Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_lcapEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Voting_barEliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med)

Go down 
ForfatterBesked
Riker D. Gordon

Riker D. Gordon


Alder : 27
Mand URL Birthday : 25/04/97
Humør : Den eneste tosse jeg vil være sammen med, er Romeo<3 (Laver tysk)
Antal indlæg : 32

Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) Empty
IndlægEmne: Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med)   Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med) EmptyOns Maj 23, 2012 4:51 am

Sted: Nede ad trapper og lige frem, til eliksir-klasseværelset.
Omgivelser: Nogle forskellige femte års elever, fra Gryffindor, Ravenclaw, Hufflepuff og Slytherin.
Vejr: Aner vi ikke, DA vi er nede i et rum, med stearinlys som lyser rummet op.
Tid: eliksir-tid!!

Inde bag de lukkede døre, samt væggende, sad en dreng med blodt hår, og sine skole uniforum på. Han kiggede på pladsen ved siden af sig, Romeos Atkins plads.. Et svagt suk kom fra drengens læber. Han sad normalt ellers altid at snakke eller hviske med sin bedsteven, under timen, selv når de skulle brygge en eliksir.
Drengens navn var Riker David Gordon. Men hans mor og papfar havde aldrig brugt navnet Riker. Kun hans bedsteforældre, for Davids far hed Riker, men moren og papfaren ville ikke mindes om ham. David kiggede op på professoreren, da snakkede om hvilken eliksir de skulle brygge i dag. En sandheds-serum. En blålig, gemmensigtig drik, som man normalt ikke måtte bruge, men man skulle lærer at brygge det. "I skal arbejde i tre mands grupper, og denne gang sætter jeg jer i grupper," sagde professoren, og bange udtryk kom på Davids ansigt. NEJNEJENEJ! tænkte han: Nu kommer jeg aldrig i gruppe med Romeo! forsat tanken på ham. Efter professoreren havde nævnt to grupper kom han til Davids navn "Fjerde gruppe er, hr Gordon fra Hufflepuff, frk. Wood fra Gryffindor og til sidst hr. Atki.." sagde professoreren og kiggede hen på David. "Hvor er Atkins, hr. Gordon?" sagde han kort efter. "Jeg tror han er forskindet eller noget?" sagde David i tvivl. Han vidste det slet ikke. "Nuvel, så må I bare mangle en tredje mand," sagde professoreren og gik videre med at nævne grupper op.
Davids gled lidt ned ad sin stol, med armene om ryglændet. Han lagde hovedet tilbage, og lagde det på toppen af ryglændet. "Hvor er du bro?" mumlede han lavt for sig selv, og orkede ikke at finde ud af hvem frk. Wood var. Han lukkede øjnene i, og sukkede dybt og ventede. Ventede måske på hans ene makker kom over til ham, eller til at timen var slut, det var et godt spørgsmål for ham selv.
Tilbage til toppen Go down
 
Eliksirtime med Katherine Wood og måske Romeo Atkins (Spørg Mig og Wood om I må være med)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Timer-
Gå til: