Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Uventet besøg(Romeo) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Uventet besøg(Romeo) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Uventet besøg(Romeo) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Uventet besøg(Romeo) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Uventet besøg(Romeo) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Uventet besøg(Romeo) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Uventet besøg(Romeo) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Uventet besøg(Romeo) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Uventet besøg(Romeo) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Uventet besøg(Romeo) Vote_lcapUventet besøg(Romeo) Voting_barUventet besøg(Romeo) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Uventet besøg(Romeo) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Uventet besøg(Romeo) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Uventet besøg(Romeo) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Uventet besøg(Romeo)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Nathalie Cosgrove

Nathalie Cosgrove


Kvinde Humør : Vred over mange ting
Antal indlæg : 15

Uventet besøg(Romeo) Empty
IndlægEmne: Uventet besøg(Romeo)   Uventet besøg(Romeo) EmptyOns Maj 23, 2012 5:55 am

S: Nathalie's hus.
V: Regn/Torden.
O: Sin kat Spindy.
P: Billede
T: 16:20
H: Glad indtil videre.

Nathalie sad på sofaen hjemme hos hende selv. Hun nussede sin kat Spindy som var brun. Katten lagde sig på hendes skød. Nathalie kiggede på leopard sofaen. Den var vel lidt slidt. Hendes mor stod i køkkenet. Der lavede hun noget mad. Far var til træning hos hans ven Kenny. Hun så på Spindy igen og kradsede den bag ørerne. "Dygtig kat" sagde hun da den lagde sig i sin kurv. "Du fæller lidt meget Spindy" sagde hun men grinte bare lidt. Hun kløede sig i sin nakke og læggede ig ned. Hun smilte lidt men så på Spindy. "Dine fisk ligger ude i køkkenet Spindy og nu skal du ikke angribe Glitter vel?" hun smiler og går lidt ud til sin hestestald. "Hej Glitter. Rolig nu ik?".



http://www.4tnz.com/files/mirandahorse.jpg
Tilbage til toppen Go down
Romeo Atkins

Romeo Atkins


Mand Humør : For det meste FANTASTISK HYPERGLAD! :'D
Antal indlæg : 18

Uventet besøg(Romeo) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg(Romeo)   Uventet besøg(Romeo) EmptyOns Maj 23, 2012 8:07 am

Romeo var altid uheldig. Lige nu var han i hvert fald. Han var ude i regnvejret som skyllede ned fra alle vegne. Torden og lyn hamrede mod jorden som var det meteor regn.
Romeo gik med sin paraply i hånden, men selv den havde ikke kunne holde regnen væk fra ham. Han var sjask våd, og ville blive virkelig forkølet hvis han ikke kom ind i noget varme. Han snøftede lidt, ikke fordi han var ked af det.
Han så let rundt. Der var ingen ude på gaderne. ”Fandens også... Hvorfor er der ikke et sted jeg kan smutte hen?” spurgte han lettere irriteret til sig selv. Han gik i noget man kunne kalde et gård sted. Han vidste ikke om det var privat eller hvad det var, men nu gik han bare ind. Han ville have noget varme.
Han lukkede paraplyen sammen og gik ind i stalden. Til sin overraskelse så Romeo en pige stå vedsiden af en hest. Han fumlede lidt bagover af overraskelsen, og jokkede ind i en reol med striglere og tæpper. Næsten alt der på fald ned på gulvet, og et tæppe lagde sig blidt hen over Romeos krop, som selv var faldet og lå nede på jorden. Han var lettere svimmel, da han havde fået en hestesko i hovedet, og et par striglere. Han skulle lige tage sig sammen før han kunne se og så kunne åbne sine øjne og fjerne tæppet.
Han så op. Op på en pige med langt mørkebrunt eller sort hår.
Tilbage til toppen Go down
Nathalie Cosgrove

Nathalie Cosgrove


Kvinde Humør : Vred over mange ting
Antal indlæg : 15

Uventet besøg(Romeo) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg(Romeo)   Uventet besøg(Romeo) EmptyTors Maj 24, 2012 2:04 am

Nathalie så på drengen som var styrtet ind i hendes reol med tæpper og striglere. "Du er vist en smule klodset?" sagde hun koldt. Hun tog en strigler som var lige ved siden af ham. Hun reddede hestens hår. Men så igen på drengen. "Nathalie Cosgrove, 15 år og fra Hufflepuff. Dig?" spurgte/sagde hun blidt til ham. Hun kradsede sig på ryggen men smilte igen til hendes hest. "Rolig Glittery" sagde hun hurtigt og koldt. Det var koldt og hun kunne ikke finde sin jakke. Hun så på drengen men kiggede på sin kat.
Tilbage til toppen Go down
Riker D. Gordon

Riker D. Gordon


Alder : 27
Mand URL Birthday : 25/04/97
Humør : Den eneste tosse jeg vil være sammen med, er Romeo<3 (Laver tysk)
Antal indlæg : 32

Uventet besøg(Romeo) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg(Romeo)   Uventet besøg(Romeo) EmptyTors Maj 24, 2012 2:23 am

//Må jeg lige indvænne, I går på sammme kollegium, og samme årgang, så i er nød til at kende hinanden...det ville være forståeligt hvis du var på Ravenclaw eller noget... //
Tilbage til toppen Go down
Romeo Atkins

Romeo Atkins


Mand Humør : For det meste FANTASTISK HYPERGLAD! :'D
Antal indlæg : 18

Uventet besøg(Romeo) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg(Romeo)   Uventet besøg(Romeo) EmptyTors Maj 24, 2012 2:39 am

Romeo så undrende på hende. Hendes reaktion var sær. Han ville ikke få noget ud af at være her. Det ville kun være normal snak, som noget man kunne på skolen. Og hendes alder og kollegium var fuldkommen det samme som ham. De kendte jo godt hinanden. Idiot. Hun lagde vidst aldrig mærke til andet end læreren. Sært. Han rejste sig, skulede til hans kollegiumkammerat, smed tæppet af sig, som havde ligget over ham og gik så ud i regnen igen. I stalden med hende, eller ude i regnen, søgende efter et nyt sted at få varme, så ville han hellere være ude.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uventet besøg(Romeo) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg(Romeo)   Uventet besøg(Romeo) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Uventet besøg(Romeo)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Best friends<3 ROMEO<3
» Tosserier med Romeo!<3 /Privat - i think/
» Stilhedens gang(Romeo Atkins)
» Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.//
» Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hjemme-
Gå til: