Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Emily Night (86)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_lcapHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Voting_barHygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Hygge med Camille Prew!<3

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 2:50 am

Han åbnede roligt øjnene, efter han satte sig ned, og lod hende kysse hans hals, begyndte hans bule virkelig at få form. Men i håb om han ikke selv ville blev flov over det.. Han tog vejret dybt. Meget dybt. Han længede sig mere tilbage. Så han kom ned at ligge, med hende over sig. Han holdte hende let på siden af hovedet, men sine finger fliret ind i det. Han ville ikke tage hendes uskyldighed. Han ville ikke tage noget som helst fra hende, han følte dog slet, at han kun lånte hendes hjerte, og lige om vendt.
Hans anden hånd, hvilede let ved enden af Camilles ryg. Meget nær hendes numse. Han begyndte roligt at nusse der hvor hans finger lå.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 3:15 am

Da han lænede sig mere tilbage, lod hun sig bare glide ned over ham, så deres kroppe stadig mødtes. Helt tæt. Hun havde ikke lagt mærke til bulen i hans bukser, måske var hun for optaget af ham, til at lægge mærke til det.
Hun lod ham holde hendes hovede lidt tid, inden hun lagde det til rette på hans bryst. Hun nød at han nussede hende på ryggen. Ligeglad med hvor tæt den egentlig var på hendes numse. Bare hans berøring var perfekt. Blid, men også mærkbar. Hun kørte den ene hånd rundt i en cirkel det stykke af hans overkrop, hvor hendes egen krop ikke var i vejen. Et lavt, afslappet suk forlod hendes læber. Hun følte sig tryg i hans nærværd. Så stærk som han virkede, og sikkert også var, så var der vist intet at frygte for hende.

Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 6:55 am

Han var nød til kort at løfte sin egen rumpe, så han kunne ligge benene til rette. Han sank en klump og kiggede på Camilles hår. "Du er den dejligeste elev jeg nogen siden har mødt," sagde han stille og roligt. Han nyssede roligt videre på hendes ryg, og kiggede så op ad. Hende hoved på hans bryst, han håbede hun kunne hører hans hjerte banke, banke for hende.
"Camille...Prøv at sæt dig op, på mig.." sagde han og så på hende med nogle trætte øjne, men han fik mere og mere løst til hende, han følte han mistede kontrol over sin løst.


//Sorry svaret.//
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 7:05 am

Hun så lidt på ham, da han løftede sig en anelse, så hun kom til at ligge lidt dårligt. Det tog hende dog inden tid, at få lagt sig til rette igen. Denne gang lå hun dog og så på hans ansigt i stedet. Den lille fikse bule i hans bukser, havde hun stadig ikke lagt mærke til.
Hun smilte over det han sagde. Den dejligste elev han nogensinde havde haft. Ja selvfølgelig var hun det, men hun var vel også den eneste af eleverne han havde haft et forhold til. "Og du er den dejligste lærer jeg har mødt.." Hun kørte en finger hen af hans venstre kind. Roligt og blidt.
Hun så først lidt tøvende på ham, men lyttede dog til ham og endte med at sætte sig op. Hun havde sat sig op, så hun sad på hans mave, hvilket var ret ubehageligt. Hun rykkede sig derfor langsomt tilbage af, for at komme ned og sidde ordenligt.

//That's okay.//
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 7:25 am

Han lå helt stille, og skriftede med at se på hende og op på træerne. Han smilte blidt til hendes kommentar. "Jeg er den eneste profossor du har mødt på denne måde," sagde han lidt komisk igen. Han kiggede hende i øjnene da hun kørte fingeren ned ad hans kind.
Da hun havde sat sig op, smilte let over hun på den måde, sad på hans bule, som om han blev kløet af. Han rykkede sig lidt op, og rykkede sin ege hånd ned til jorden, og den anden med sin pegefinger under hendes hag, langsomt kyssede han hende, og gjorde kysset inderligt og intinent(med følse og bevælges). Han lukkede roligt øjnene i. Han var glad for hun sad på hans bule, ligemeget om hun mærkede den, og fordi han kyssede med hende.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 7:38 am

Da hun var noget helt ned, og havde fået sat sig til rette, kunne hun ikke lade vær med at rødme en smule. Hun sad oven på en lille bule, som ramte lige lidt for godt. Hun havde egentlig ikke lyst til at flytte sig, da hun ikke ville virke ond overfor ham, men det var bare lidt underligt for hende. Hun var ny idenfor dette og sådan, så det virkede lidt sært. Hun lænede sig ned og kyssede ham kort på munden, inden hun satte sig helt op igen. "Ja, det er du."
Hun så lidt op mod trætoppene og himlen, inden hun så ned på ham igen. Hun smilte, roligt og mere eller mindre afslappet. Hun lukkede øjnene i, da han kyssede hende. Hun lænte sig en anelse ned mod ham, for at det ikke skulle blive alt for anstrengt for ham, som han jo lå på jorden, og derfor skulle sætte sig lidt op, for at kysse hende.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 7:45 am

Lyden af vinden der sussede fordi, var beroligende, alt var beroligende. Hans lille bule, voksede med al' hast, som hun sad på ham. Om få sekunder, var hans stive penis, helt stiv og det ville kunne mærkes, meget endda. Han undlod at svare, og smilte kort over hendes korte kys.
Da han kyssede hende, og hun på en måde lagde ham roligt ned, så de stadig kyssede, mens hun sad på hans 'store' bule i underlivet. Han flyttede hånden fra jorde, og tog Camille ved hoften, og ændred deres indelige kys til at snav, hvor han kunne flette sintunge med hendes og 'sutte' lidt på den. Han holdte hendes endnu lidt under hagen, ind til han fandt hendes hånd, og tog i den.

//'store' = Kommer an på hvor stor du synes den skal være.
'Sutte' = man lukker munden om den andenns tunge og lader sig glide tilbage, uden smerte.//
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 5:08 pm

Et mere eller mindre roligt suk, undslap hendes læber inde i kysset. Det lød nok mere som et lille støn, hvilket det nok også var. Hun kunne ikke lade vær med at tænke lidt på bulen der voksede i hans bukser. Faktisk syntes hun det var en anelse sjovt. Det faktum at han ikke selv kunne kontrollere det. Det var vel egentlig det hun syntes der var sjovt ved det.
Da han tog hendes hånd, flettede hun sine fingre med hans. Den anden hånd lå ved hans bryst, hvor hun nussede ham lidt med tre fingre. Da kysset blev ændret til en snav, lagde hun sig helt ned på ham, og fjernede hånden, som egentlig havde lagt på hans bryst. Den lod hun bare ligge ved siden af sig selv, imens hun kyssede ham.



Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyOns Maj 09, 2012 9:46 pm

Deres flettede fingre varlangt nede på jorden, hans arm var bukket, ved albuen, så han hånd var nogle få centimeter fra hans hoved. Han udstød et lille støn, da hun lagde sig helt ned på ham. Han kunne på den måde rigtig godt lide, at hun ikke rykkede sit underliv fra hans underlig. Hans stive penis, kunne dog kun ses på bukserne, og det var han så også glad for.
Han rykkede hånden fra hendes hofte, op unde hendes cardigan, og helt op til under barmen på hende. Han havde dog tommelfingeren op ad hendes bh, så han nussede den roligt frem og tilbage der, lige så hun ville kunne mærke hans beværgelse. Han flettede sin tunge med hendes, og han suttede også hendes tunge lidt.
Hans løster blev mere og mere vilde.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyTors Maj 10, 2012 12:44 am

Hun lå faktisk ret godt, som hun lå der ovenpå ham. En proffesser på Hogwarts skole. Det de gjorde var imod reglerne, men det tænkte hun slet ikke over. Lige nu var de, de to eneste personer på skolen, måske endda i hele verden. Hun kunne stadig mærke hans bule, men hvad gjorde det. Det var jo bare en lille smule, og på en måde, andt hun det lidt behageligt.
Et let støn undslap hendes læber af ren nydelse. Da han tog hånden op under cardiganen, og begyndte at nusse hendes ved barmen, uden virkelig at rave på hende. Det var en behagelig og rar følelese, som alligevel gjorde hendes løster lidt vildere.
En brise løftede op i noget af hendes hår, og skabte en rislende lyd i blandende. Den var også lidt kølig, hvilket var rart, eftersom deres kroppe var så tæt. Måske havde de begge tøj på, men det betød jo ikke, at de ikke kunne mærke hinandens kropsvarme.
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyTors Maj 10, 2012 7:23 am

//Er lidt uden kreativt lige nu... /: Im so sorry! Jeg svare når jeg har noget kreativt, okay? :)//
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 28
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 EmptyFre Maj 11, 2012 1:17 am

//Det er fint. Har heller ikke så meget kreativitet lige pt.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge med Camille Prew!<3   Hygge med Camille Prew!<3 - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hygge med Camille Prew!<3
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Afslappende //Privat - Camille Prew//
» Spørgning og Svar (Til Camille Prew)
» Boring day...~Camille Prew & Daphney Wynix~
» Lørdagens hygge //åbent emne//
» Eliksir med Prew?? (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Den forbudte skov-
Gå til: