Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Emily Night (86)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_lcapEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Voting_barEn lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 4:23 am

S: Søen
V: Det er en smule koldt
T: 17:30
O: Nobody
P: Billede

Daniel stod ved søen, det var halvkoldt, men det var altså heller ikke varmt, han smilte svagt og kløede sig i nakken. Han så sig omkring, har var ingen og han rettede på sit slips. Han smilte ikke mere da det begyndte at blive koldere, han så ned og op. Men det kløede i hans hår igen, det gjorde det altid når han ver nervøs. Dog vidste han ikke hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 5:00 am

Stephanie gik hen mod søen, hun havde fået af vide fra nogle af sine veninder, at der stod en smart fyr der nede. Og som en af skolens drengeglade piger, ville hun gerne gå der ned! Hun havde den sorte kappe over sig, og for en gangs nogle flade sko. Hun havde dog kun nederdel inden under kappen sammen med resten af skole uniformen. Hun løb næsten der ned, så hendes bundeblondte hår nærmest fløj. Hun kom ned til søen, og stoppede 3 meter fra vandet. Og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 5:23 am

Daniel så straks Stephanie, han smilte svagt og gik over til ham. "Hej" han var ligeglad med hvor meget han sagde.Han så straks på Stephanie, hun var egentlig meget lækker, men det var jo ikke noget han bare sagde. Han vidste i hvert fald at hun var drengeglad, og det tror han i hvert fald på!. Han ser sig omkring og smiler lavt.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 5:57 am

Stephanie så hen på Daniel. Hun smilte kækt, og gik hen mod ham. "Hej, selv" sagde hun så, og rykkede kappen om bag skulderen. Så hende krop blev mere frem tydlig. "Hvad laver du her ude, Daniel?" spurgte hun så, hun kendte de fleste drenge, dem på hendes årgnag da.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:01 am

Daniel så blidt på hende. "Jeg står her bare?" Sagde hun koldt. Men han var ikke ond, shit hvor havde han brug for en kæreste, men ingen kunne opfylde hans krav. "Irreterende at være single!" Siger han surt og på en måde trist.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:11 am

Hun nikkede snobbet over hans svar. "Trist var?" sagde hun så på en meget snobbet måde. Hun begyndte så at gå rundt omkring ham. "Skal skal din kæreste da kunne? For måske, kunne jeg opfylde de krav, hvis de passer til mine betingelser for en kæreste.." sagde hun så, og kiggede ham fra top til tå.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:16 am

Daniel så lidt trist på hende. ”Hun skal være pæn, ikke være for tøset, være god at kysse med, og have en god røv. Men de krav er jo dumme”, han smilte svagt og ser på dig igen. Han klør sig igen i håret.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:21 am

Stephanie, gik nogle få gange om ham. En god røv, det havde hun, en god kysset, det ment hun at hun var, men for tøset, åh, hold dog kæft med det. "Jeg ville godt kunne klare to af dine krav, men den første ødelagde det, desværre smukke, jeg er en tøs med holdning" sagde hun så og stillede sig tæt ind til ham, foran ham, og lade armene om halsen på ham. Nu legede hun igen med en dreng, for at afprøve ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:24 am

Daniel smilte og lo. "Du skal bare ikke være for tøset min kære" sagde han hurtigt og grinende. Han lo igen.
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:32 am

Stephanie, nusset ham i baghovedet, i hans hår. "Men jeg er altså en tøs, hvis du ikke kan leve med det, får du aldrig et kys fra mig.." sagde hun så, og kørte tommelfingeren hen på hans øre, så hun også nusset dem. Hun vil bare så gerne afprøve ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:34 am

Daniel så på hende. "Det finder jeg mig i, jeg finder mig bare ikke i. Hvis man er kærester men mig, og så flirter med en anden".
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:37 am

Stephanie slog åbnene op. "Så kan du ikke stole på mig.." sagde hun stille, og kyssede ham på munden, og straks var hun ude fra hans rækkevidet. Hun satte sig på jorden, og så op på ham. "Hmmm... Hvaså nu Romeo?" sagde hun og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:39 am

Daniel så på hende. "Et lille flirt og et kys på kinden er ok, men ikke andet!", han smilte ldit og sagde. "Skal vi komme sammen?"
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:41 am

Stephanie så op på ham, og lagde hovedet tilbage. "Jeg kan ikke love noget. For jeg kysser med hvem jeg vil.. Indtil jeg finder den ægte vare.. hvad jeg mener der er den ægte.." sagde hun så. "Og nej. Jeg afprøver dig bare af.. Jeg vil ikke binde mig til nogen.. Du har jo ikke vist mig, hvad du kan" sagde hun så, uden at så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:43 am

Daniel kysser hende på munden og smiler. "Hvordan føles det?"
Tilbage til toppen Go down
Stephanie Kessler
Gryffindor - Overhoved
Stephanie Kessler


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/04/97
Humør : I will dance for you, hottie!:*<3
Antal indlæg : 25

En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) EmptyTirs Maj 01, 2012 6:48 am

//undskyld jeg siger det, men Stephanie sidder ned, nede på jorden, og han står op? Kan jeg få dig til at rettet dit svar.. og please..skriv lidt mere end, 10 ord...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)   En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En lille snak med Kessler(Stephanie Kessler)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Søen-
Gå til: