Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Snak med Timothy (Privat) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Snak med Timothy (Privat) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Snak med Timothy (Privat) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Snak med Timothy (Privat) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Snak med Timothy (Privat) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Snak med Timothy (Privat) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Snak med Timothy (Privat) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Snak med Timothy (Privat) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Snak med Timothy (Privat) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Snak med Timothy (Privat) Vote_lcapSnak med Timothy (Privat) Voting_barSnak med Timothy (Privat) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Snak med Timothy (Privat) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Snak med Timothy (Privat) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Snak med Timothy (Privat) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Snak med Timothy (Privat)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mary Yellie

Mary Yellie


Kvinde Humør : Elsker dig virkelig højt Andreas :)
Antal indlæg : 19

Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) EmptyOns Maj 09, 2012 2:31 am

O: Ingen
T: 13:40
V: Regn
P: Billede
S: Mary’s kontor.
Mary var på sit kontor, hun havde en lille snak med Timothy, som hun faktisk var forelsket i. Men hun vidste det med Timothy og Camille, hvilket havde gjort hende virkelig trist. Hun sad og kiggede ned og så ikke glad ud. Hvad nu hvis han blev sur? Hvad ville der ha sket? Hun tænkte lidt. ¤Hvorfor Timo, hvorfor?!¤. Hun kløede sig i nakken og smilte slet ikke, han kunne jo ikke være lærer med et forhold som det.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) EmptyOns Maj 09, 2012 2:42 am

Tim havde fået en besked om at Mary ville snakke med ham, men hvorfor anede han ikke. Han forstod slet ikke hvorfor hans kollega ville snakke med ham, de snakkede jo næsten altid bare på gangen eller noget.. Men fuck det. Han bankede på døren og gik ind. "Hvad er der i vejen Mary?" spurgte han roligt og venligt. Der var ingen tegn til han skjulte noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
Mary Yellie

Mary Yellie


Kvinde Humør : Elsker dig virkelig højt Andreas :)
Antal indlæg : 19

Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) EmptyOns Maj 09, 2012 2:44 am

Mary hørte ham. ”Kom ind” hun gjorde noget te, parat og klar. Hun tog sukkerknalder og admindligt sukker frem. Hun tog en kasse frem, som var fyldt med te-smage, hun tog hjemmelavet honning frem og smilte, hun havde bier derhjemme og de var trænet. Til at lave honning på kommando. Og ikke at stikke.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) EmptyOns Maj 09, 2012 2:53 am

Tim lukkede døren bag sig, og så på Mary gå rundt og gøre klar. "Undskyld mig, men hvad er der i vejen Mary?" spurgte han igen, med lidt mere forvirring i stemmen, over hun gjorde det så fint. "Jeg forstyrre vel ikke? For jeg har en elev spurgte efter min hjælp, fra min sidste time.." sagde han og så stadig med Mary.
Tilbage til toppen Go down
Mary Yellie

Mary Yellie


Kvinde Humør : Elsker dig virkelig højt Andreas :)
Antal indlæg : 19

Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) EmptyOns Maj 09, 2012 2:55 am

Mary tog sig sammen. "Timothy Andy Simon....Jeg har længe ventet på at sige dette, jeg er faktisk forelsket i dig. Men du er jo måske begyndt at komme sammen med en elev. Timothy, jeg ved du elsker hende, men din kærlighed til hende er vejen til at blive fyret" Hun smilte ikke. Hun ville ikke have det. "Timothy, jeg vil ikke have du skal fyres".tekst
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) EmptyOns Maj 09, 2012 3:06 am

Timothy blev en anelse chokeredet over hendes lange snak, "Okay.. Men jeg ville heller ind gerne bede dig om at blande dig unden om mit privat liv. Jeg beklager, jeg har ikke de samme følser for dig, som du har for mig.." - "Du er ny her, og jeg ville ikke presse dig til at gøre noget dumt.. Men lad venligst vær med det.." sagde han med en rolig og lidt kold stemme. "Ellers noget du ville snakke om?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Mary Yellie

Mary Yellie


Kvinde Humør : Elsker dig virkelig højt Andreas :)
Antal indlæg : 19

Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) EmptyOns Maj 09, 2012 3:08 am

Mary så trættende på ham. "Nej....Du kan bare gå"

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) EmptyOns Maj 09, 2012 3:12 am

Tim trak på skulderen. "Nu vel." sagde han bare og åbnede døren igen, og gik ud af den.

//Out.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Snak med Timothy (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Snak med Timothy (Privat)   Snak med Timothy (Privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Snak med Timothy (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Kontorerne-
Gå til: