Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Emily Night (86)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_lcapLazy night... Or...? //Dylan - privat// Voting_barLazy night... Or...? //Dylan - privat// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Lazy night... Or...? //Dylan - privat//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty
IndlægEmne: Lazy night... Or...? //Dylan - privat//   Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyOns Maj 09, 2012 7:47 am

S: Slytherins opholdsstue.
O: Ingen.
V: Det skyller ned uden for, er gråt og tåget.
T: 00:33 – Alle ligger i deres senge.
P: Kashmir har kun sit nat tøj på - nogle bokseshorts - og en let grøn åben skjorte.

Kashmir sad nede i opholdsstuen. Han havde virkelig haft en hård dag. Han skulle haste rundt. Han havde brug for noget afslapning, eller i det mindste noget 'afslappende' at se på. Han sad i en af stolene foran den varme pejs. Ved siden af ham var der tændstikker og et stort glas med vand. Han havde brugt den primitive måde at tænde kaminen på og havde taget et kæmpe glas vand, fordi han havde haft noget hovedpine. Han gabte lydløst og rynkede automatisk på næsen. Hans øjne var søvndrukkende og en anelse trætte. Han havde brug for et eller andet der skulle friske ham op. Han strakte den ene arm op i vejret og bukkede den anden, med knyttede hænder. Strakte sig virkelig. Han ville ikke falde i søvn eller gå ind i sovesalene, det var for kedeligt og for træls.... Han ville nok alt andet en det. Han kunne høre nogle skridt komme fra pigernes afdeling og han skævede over til deres trappe.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Lazy night... Or...? //Dylan - privat//   Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyOns Maj 09, 2012 7:53 am

Dylan kom knirkende ned fra pigernes opholdsstue. Hun smilte blidt da hun så Kashmir, det Abigail Johnson havde sagt, var stadig i hendes hoved. Hun var dog glad nu og så sig omkring, hun så ned og sagde. ”Go’aften eller skulle jeg sige go’nat” hun grinte og satte sig ved siden af hende. Hun kløede sig i nakken og smilte sødt til Kashmir. ”Hør…Abigail Johnson har sagt noget til mig om dig…”
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Lazy night... Or...? //Dylan - privat//   Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyTors Maj 10, 2012 7:22 am

Kashmir smilede let til hende. Der var gået lidt tid siden han havde set Dylan. ”Jamen godaften,” svarede han igen og rettede sig op, så han ikke sad på den så sære, men afslappende, måde som før. ”Hvad har hun da sagt?” Han bøjede sig lettere for over og rynkede lidt på panden. Abigail var en uartig elev, som et barn der ikke havde haft nogen god opdagelse. Det havde hun sikkert heller ikke.
Han flettede sine fingre i en tænkende bule og hvilede først hagen på den og derefter sin pande. Det var underligt, han havde ikke skrevet om Abigail endnu... det burde han egenligt.
Han skævede over til Dylan. Han havde ikke rigtig lagt mærke til hendes tøj. Hun kunne sagtens være klædt i ingenting, og han ville ikke have tænkt over det.

//Prøv at skriv lidt mere denne gang ^^ Det ville være fantastisk! Lidt om hvordan hendes hår sidder og lidt om hendes tøj og ansigtudtryk//
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Lazy night... Or...? //Dylan - privat//   Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyTors Maj 10, 2012 7:32 am

Dylan så på ham. Hendes hår var sat i en hestehale, hendes tøj var frækt og pænt. Hun skævede til Kashmir. ”Tja….” hun havde ikke rigtig noget at sige. Hun kløede sig i nakken. ”Hvad tænker du på Kashmir?” Spurgte hun og smilede sødt. Hun var virkelig køn i dag. Hun betragtede bare Kashmir som sad i en lænestol/sofa. Hun smilte sødere og fniste en smule. Hun have haft højst 12 kærester. Nogen var pænere end de andre. Hun kløede igen sig i nakken og smilte stort. Hun så på ham og så igen ned. Hun var virkelig glad for at ha lært ham at kende. Hun tænkte også om de snart kunne blive mere end venner. Men den blev bare gemt væk i hendes hoved da hun igen så sødt på ham. Hun kunne bare ikke glemme ham. Hun havde tænkt på ham hele dagen, og det var virkelig skønt. Hun smilte større og smilte sødere. ”Nåmen…Hvad har du lyst til?” Spurgte hun sødt og så på ham. ¤Kashmir…Kashmir…Kashmir! Åh…..¤ tænkte hun og så ned. Hun så bare igen på ham og smilte sødt. Hun kløede sig i nakken og så ned. Hun kunne ikke glemme ham i ét øjeblik!, Hun så igen på Kashmir og smilte frækt meget fræk.

211 ord.
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Lazy night... Or...? //Dylan - privat//   Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyTors Maj 10, 2012 8:06 am

Kashmir kunne nu mærke på hende at hun ikke ville fortælle det alligevel, og rynkerne i hans undrende pande forsvandt. Han smilede dog lidt og kiggede så op på hende. ”Jeg tænker sådan set på at jeg har haft en hård dag og jeg undre mig over hvad du ville sige, Abigail havde sagt..” sagde han og tav en smule. Han rynkede tænkende på panden. Hvad havde han lyst til?
”Tjoeh... Jeg har vel lyst til at... Hm... Godt spørgsmål... Tror jeg må sige pas” sagde han og smilede lettere bredt til hende, ”Hvad har du da lyst til, Dylan?” spurgte han høfligt tilbage igen.
Han så kort op og ned af hende. Hun havde taget noget mere eller mindre farverigt på i dag – dog var det ikke lige hans smag af tøj... Hvis han skulle vælge til hende...
”Hey -” startede han med en tænkende stemme. Skulle han nu sige det her? ”- Hvis du har lyst, så vil jeg gerne finde noget tøj til dig, som vil klæde dig enormt godt,” sagde han med et bredt smil, et strejf af frækhed kunne man måske lige se, men det var ikke det store. Hans øjne søgte over mod kaminen og smilede lidt da han mindes de gange han havde siddet ved kaminen og... Ja, det var næsten et spørgsmål om hvad han ikke havde lavet der...
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Lazy night... Or...? //Dylan - privat//   Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyLør Maj 12, 2012 6:47 am

Dylan nikkede. ”Ja…Du må gerne finde noget tøj” sagde hun sødt, Kashmir style hende?! Hun blev ellevild. Hun så ned og så på Kashmir, hun nikkede to gange igen. Hun ville gerne styles. Måske blev hun så lækker så Kashmir bliv helt vild med hende, men hun drømte bare. ”Nåmen….lad os gå i gang!” råbte hun vildt, hun og Kashmir var de eneste derinde. De andre sov, eller var nede på gangene. ”Strip show..Det kender jeg meget til, det gjorde man tit på min gamle skole, jeg gik på beauxbatons, der er normalt ikke drenge. Men der var den dag. Så derfor kan jeg være lidt af en diva ik’ ogs?” sagde hun på en glad måde og samtidig mærkelig, hun så igen ned og op af ham. ”Mudderblod…Har talt med dem, men de er så negative…. Og sære…Men altså jeg har før i tiden gået på en mugglerskole…Mine forældre kunne ikke finde en ledig bolig i troldmændenes og heksenes verden, så de flyttede til London, fandt et mugglerhus. Og de blev venner med Hr. og Fru. Hopkins” sagde hun, han var træt af at tale og holdte bare mund nu. Hun havde ikke lyst eller som man kalder det gider. Hun så sig omkring i opholdsstuen, indgangen sov. Den snorkede kunne man høre. Hun kiggede igen på ham og smilte lavt.
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Lazy night... Or...? //Dylan - privat//   Lazy night... Or...? //Dylan - privat// EmptyTors Maj 17, 2012 6:16 am

Kashmir var meget overrasket over hendes reaktion på at han gerne ville finde noget andet tøj til hende. ”Let's go,” sagde han smilende, og skulle til at rejse sig. Men han stoppede brat op da hun sagde noget om et strip show... ”Vent hvad?” spurgte han chokeret. ”Jeg beder ikke lige frem om nogen lapdance...” sagde han lidt afvisende. ”Og Beauxbatons er bare en helt normal skole, blot at den kun er for piger,” sagde han undrende. Hvilken Beauxbatons havde hun gået på?
Kashmir så med mere eller mindre forvirrede store øjne på hende da hun snakkede løs. Til sidst kunne han bare ikke klare det og satte en hånd på hendes mund. ”Tag det roligt, Dylan,” - ”Du har hele aftnen til at fortælle mig det du vil,” sagde han beroligende og smilede blidt til hende. ”Du har ikke travlt, vel? Og du er ikke træt? Så har du hele verdens tid til at kunne snakke, så tag det roligt,” sagde han og lo let. Hun var lidt skør når hun blev snaksagelig.

http://P.S. Dette emne er et emne FØR ballet.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Lazy night... Or...? //Dylan - privat//   Lazy night... Or...? //Dylan - privat// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lazy night... Or...? //Dylan - privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et eller andet privat emne med Dylan.
» Hyggesnak med Dylan.
» Med for lov?//Privat to Teps//
» God læsning!(Privat til Miq)
» Snak med Timothy (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Slytherins opholdesstue-
Gå til: