Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Emily Night (86)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Et eller andet privat emne med Dylan. Vote_lcapEt eller andet privat emne med Dylan. Voting_barEt eller andet privat emne med Dylan. Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Et eller andet privat emne med Dylan.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 2:14 am

Sted: OPholdsstuen.
Tid: Før timerne.
Omgivelser: Ting og sager.
Vejr: Dissede.

Remus sad nede i opholdsstuen, og røv kedet sig. Han sad i sofaen, og svigede lidt med sin stav. Hvad skulle han dog lave, og på denne tid om morgen.


//Det bliver bare korte svar...//
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 2:16 am

P: Billede

Dylan gik op ned i krypten, og sagde kodeordet. "Ormetarm" imens gik hun ind af hullet og sagde. "Hej Remus" hun synes han var ok lækker med og?
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 3:02 am

Remus kiggede om på hovedet og så på Dylan. "Morgen Dylan..." sagde han træt og ligeglad. Han rejste sig op, og lagde staven ind i kappen, som om der var en slags lille lomme.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 3:08 am

Dylan smilte svagt. "Har man sovet godt?" Hun have ikke uglet hår da hun syntes det kunne være en smule klamt. At se sådan ud foran en dreng.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 3:26 am

Han trak på skuldrene. "Det har jeg vel.." sagde han så, og så hen på hende. "Har du?" han havde utral uglet hår.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 3:27 am

Dylan lo kort. "Jep det var vel okay" Hun så på sig selv og så på dig. "Dit hår er uglet, det ligner ikke dig Remus"
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 3:48 am

Remus så underligt på Dylan. "Er det ikke normalt for mig?? Jeg gør aldrig noget stort ud af mit hår som alle andre..." sagde han så gabende.. Han var vidst alligvel træt?
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 3:49 am

Dylan grinte. "Det er jo komplet ligemeget ikke?" Hun grinte ikke mere og ordnede sit eget hår. Hun kløede i det hun havde ikke lus. Adr nej det havde hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:00 am

Remus rystede på hovedet af hende, og smilte svagt. "Det undre mig at du et blevet sat på Slytherin, såre du andre og håner dem?" spurgte han så, og gik hen til sofaen igen. HAn klappede på den, som om hun skulle sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:01 am

Dylan vidste godt hvad det betød hun testede ham bare. "Skal jeg sætte mig?, Og ja igår mobbede jeg Amy Dunck" sagde hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:03 am

"Jep" sagde han, og så om på hende, med at mobbe. "Jeg sagde ikke mobbe.. Når vi håner andre, er det for at vise hvem vi er.. vi skal være stærke i selvværet.. Men hvem er hun?" spurgte han s.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:07 am

Dylan satte sig ved siden af Remus. Hun smilte lidt og så på ham. "Ja det ved jeg godt, vi håner ofc. Jeg begynder snart på det. Og Dian Wesley, overvejer at kalde ham Væsel eller Weasel".
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:12 am

Remus smilte overrasket og træt. "Go' pige." sagde han, men da han hørte det med Dian, "Jeg mener vel nok, at Kashmir er hans offer.. Og jeg tror heller det er så godt, hvis en 5.års elev begynder at håne en 17 årige dreng, der har arbejde.. og træner... den And.." sagde han med et suk. "Han er sgu en and" gab.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:15 am

Dylan grinte af det han sagde. "En and?" Hun begyndte at fnise at det andet han sagde. "Du mener jeg er en Go' pige?"
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:18 am

Remus grinte svagt. "Jep..Duck" sagde han med et smil. Han så ikke overrasket på hende nu, men var alligvel lidt. "Ja?" - "Noget du ville snakke om?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:22 am

Dylan ved ikke hvad hun skal sige. "Tja....Vi kunne snakke om...Skoleballet?"
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:26 am

Remus trak på skulderen. "Hvem skal du føles med?" spurgte han så?
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:30 am

Dylan sukkede. "Ingen, ingen kan lide mig på skolen. De siger at jeg er for snobbet....."
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:33 am

"Alle slytherin elever kan lide hinanden. Ellers ville VI ikke være her." sagde han med et smil på læben. "Har du da ikke selv spurgt nogle?"
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:36 am

Dylan måbede. "Jeg har spurgt alle drenge som er single, undtagen...Dig"
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:45 am

"Også Kashmir? William og alle de andre tossede drengerøve?" sagde Remus med et smil over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:53 am

Dylan så på ham. "Ikke William eller Daniel Blue, de er totalt vilde med Stephanie Kessler, den drengeglade nar. Hun flirter konstant med drenge hele tiden!"
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 4:58 am

"Hun er jo også professor Kesslers barn?" sagde han med et grin. "Hvorfor mund hun skal skiles?" han så spørgende på hende. "Men prøv at spørg dem alligevel..."
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 5:03 am

Dylan så lidt på ham. "Vil du gerne til ballet med mig?" Spurgte hun svagt og smilte lavt. Hun kløede sig i nakken og smilte ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. EmptyOns Maj 02, 2012 5:04 am

Remus ventede med at svare til at han så hendes reaktion. "Nej.. For du vil ikke med mig, og det er okay" sagde han så med et svagt venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et eller andet privat emne med Dylan. Empty
IndlægEmne: Sv: Et eller andet privat emne med Dylan.   Et eller andet privat emne med Dylan. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et eller andet privat emne med Dylan.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lazy night... Or...? //Dylan - privat//
» Hyggesnak med Dylan.
» Med for lov?//Privat to Teps//
» God læsning!(Privat til Miq)
» Forvirrelse {Privat Max Webs}

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Slytherins opholdesstue-
Gå til: