Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Emily Night (86)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_lcapGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Voting_barGåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Gåtur ved søen - Emily Night!

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:28 am

Hun grinte "Jooov du er sindsygt ond" Hun prøvet at puffe ham væk men kunne ikke. Hun blev dog ved med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:29 am

Camille gik bare mod lyden at stemmerne, og kun kunne da også se to personer nu, dog kunne hun ikke helt finde ud af hvem personerne var, men det ville nok komme, når hun kommer tættere på. Et svagt smil krusede over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:31 am

Daniel stoppede med at kilde Emily. "Jeg fik helt ondt i hænderne"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:32 am

"Nåh... Jeg fik undt i maven?" Hun grinte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:35 am

//Nu skal jeg så have desert. oO' //
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:39 am

Daniel lo ikke mere. "Det var ikke særlig sjovt"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:46 am

"Nej" Holdte op med at grine og gloet ondsvagt på dig. "Har du fået nyt frisyre?" Lagde hobdet på skrå for at se nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:48 am

Daniel så mærkeligt på Emily. "Ja jeg fik det igår?"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:54 am

Hun trak på skuldren "nårh okay, jeg lagde bare lige mærke til det" Hun sendte ham en skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 8:55 am

Daniel smilte. "Dit hår er som dte plejer"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:00 am

"jaah" Hun sendte ham et smil "Jeg har ikke gidet få ordnet det endnu, jeg overvejer at blive korthåret..."
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:01 am

Daniel smilte. "Det ville se pænt ud"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:04 am

"Tark... Så vil jeg prøve det" Hun sendte hamm et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:05 am

Daniel lo. "Accio Saks", tager den saks der kommer. "Her"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:11 am

"Øh... Jeg er ikke så tryg ved du klipper det!" Grinte lavmælt men gik dog alligvel hen til dig.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:12 am

Daniel så komisk ud. "Jeg har da klippet mit eget!"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:18 am

Hun grinte lavt "Okay så gør det!" Hun stilte sig lige foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:20 am

Daniel smilte og fik ro. Han klippede det lige og pænt. Han smilte tilfreds "Hvad synes du?" Han tog et spejl frem og giver dig det.
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:31 am

Hun smilte "Det er rigtig flot der mangler bare noget.." Hun trak sin stav op og prikket let til sit hår, og puff så blev det brunt. "Nåh?" Sendte dig et smil

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Photo.php?fbid=176264285764345&set=a.160878177302956.35491
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:33 am

Daniel smilte. "Det er da ret pænt"

//Skriver du at det var din bror som har klippet dit hår, på din profil?//
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:36 am

Sender dig et Smil "Jaah"


//Okay! n___n//
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:37 am

Daniel stopper med at le. "Jeg kan jo næsten alting"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:41 am

Hun kikke op på ham "Jah! Det er snyd du kan alt, og jeg er altid hende der laver ged i det hele!"
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:42 am

Daniel ler ikke, han tager en hånd på hendes skulder. "Du bliver nok ligeså klog som mig når du er seksten"
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 EmptySøn Mar 04, 2012 9:44 am

Hun sendte ham et irrteret blik "Står du og siger jeg er dum?" Hun smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur ved søen - Emily Night!   Gåtur ved søen - Emily Night! - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Gåtur ved søen - Emily Night!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Kontor-snak med Emily Night
» Pejsen og minderne. //Remus Watson & Emily Night//
» At vente lige så stille på toget...(Til Emily Night)
» Lazy night... Or...? //Dylan - privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Søen-
Gå til: