Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Camilles samtale~ EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Camilles samtale~ EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Camilles samtale~ EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Camilles samtale~ EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Camilles samtale~ EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Camilles samtale~ EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Camilles samtale~ EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Camilles samtale~ EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Camilles samtale~ EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Emily Night (86)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Camilles samtale~ Vote_lcapCamilles samtale~ Voting_barCamilles samtale~ Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Camilles samtale~ EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Camilles samtale~ EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Camilles samtale~ EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Camilles samtale~

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 6:52 am

Sammen dag som med "Storsalen's Problem"

S: Timothys kontor.
T: 20:45
V: Vindstille og mørkt.

Timothy sad ved sit skrivebord og læse nogle opgave igemmen fra nogle førsteårs elever. Han var blivet lærer for : 1.års, 3.års, 5.års, 7.års elever. Det var endelig sært ment han.
Han læste den sidste igemmen og rettede fejlene. Han lagde dem til siden og tog Camille Prews stil frem, og lagde alle siderne ud så han kunne se hvor fejlfri den var. Professor Simon var ufatteligt stolt over det. "Det er første gang jeg ser en fejl fri opgave" sagde han stille og lagde dem sammen igen.
Han ventede blot på Camille ville komme nu.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 6:55 am

Camille vandrede ned af gangen, mod Professers Simons kontor. Hun havde aftalt at mødes med ham der, da han gerne ville snakke med hende omkring en opgave. Faktisk var hun helt rolig omkring det, da det var i en af de fag, som hun var ret 'stærk' i, så stilen havde ikke været noget problem.
Hun stoppede op foran professeren dør og bankede roligt på. Hun ville ikke være uhøflig og bare vade ind, så hun stod blot og ventede på, at han inviterede hende indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:00 am

Døren bankede, og han rettet blikket op. Hen rejste sig op, og gik hen til døren. Han tog en dybing ånding, og åbnede døren. "Camille, skønt du kunne komme med så kort varels," sagde han smilene til hende. "Ville du sidde ned?" spurgte han så og så undrende på hende. Han gjorde plads til hun kunne komme ind, han holdte døren for hende.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:06 am

Et smil krusede over Camille's læber, da Timothy åbnede døren. Hun så mildt på ham. Faktisk ville hun havde sagt noget, da han startede med at tale, noget allá 'det var så lidt', men hun tænkte lidt over det, og egentlig hadede hun selv, når folk sagde det var så lidt, da der ikke ligefrem var nogen grund til det. "Jo okay.." Hendes stemme var rolig, da hun svarede ham. Hun tog plads i stolen overfor hans og så på papirene fa lå på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:10 am

Han lukket døren og gik hen til sin plads, og satte sig. "Du er jo den bedste i klassen og din stil var og er fejl fri. Så jeg ville høre om du kunne blive hjælpe lærer eller hvordan man klader det, så du hjælper de andre med at lære noget?" startede han og rettet blikket ned på hendes stil. "Og Nidkjær spurgte hvordan du klarede dig, jeg sagde fint, så hun ville også mene du skulle forsætte med at have mig som professor selv når de andre får en ny, hvad vil du sige til det?" spurgte han hende så,og rettet blikket på hende og hævede det ene bryn med et svagt og skævt smil, ligesom når man flirtede med piger, han anede bare ikke han gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:17 am

Hun nikkede bare beæret over, de ting han sagde til hende. Hun vidste skam godt hun var dygtig, og hun havde fået ros før, men hun havde ikke forventet at være en af de bedste. Så meget gik hun jo heller ikke op i hendes ting, gjorde hun? Når hun tænkte nærmere over det, kunne hun faktisk godt se det, hun gik virkelig op i det. Et stort smil bredte sig over hendes læber, da han spurgte hende om hun ville være en slags hjælpelærer. "Ja, meget gerne." Hun lyste nærmest op af glæde over det, da hun faktisk også ønskede at blive lærer på Hogwarts, når hun var færdig på skolen, så at blive hjælpelærer, det passede hende fint.
"Jo, jeg vil meget gerne, forsætte med at have dig som lærer." Hendes stemme var meget afslappet nu og hun så blot på ham, med et smil over sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:25 am

Han nikkede svagt til det hun sagde og tog en blok og skrev en seld til sig selv : HUSK - OK til det med hjælperlærer. & forsættelse med at være lærer for hende når hun er førdit på sit 5år.
Han rettet blikket op og så på hende. "Det glæder mig virkelig virkelig meget Camille, men du har vel godt at jeg godt kan se lidt længe på dig ikke?" sagde han så og så alvorligt på hende. Han satte albuerne i bordet og krydsede alle sine hænder med sig selv (venstrepegefinger en mellem højre tommle og pegefinger osv), samt han bukkede lidt ned i håndledet for at kunne se ordneligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:30 am

Camille betragtede ham bare tavst, imens han skrev noget ned. Hun kunne ikke se hvad, med han sad med en fjerpen i hånden, så det var ret åbenlyst at han i hvert fald, skrev noget ned.
Da han sagde det andet til hende, lagde hun hovedet let på skrå, så noget af hendes hår gled ned foran det ene øje. Hun havde faktisk lagt mærke til det men hun havde aldrig rigtig tænkt over det, før nu. "Ja?" Man kunne tydeligt hører på hendes stemme, at hun undrede sig over, hvorfor han bragte det på banen.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:37 am

Han trak på smilet. "Jeg beklager men jeg er tiltrykket af dig Camille, jeg var imod at undervise dig til næste år, men Nidkjær mente at det ville være bedst for dig, og jeg kan ikke nægte hende i hendes ord.." sagde han og så uskyldigt ned. "Det må du altså undskyld, jeg håber De kan tilgive mig" sagde han så, han vendte til bare med efternavns tiltalen og De-udtalen. Man kunne se han skammede sig.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:45 am

Camille sad lettere lamslået i stolen. Hun holder om armlænene og så lettere uforstående ud i luften. På en eller anden måde, var hun jo glad for det, da hun havde det lidt på samme måde, men alligevel vidste hun hvor forkert det var... Det var utrolig mange år mellem dem, han var en lærer, hun var en elev og hvis der så skete mere end dette, hvordan skulle hun så forklare hendes forældre det. "Det-Det er okay Timothy. Jeg mener, jeg-jeg har det lidt på-på samme måde.." Hun var utrolig nervøs pga. dette, hvilket også var derfor, at hun stammede utrolig meget.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:51 am

Han fik lidt et smilene grin på frem og så på hende med sine uskyldige øjne. "Det er rart at vide.. Men jeg skal nok forsøge at tage mig sammen når jeg skal lærer dig noget, okay?" han trak på det ene smilbånd, og rejste sig og kiggede lidt hen på billedet af ham og hans forældre fra da han var ung. Han tog så billedet i hånden. "Jeg ville kysse dig hvis jeg var 10 år yngre." sagde han så, og fjernede smilet på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 7:57 am

Camille smilede lettet, over at han tog det forholdsvis pænt. "Det er jeg glad for. De andre behøver jo ikke vide noget..." Hun fik det faktisk sagt på en rigtig dum måde, selvom det ikke helt var tænkt som om, at de skulle være sammen nu, hun fik det bare til at lyde sådan. Hun fulgte ham med øjnene, da han rejste sig og gik hen til billedet. Han var faktisk køn der, men i hendes øjne var han nu stadig køn. Hun blev næsten helt mundlam... Hvad skulle hun dog sige til det.. Kys mig? Det er forkert? Et lavt, næsten uhørligt suk forlod hendes læber, hvorefter hun langsomt rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 8:09 am

Han så lidt på hende da hun sagde det, og rystede let på hovedet. Han stillede så billedet fra sig, og så på hende. Han bed selv i underlæben og gik hen til hende, han stod foran hende, og lagde sin pegefinger under hendesd hage, og løftede den lidt op. Han sukkede selv og så bare i hendes himmelskønne øjne. Han var noget højre end hende, måske et hoved (tror jeg xD), han sankt en klump og den lagde den anden hånd i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 8:17 am

Hun betragtede ham tavst, efter hun havde rejst sig op. En svag rødmen gled over hendes kinder, da han gik hen til hende og løftede lidt op i hendes hoved. Hun så bare tavst ind i hans øjne, med et svagt, halv nervøst, smil over sine læber. Hun havde en umådelig stor trang til at kysse ham, men hun holdte nu igen, da hun var bange for at gøre ham vred.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 8:30 am

Hans hjerte bankede på fulddrøn. Han lænede sig lidt forover, og kyssede hende på munden, hans tommlefinger kørte under hendes hage, han nussede hende let. Han trak sit hoved til sig igen, og slap Camilles hage, og lagde hånden i lommen. Han nikkede svagt. "Det må du undskylde.." sagde han så, og så på dig.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 8:34 am

Camille blev fuldstændig overvældet og dog utrolig glad, da Timothy kyssede hende. Egentlig havde hun beslyttet, at hvis han ikke gjorde det, så ville hun gøre det. Et svagt smil krusede over hende læber, imens hun så på ham. Hun løftede sig ene hånd og lagde den blidt mod hans kind. "Det er okay." Hendes stemme var mild og fuld af fortståelse.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 8:42 am

Han fik et smil på læberne af glæde. Han tog den ene hånd op af lommen og kørte d gemme håret på hende, og den anden hånd tog han også op, og lagde den om livet på hende. "Great my dear.. Can I kiss you again?" spurgte han så på engelsk, han synes det lyd bedre i hovedet end i virkeligheden, så han grinede lidt over sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyTirs Feb 21, 2012 8:49 am

Camille's smil blev en anelse bredere, men også mere sødt, da han lagde armen omkring hendes liv. Hun så mildt på ham. Hun fandt det utrolig charmerende at han snakkede engelsk til hende, det var der så få der havde gjort. "Of Course." Hendes stemme var næsten kun en hvisken. Hun lagde den ene hånd omkring hans nakke, imens den anden fandt vej op til hans hår.

//Må logge. ^^' //
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyOns Feb 22, 2012 1:46 am

Timothys smil bliv mindre og mindre, nu var det et lille charmernde smil. Han mæærkede hendes hænder om hans nakke og i håret på ham. Han lagde hovedet ind til hendes hovedet og kysset hende på lænderne, han lukkede øjene i. Hånden der var i hendes hår kørte han ned ad hendes ryg lige ned til ænden er ryggen og lidt over popoen. Han holdte hende tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyOns Feb 22, 2012 1:55 am

Daphney gik op imod Timothy's kontor, hun bankede på døren og ventede. Hun kunne høre noget derinde. Så trykkede hun øret mod døren imens hun smilte lidt. "Gad vide???" Daphney var ikke sikker men hun kunne hører noget inde på Timothy's kontor.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyOns Feb 22, 2012 2:24 am

Camille lukkede blidt sine øjne i, da Timothy's læber rørte hendes. Hun rodede lidt rundt i hans hår, imens den anden blot holdte omkring nakke. Faktisk kunne hun ikke forstå at dette skete, jo hun nød det da i fulde drag, men alligevel føltes det også underligt. Hun havde hele tiden den lille ting i hendes hoved der råbte op om, at han var en lærer og det hun havde gang i var forkert.
Camille åbnede hurtigt øjnene igen og trak sig lidt væk, da hun hørte en svag banken på døren. Hun så ind i hans øjne og smiler en anelse. "Du bør nok åbne." Hendes stemme var ikke andet end en hvisken.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyOns Feb 22, 2012 3:42 am

Banken fik Camille til at trækker sig tilbage. Han gik selv et skridt tilbage og bed sig selv i læbenc han hår var lidtg ulget nu. Hun forslog ham at åbne døren, det var nu smart tænkt.
Han gik hen til døren og åbnnet den. "Frøken Wynix? Hvad laver du her på denne tid? Nidkjær vil helst gerne have at elever er på deres kollegiumer eller er det først ved ni tiden?" spurgt han så. Han havde ikke åbnet døren helt, så muligvis kunne hun(dapnhey) ikke se hende(camille). Han stod havde kun halvdellen af kroppen ude for døren. Han bed sig selv i læben, han var nervøs for nogle ville opdage det han havde gjorde med en elev, fra 5årgang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyOns Feb 22, 2012 3:45 am

Daphney så på Timothy. "Timothy jeg er vejleder. Så jeg har faktisk vagt heroppe ved kontorerne, desuden hørte jeg en lyd derinde"
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyOns Feb 22, 2012 3:56 am

Det havde han glemt "når ja, men ingen normal elev ville liste rundt her oppe?" svarede han hende med et spørgsmålteg til sidst. "Vent, hvilken form for lyd? Og du ved godt ikke skal 'smugelytte' vores døre ikke?" han gik uden for døren og lagde armene over kors. "Må jeg hører?" sagde haan så, så der var mindre chance for han ville opdaget, for han skulle have sendt Camille ned på sit kollegium nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ EmptyOns Feb 22, 2012 3:58 am

Daphney svarede. "Det lød som Camille Prew's stemme"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Camilles samtale~ Empty
IndlægEmne: Sv: Camilles samtale~   Camilles samtale~ Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Camilles samtale~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: