Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Emily Night (86)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Lørdagens hygge //åbent emne// Vote_lcapLørdagens hygge //åbent emne// Voting_barLørdagens hygge //åbent emne// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Lørdagens hygge //åbent emne//

Go down 
ForfatterBesked
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Lørdagens hygge //åbent emne// Empty
IndlægEmne: Lørdagens hygge //åbent emne//   Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 3:51 am

S: det glade vildsvin
t: ved middags tid.
v: mild solskind.

Lørdagen var en af de to dage alle havde fri for at tage sig af eleverne og lærdomen. Professor Simon havde valgt at tage en afslappen dag på Det glade vildsvin. Han havde noget normalt hverdags tøj på som var en strikvest uden på en skjorte og nogle cowboybukser og sine røde convers. Han hår sad lidt sjusket.
han havde lige bestilt en slags drik som kunne minde lidt om kaffe, bare milder i smagen og ikke gav nogen stinkene ånde. Han havde lagt sin jakke på stolryggen.
Han ventede blot på sin drikkelse og dog sad han henne i en krog for sig selv, han så rundt på menneskerne som kom fra skolen og boede i byen. Han så rundt med et tænke blik og en ligeglad mine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdagens hygge //åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdagens hygge //åbent emne//   Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 3:57 am

Daphney gik ned imod Det Glade Vildsvin, hun var sulten og tørstig og da hun gik derind så hun straks Timothy. "Hej Professor" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Lørdagens hygge //åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdagens hygge //åbent emne//   Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 6:41 am

Hans ensomhed blev brudt. "Frøken Wynix, hej," sagde han så, og og vinkede kort med pege-langefingeren. "Hvad bringer dig her hen og forstyrre mig igen?" sagde han for sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lørdagens hygge //åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdagens hygge //åbent emne//   Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyOns Feb 22, 2012 6:45 am

Daphney så lidt komisk ud. "Jamen jeg var sulten og desuden er der ikke mad i storsalen før i eftermiddag"
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Lørdagens hygge //åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdagens hygge //åbent emne//   Lørdagens hygge //åbent emne// EmptyTors Feb 23, 2012 5:52 am

Han grinte lidt og nikkede så overbevisene. "Kan du ikke lige kommer her hen? Jeg ville gerne tale med dig om forleden aften." sagde han, og så alvorlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lørdagens hygge //åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Lørdagens hygge //åbent emne//   Lørdagens hygge //åbent emne// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lørdagens hygge //åbent emne//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» What about some new friends? [[Åbent emne]]
» Dårlig ryg(Åbent emne)
» Overskrift... //Åbent emne//
» Bange? Næh. //Åbent emne//
» Stener på Bibiloteket //Åbent Emne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hogsmeade :: Det Glade Vildsvin-
Gå til: