Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Timothy's kontor ~ Første straf EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Emily Night (86)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Timothy's kontor ~ Første straf Vote_lcapTimothy's kontor ~ Første straf Voting_barTimothy's kontor ~ Første straf Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Timothy's kontor ~ Første straf EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Timothy's kontor ~ Første straf

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Timothy's kontor ~ Første straf Empty
IndlægEmne: Timothy's kontor ~ Første straf   Timothy's kontor ~ Første straf EmptyOns Feb 01, 2012 6:00 am

T: Noget efter "Nye tifder." emnet .
O: Hans sager og ting.
V: Trækker op til regnstorm!

Han var kommet ned på sit kontor med Abigail Johnson og Remus Watson. Han gik hen til sit bord, og satte sig på sin stol, og lænede sig lidt over brodet og så på dem, han trak sin stav og og viftede med staven og døren lukkede bag dem. "Jeg er en af de nye professor her på Hogwarts. Jeg hedder Timothy Simon, så i skal kalde mig Professor Simon.. Okay? Sæt jer venligst." sagde han og gjorde tegn med hænderne til de skulle sætte sig. "I ved godt hvorfor I to er her, ikke sandt?" Han prikkede alle fingerne sammen undtagen tommelfingeren, en efter en, stød de sammen hans fingre. "Må jeg hører jeres grund til at larme, forlade klasse lokalet, og hvorfor du frøken hiver denne unge mand hen mod Hufflepuffs opholdsstue?"
Han hævnede det ene øjne bryn oh så noget mere venlig ud. Selvom han var og er venlig!
Tilbage til toppen Go down
Abigail Johnson

Abigail Johnson


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/10/96
Humør : Who are you?
Antal indlæg : 35

Timothy's kontor ~ Første straf Empty
IndlægEmne: Sv: Timothy's kontor ~ Første straf   Timothy's kontor ~ Første straf EmptyFre Feb 03, 2012 5:02 am

Abigail stoppede foran Hufflepuffsopholdsstue. Hun kiggede ned på sine fødder et halvt øjeblik inden hun ænderede sit blik mod professoren. Hun smilede blidt til professoren, og vente sig mod professoren, og begyndte at gå. Inden de var inde for professorens hørevide, mumlede Abigail med et bredt smil på læberne for at dække hendes egentlige vrede, ”Det her er din skyld... Det var din ide.”
Abigail holdte stadig i Remus' hånd, deres straf ville ikke blive større af det. Hun holdte sig bag professoren og fulgte ham hen mod hans kontor.
Da de var kommet ind i professorens kontor kiggede Abigail sig hurtigt om, før hun gik hen til en stol som var foran katederet. Abigail kiggede frem mod professoren for at høre hvad han havde at sige.
Professor Simon. Lød nemt og rent. Abigail svarede ikke på hans første spørgsmål. Det var sgu da indlysende?
”Larme: Fordi jeg er meget glad,” begyndte hun så, hun undlod at sige vi, for hun vidste jo ikke hvordan han havde det. ”Forlader klasselokalet: fordi Andylina er en so,” fortsatte hun, ”Og jeg hev ham hen til sit kollegium, fordi jeg gerne ville se det,” sluttede hun til sidst, ”tilfreds med mit svar?” tilføjede hun til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Timothy's kontor ~ Første straf Empty
IndlægEmne: Sv: Timothy's kontor ~ Første straf   Timothy's kontor ~ Første straf EmptyOns Feb 08, 2012 4:53 am

Timothy så bare på Abigail, og kørte på hendes 'anklage' på Remus. "Hvorfor er det hans skyld? Og ehmn... Ja hvorfor holder du i hans hånd?" spurgte han spørgende. Hans hævnede bryn var stadig oppe, efter hånden kom et svagt smil frem på hans læber.
"Undskyld mig fræken Johnson, men du virker ikke speciel glad, og jeg ved ude mærket godt at du er typen der larmer.. Altså jeg fik til opgave at læse en roman om dig og din tidligere skole, så lad heller vær med at lyve tak." Han nikkede lidt til det hun sagde efter det.
"Tjah og naah, Andylina er jo professor, og det gøre hende ikke til en so eller kælling.. Hun gøre sit arbejde.. Du er jo bare en af de "få" elver der ikke ville tage indlærning," han lavede gåseøjne med fingrene da han sagde 'få', for der var enlig mange der ikke kunne lide hende. "Men ehm.. frøken Johnson.. du gik ned mod Hufflepuff og han hører til på Slytherin? Så du bryder jo regler grundigt... Men selvom jeg er ny her, er jeg nød til at finde på en straf til jer begge to. Men jeg ville helst lige hører hvad Professor Nidkjær plejer at gøre, om hun har skrifte metode, eller ej?" han så venligt på dem. Det virkede som om Remus bare stod og så på, som om han var i sin egen verden.
Tilbage til toppen Go down
Abigail Johnson

Abigail Johnson


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/10/96
Humør : Who are you?
Antal indlæg : 35

Timothy's kontor ~ Første straf Empty
IndlægEmne: Sv: Timothy's kontor ~ Første straf   Timothy's kontor ~ Første straf EmptySøn Feb 26, 2012 3:02 am

//Gætter på vi springer Remus over..? :')//

”Fordi det var hans ide,” sagde hun nærmest forbløffet over at han ikke havde hørt det andet hun havde sagt. Hun kiggede ned på deres hænder. ”Tjoeh... Fordi jeg har lyst til det?” sagde hun så lidt tænkende. Hun var stadig oprørsk inden i. Hun var en 3. verdens krig ligenu.
”Pffth... Eh.. Huh?” Abigail var blevet en smule forvirret og rynkede panden.
”Jeg lyver sgu da ikke!” snerrede hun højlydt og slap Remus hånd. Hun havde nok klemt den lidt.
”Hvornår har jeg sagt hun er en kælling? Hva? Sig mig lige det!” snerrede hun højlydt videre. Man kunne nok hører larmen ude på den anden side af dørene, ”Ja, jeg er en af alle de elever, hun har, som heller ikke vil lærer noget, når hun er sådan som hun er!” Snart ville Abigail rejse sig så hårdt op af stolen at hun ville vælte den.
”Vi var jo på vej mod Slytherin!” skreg hun hysterisk.
Abigail tav da han nævnte hvad Dolora plejede at gøre. Hun sank en klump før hun hoppede op og hendes stol blev kastet baglæns. Hun satte hænderne hård og bestemt i Timothy's bord.
”Nidkjærs straffe er ulovlige!” snerrede hun og viste sin ene arm frem. ”Se lige hvad hun har fået mig til at gøre!” På hendes arm stod der op til flere steder alle mulige ting, som mindede ret så mege tom Doloras regler.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Timothy's kontor ~ Første straf Empty
IndlægEmne: Sv: Timothy's kontor ~ Første straf   Timothy's kontor ~ Første straf Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Timothy's kontor ~ Første straf
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kontor-snak med Emily Night
» Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: