Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_lcapSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Voting_barSpørgning og Svar (Til Camille Prew) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Spørgning og Svar (Til Camille Prew)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Mar 04, 2012 7:20 am

S: Zonkos Spøg og Skæmt
V: Snevejr
T: 12:30
O: Mange

Daniel stod og svarede folk hvad det var de så på. Det var lidt irreterende men han fik faktisk mange penge for det, hvornår kom der overhovedet noget intressant?. Han var irreteret og smilte ikke, han tog de penge han fik af en der købte en mærkelig dims. Han sukkede og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Mar 04, 2012 7:26 am

Eftersom det sneede, havde Camille iført sig et par stramme sorte jeans, hendes brune støvler, en varm grå striktrøje og udenover striktrøjen bar hun en sort jakke. Hun havde ingen hue på og hendes hår hans løst, ned over hendes skuldre. Hun var på vej mod Zonkos spøg og Skæmt, selvom hun egentlig ikke kunne fordrage butikken. Hun havde stort set kun haft dårlige oplevelser derinde, med folk der var utrolig kolde og så alle de irriterende ting man kunne købe derinde.
Hun kunne hører stemmer var De Tre Koste, som lå lidt længere væk. Hvorfor gik hun ikke bare derned i stedet? Nej, nu havde hun sat sig for at tage ind i spøg og Skæmt butikken, så det ville hun gøre! Hun rev ned i håndtaget og trådte ind af døren.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Mar 04, 2012 7:28 am

Daniel vågnede brat op da han hørte klokken ved døren ringe, han smilte og så på kunden. Han smilte ikke mere men smilte alligevel.

//Er lidt ukreativ da jeg er træt//
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Mar 04, 2012 7:32 am

Camille så sig lidt tungt omkring. Hun havde allerede nu fortudt at hun var gået herind. Der var lige så klamt som hun huskede... Et suk forlod hendes læber, hvorefter hun kørte en hånd igennem håret. Måske skulle hun bare vade op til disken og snakke med den ret så mugne dreng der stod deroppe. Han så ikke ligefrem ud til at være i godt humør. Hun nikkede en anelse, og vandrede så roligt over mod disken, for at snakke med ham.

// Det går nok.
Skal lige hakke mandler. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Mar 04, 2012 7:35 am

Daniel så straks på Camille. "Kan jeg hjælpe?" Hans stemme kun give en myrekryb men altså sådan var han født.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Mar 04, 2012 7:40 am

Camille stoppede op, da hun endte ved disken. Hendes blik hvilede på drengen. Hun brød sig ikke om drengens stemme, måske fordi den var så 'speciel' eller også fordi, man bare lige skulle vænne sig til den. "Nej..." Hun snakkede så roligt som hun nu kunne, på trods af hendes svage irritation over stedet. Hun talte jo egentlig sandt .. Hun havde ikke brug for hjælp, hun var udelukkende gået op til disken for at snakke med en.
Tilbage til toppen Go down
Daniel Blue

Daniel Blue


Mand Humør : Glad
Antal indlæg : 71

Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Mar 04, 2012 7:41 am

Daniel nikkede og så på Camille. Han vidste ikke hvad hun ville, men han var lidt mærkelig tit.
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) EmptySøn Mar 04, 2012 7:51 am

Camille så lettere undrende på drengen. Der var et eller andet ved ham, som hun kunne genkende, men dog kunne hun ikke sætte fingeren på hvad. Hun var sikker på at hun havde set ham før, men hvor? På hogwarts måske? Det virkede bare nærmest forkert ... Han lignede ikke en der gik på hogwarts, men måske gjorde han. Hun nikkede en anelse for sig selv. "Du er fra hogwarts, ikke?" Egentlig var hun jo ikke sikker, men hun kunne lige så godt spørge, som om hun var sikker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgning og Svar (Til Camille Prew)   Spørgning og Svar (Til Camille Prew) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Spørgning og Svar (Til Camille Prew)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hygge med Camille Prew!<3
» Afslappende //Privat - Camille Prew//
» Boring day...~Camille Prew & Daphney Wynix~
» Eliksir med Prew?? (Privat)
» En snak med frøken Prew(Åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hogsmeade :: Zonkos Spøg og Skæmt-
Gå til: