan noget. Hun vil mægtig gerne, men den der svage angst for at gøre noget galt, har igen bredt sig i hende. Det hele forsvinder dog på en og samme tid, da Tims æber møder hendes. Den kildende fornemmelse kommer tilbage, og hun fører den ene hånd op til hans hår og roder blidt rundt i det.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 7:36 am

Han kunne mærke en nervøstit fra hendes krop. Især da han nævnte spion. Men han lod det være, lidt endnu. Han kørte hænderne opad hendes ryg, så han holdte hende midt på ryggen og holdte hende ind til sig selv. Hans kys blev til et snav. Han vil elske at have hendes salv i 7 år. Han tog den ene hånd op i hendes hår og viklede sin hånd ind i hendes hår, men ikke så det gjorde ondt. Han holdte hende i bag hovedet på en følsom måde. Hans tunge flettede sig ind til hendes. Men han holdte op efter ca. 2 minutters snav med hende.
Han lagde panden ind til hende, og så på hende. ”Hvad holder du hemmeligt for mig?” sagde han så med en meget svag alvorlig stemme, men lige meget hvad, ville han ikke blive sur, mente han da. Han nussede stille hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Apr 24, 2012 7:43 am

Camille rodede forsat rundt i hans hår, imens hun blot lod ham føre kysset. Han var jo nok lidt mere erfaren angående det, end Camille selv var. Hun var en uefaren lille pige, i forhold til Tim, som hun nu stod og kyssede med. Gemt inde i den forbudte skov. De elskende, og deres forbudte kærlighed. Den forbudte skov, indeholdte godt nok mere end blot farlige dyr. Hun lod sin anden hånd hvile ved hans bryst. Presset en anelse mod det. Hendes øjne var lukkede, i fuld nydelse, indtil kysset blev brudt. Da det skete, åbnede hun hurtigt øjnene og så ind i Tim's øjne. De var smukke, meget endda. Eller måske var det bare hendes kærlighed der mente det, og ikke hende selv. Nej... Sådan var hun jo ikke, hun kunne normalt godt tænke klart, selv når hun skulle igennem forelskelse. Det var jo sket før, dog havde hendes andre forelskelser aldrig endt ud i noget lige så seriøst, som dette.
Hun vendte hurtigt blikket mod jorden, da han spurgte hende. Hvorfor var hun også så dårlig til at lyve overfor ham og alle andre? Det ville have været meget nemmere for hende, bare at kunne lyve, uden at han ville regne det ud. Hun tog en dyb indånding, og løftede langsomt blikket igen, for at se ind i hans øjne.
"Folk er begyndt at regne det ud.... Forleden spurgte en dreng mig, hvorfor jeg så ofte er sammen med dig.."
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptySøn Maj 06, 2012 2:11 am

Timothy smilede svagt over hendes svar. Han elskede når 'kvinder' rodede rundt i hans hår. Han er jo på en måde bare en stordreng. En drengerøv, er hvad han er.
Han smilede over hendes skønhed. Han lænede hovedet ned mod hendes hals, han kyssede hende blidt på halsen. Han rettede sig helt op, og lagde hænderne ved hendes hals, som han stillede nussede. "Nu lyder jeg måske, uansvarlig, men så lad dem vide det.. Eller bare sig du har tekniske problemer i mine timer... Som du er ved få.." sagde han og så alvorligt på hende. Selvom han ikke helt mente det. Han ville bare se hende lidt sur.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptySøn Maj 06, 2012 6:27 am

Selv ved den mindste berøring skælvede hun. Tims berøringer var så blide og faste, at hun ikke kunne lade vær med at nyde det. Hun smilte en anelse nervøst, men alligevel roligt smil til ham. Alt dette var muligvis forkert, men hvad så. Camille var ligeglad, hun ville bare nyde det i fulde drag.
Hun lod kort blikket glide lidt rundt i skoven, inden hendes øjne søgte tilbage mod hans ansigt. "Hvad?" Hendes stemme blev en anelse skeptisk, og hun havde spærret øjnene en anelse op, ved det han sagde. det kunne da ikke være rigtigt, kunne det? Hun rystede en anelse på hovedet af det, og sukkede så tungt.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptySøn Maj 06, 2012 6:38 am

n fugl fløj over hovedet på ham, han blev en smule bange, men i håbens tro, håbede han hun ikke så det. Han fik dog et kæmpe storte smil på læberne over hendes reaktion. "Hvor jeg dog elsker at se dig i chok! Du bliver så vild at se på," sagde han, og smilede. "Ja, undskyld.. Jeg er en drengerøvs type, angående kærlighed," sagde han og tog sig bag nakken. "Men må jeg stjæle noget af dit spyt?" spurgte han, og så på hende med store øjne. Han håbede lidt hun vidste hvad han mente.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptySøn Maj 06, 2012 6:45 am

Camille lagde ikke mærke til noget, da fuglen fløj forbi over dem. Hun så kun skyggen af den, men andet tænkte hun ikke over. Hun så på ham, stadig med et halv skeptisk ansigtsudtryk. Hun kunne dog ikke lade vær med at grine lidt, over det han sagde. En svag verme bredte sig også over hendes kinder. "Det er sådan, lidt sødt." Hun smilte mildt til ham, og strøg ham lidt over håret med den ene hånd, imens hun så ind i hans øjne.
Hun bed sig blidt i læben, og så ned mod hans læber, da han spurgte hende. "Du behøver da ikke spørge om lov.." Hun så op på ham igen. Ind i hans øjne, inden hun langsomt lænede sig frem mod ham, for at starte deres kys.

//Jeg bliver nødt til at smutte nu..//
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyMan Maj 07, 2012 3:22 am

Timothy smilede stort. Han skulle nok ikke være så glad, hver gang hun var til stede. Han smilede mindre over hendes kommetar. "Jaja... Jeg er drengerøvs typen, når det er.." sagde han med mindre glæde i sin stemme. Han fik et mindre charmende smil på læben, da hun sagde han ikke skulle spørger om lov. "Dejligt..." sagde han stille, og tog om Camille, så han kunne løfte hende om, som hun sad han ved maven, så hendes ben var på hver sien af ham. Han begyndte stille at kysse hende.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Maj 08, 2012 6:17 pm

Hun syntes faktisk det var lidt sødt, men hun gad ikke til at overbevise ham om at det var sandt. I stedet lod hun sig bare blive løftet op, og svingede benene omkring ham, så hun holdte en smule fast. Den anden hånd kørte langs hans ryg, og op til håret. Måske havde hun en lilel svaghed for drenges hår, hvis det så godt ud.. Og det gjorde hans. Pjusket, men alligevel ordenligt. Og ret så blødt også.
Da hans læber mødte hendes, løb en krildrende fornemmelse gennem hende, og hun lukkede langsomt øjnene i, for at gengælde kysset. Hun rodede rundt i hans hår med den ene hånd, og den anden lå mod hans bryst, men hun var dog på vej til langsomt at føre den omkring hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyTirs Maj 08, 2012 10:05 pm

Han smilede svagt i kysset, han lavede deres kys om til et snav, et snav der tydeligt kunne ses. Han begyndte roligt at sætte sig ned, mens hun sad om livet på ham. Han havde selv lukket øjnene i. Han sad ikke på hug, men nede i skrædder stilling, og løstende grebbet om Camllie, og nussede roligt hendes ryg, han ville elske at få stiv, på denne måde, men ak nej. Tim var måske en drengerøv og elsklige når han var forelsket, men hans løster har ikke været brugt i magen lang tid, og derfor kan han næsten styre sine løster, og så alligvel ikke. For i hans tanker om Camllie, begyndte en lille bule at vokse hos ham.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 EmptyOns Maj 09, 2012 2:10 am

Eftersom hun ikke var så erfaren angående det at kysse, lod hun ham føre. Hun lod sin tunge sno sig sammen med hans, men hun lod ham gøre det meste af det, imens hun bare 'fulgte med'.
Hun åbnede langsomt øjnene, da han satte sig ned. Forvirret over pludselig at kunne mærke jorden under sig. Hun åbnede langsomt øjnene, og så ned på det kønne velkendte ansigt. Noget der ikke kunne få hende til at lade vær med at smile. Det søde, halv generte smil. Hun strøg ham blidt over håret imens hun betragtede hans ansigt, og håret der omkransede det. Alt så velkendt, men alligevel så nyt at være i nærheden af. Normalt havde hun jo kun set det på afstand, men aldrig rørt ved det. Hverken håret eller ansigtet. Hun lagde sig lidt ned over ham, og begyndte at kysse ham på halsen. Alle de ting hun normalt ville have følt der, var væk. Hun følte sig ikke dum og nybegynder agtig.. For selvom hun ikke var så gammel og erfaren, så fik Timn hende til at føle sig ældre og mere erfaren.

//Hæh.. Gik altså bare lige ud fra, at kysset blev brudt, da han satte sig ned. xD' //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hygge med Camille Prew!<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hygge med Camille Prew!<3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Afslappende //Privat - Camille Prew//
» Spørgning og Svar (Til Camille Prew)
» Boring day...~Camille Prew & Daphney Wynix~
» Lørdagens hygge //åbent emne//
» Eliksir med Prew?? (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Den forbudte skov-
Gå til: