Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Emily Night (86)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Gåtur ved søen - Emily Night!

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 9:46 am

Daniel smilte ikke. "Nej da!"

//Tjek min profil :3//
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 9:48 am

Hun puffet til ham "Godt, eller var du på den" Hun grinte lavmælt.

//Okay :3//
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 9:49 am

Daniel ømmede sig. "Der er noget jeg må fortælle dig Emily"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 9:52 am

Hun smilte, og trak på skuldrne "okay, skal vi ikke sætte os ned? Jeg er ved at blive træt i benene!" Hun kikket efter et godt sted at sidde og fik så øje på nogle sten som stod lidt ude i vandet. "Hvad med på de sten!?" Hun pejede over på dem.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 9:54 am

Daniel smilte ikke. "Jeg må fortælle det her og nu...." Han ventede og sagde. "Jeg dræbte vores far"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 9:57 am

Hun stod helt stille og stirret på dig. "H...Hv..Hvordan...?" Hun kikke intrasseret, men undrne på dig. Hun kunne ikke sige andet, hun viste ikke hvad hun skulle svare...
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 9:58 am

Daniel smilte ikke. "Da jeg var ti år tog jeg fars dolk, jeg vidste ikke hvad den gjorde og så på en måde myrdede jeg ham"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:04 am

Hun stod og overvejet hvad det var han havde sagt. Hun åbnet munden flere gange uden at få et lyd ud, hun fik tåre i øjnene om tanken om sin far. Det var 6 år siden men hun kunne stadig huske alle de triste ansigter, sorgen i sit hjerte, sin mor, og hende fars lig der bare lå. Hun trådet helt tæt til dig slog armende om dig i et knus og begynde at græde ind i din brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:06 am

Daniel smilte ikke. "Undskyld Emily"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:10 am

Hun snøftet "D...Det o..okay, jeg er bare glad for at d...du sagde det" Hun tog et skridt tilbage og gned sig i øjnende. "Undskyel jeg begynde at græde..." Hun kikket ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:11 am

Daniel smilte stolt. "Det er okay, men du skal holde dig fra Remus"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:13 am

Hun kikke undrne på ham "Hvorfor?" hende og Remus havde da snakke et par gange, men det havde være forskelligt gang til gang, men hvorfor skulle hun holde sig fra ham?
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:14 am

Daniel lo. "Jeg vil ikke have han skal rage på min søster"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:15 am

Hun udslap et grin "Det gør han skam heller ikke" Hun skubbet til hendes brors skulder, og sendte ham et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:17 am

Daniel så lidt ond ud. "Nå hvad er så det her?", Daniel tager et billede frem med hvor han tog armen om dig, og et frem hvor han kyssede dig
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:24 am

Hun fik lidt farve i kinderne "Det er længe siden, og han ville bare drille mig!" Hun rystet på hovdet over mindet nede i den hemmelige koridor hvor hun var stødt på Remus, og Daphney.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:25 am

Daniel lo. "Der er fordele ved at kende Kashmir Jonathan". Sagde han drillende
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:28 am

Hun grinte "Jah... Jeg kender ham ikke godt men har da snakket med ham, er det ikke ham med kamraet?" Hun så drillende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:29 am

Daniel smilte. "Jo og Remus er en værre skid, han hader skidt og snavs"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:30 am

"Jah det ved jeg! Det har jeg diskoteret med ham" Hun grinte, den aften havde hun flippet helt vild på Remus. "Men han kan nu os være sød nok!" Hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:31 am

Daniel så alvorlig ud. "Jeg skal måske lærer ham at kende"

//Jeg må logge, godnat lillesøs :3//
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 EmptySøn Mar 04, 2012 10:34 am

"Måske, det bestemmer du jo selv" Hun sendte ham et smil.


//Godnat storebror, jeg tror før jeg vil i seng om 20 minutter! xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Gåtur ved søen - Emily Night!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Kontor-snak med Emily Night
» Pejsen og minderne. //Remus Watson & Emily Night//
» At vente lige så stille på toget...(Til Emily Night)
» Lazy night... Or...? //Dylan - privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Søen-
Gå til: