Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Emily Night (86)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_lcapRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Voting_barRomeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Romeo Atkins

Romeo Atkins


Mand Humør : For det meste FANTASTISK HYPERGLAD! :'D
Antal indlæg : 18

Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Empty
IndlægEmne: Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.//   Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyMan Maj 21, 2012 4:08 am

S: Indgangshallen.
O: Ingen.
V: Torden. Øsregner.
T: 15.30
P: En hvid skjorte og cowboybukser. Normale snickers.

Som sædvanlig, travede Romeo ind af indgangshallen. Han var altid uheldig med vejret. Han skælvede af kulden der havde sivet ind igennem hans hvide skjorte, som nu viste hans mave.
Han sukkede højt over vejret. Hvorfor skulle han være så skide uheldig evig og altid? Romeo hev efter vejret. Han havde løbet helt nede fra togstationen til hogwarts, fordi at det var så dårligt vejr. Han måtte snart være mester i at løbe. Han sukkede. ”At have navnet Romeo er bare ikke godt,” hvæsede han af sig selv. Han havde sin ene arm støttende på en væg mens han havde den anden støttende på et knæ. ”Jeg hader det her...”Han skævede op. Umiddelbart var der ikke nogen i nærheden. ”Sært...”
Tilbage til toppen Go down
Abigail Johnson

Abigail Johnson


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/10/96
Humør : Who are you?
Antal indlæg : 35

Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Empty
IndlægEmne: Sv: Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.//   Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyMan Maj 21, 2012 4:21 am

Abigail havde siddet i lang tid op af en væg og grædt. Hun var blevet ekstremt stresset. Men alligevel havde ingen lagt mærke til hun var væk fra timerne eller havde hørt hende, mens de gik forbi. Hun sukkede. Da gik dørene op. Hun rejste sig med et sæt. En rødhåret. Ham havde hun set før! Hun rynkede på brynene. Han havde ikke hørt hende. Hun gik med forsigtige skridt hen mod den udmattede dreng. Hun stod næsten helt oppe ved ham.
”Romeo? Hedder du Romeo?” spurgte hun og grinede glad. Tænkte ikke på sit mellemnavn var Juliet.
”Er der ingen kærlighed til lille 'Åh Romeo'” spurgte hun drillende og puffede til hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Romeo Atkins

Romeo Atkins


Mand Humør : For det meste FANTASTISK HYPERGLAD! :'D
Antal indlæg : 18

Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Empty
IndlægEmne: Sv: Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.//   Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyMan Maj 21, 2012 8:21 am

Romeo sprang op, da en pige var kommet hen til ham og havde sagt noget.
Han stod i hjørnet af indgangen nu. ”Hvad?! Ne—nej jeg hedder ikke Romeo!” sagde han nervøst over om hans navn nu ville komme ud.
Du-du-du ved ikke hvordan jeg har det lige nu!” peb han og klemte øjnene sammen og drejede hovedet mod væggen. Regnede med at ville få slag. Han kunne ikke lide hendes øjne. De var så intense og stirrede bare på ham som var han bare var den mest irriterende skiderik i verden. Hun var smuk. Utrolig smuk. Det var nok det der gjorde ham bange.
Tilbage til toppen Go down
Abigail Johnson

Abigail Johnson


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 01/10/96
Humør : Who are you?
Antal indlæg : 35

Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Empty
IndlægEmne: Sv: Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.//   Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// EmptyTors Maj 24, 2012 2:46 am

Abigail grinede muntert over drengens reaktion. ”Åh, jo du gør,” grinede hun fortsat. Hun kunne godt lide at pirre drenge.
Abigail så undrende på drengen. ”Nej, nej det gør jeg faktisk ikke..” sagde hun. Hun rynkede brynene, da han virkede bekendt. Hun nærmede sig ham. Hun havde sit hoved meget tæt på hans, mens hun stirrede i hans blå øjne. ”Går du ikke på mit kollegium og den samme årgang som jeg?” spurgte hun undrende og stirrede ham intenst i øjnene, med et seriøst blik. Han var egenligt utrolig køn. Hun kunne godt lide rødhårede fyre. ”Og er din bedsteven ikke ham der, hvad er det han nu hedder,” sagde hun tænkende, ”Riker! Eller David! Et eller andet,” sagde hun med et mindre smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Empty
IndlægEmne: Sv: Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.//   Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Romeo and Juliet? //Abigail Johnson.//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Best friends<3 ROMEO<3
» Tosserier med Romeo!<3 /Privat - i think/
» Uventet besøg(Romeo)
» Stilhedens gang(Romeo Atkins)
» Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Indgangshallen-
Gå til: