Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Emily Night (86)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Forvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_lcapForvirrelse {Privat Max Webs}  Voting_barForvirrelse {Privat Max Webs}  Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Forvirrelse {Privat Max Webs}

Go down 
ForfatterBesked
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 9:14 pm

Sted: Trapperne.
Tid: Til næste time tid..
Omgivelser: Andre elever og malerier.
Vejr: Aner det ikke, er inden for, uden nogle vinduer?

Midt på trappen, stod en lille anden års elev, med rødbrunt krølle, bølge hår. En pige ved navnb Rosie Emmaheart. Hun kunne ikke huske hvor hendes næste fag var.. Hun glemte det næsten altid, fordi hun var så nervør for at støde ind i nogle eller noget.
Hun havde nogle bøger i farven og stod helt stille og kiggede rundt, hun prøvede at se hvor de andre løver gik hen, men hun kunne ikke se dem, et hun var ikke så høj og to hun vidste de var gået i for købet..

//Skriver vi bare denne længe emner? :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 9:21 pm

//Jeps :)//

P: Billede

Max var på vej ned til Forvandling. Han så en pige som han ikke kendte. Han gik hen til hende, tog hånden frem og sagde. "Hej. Max Webs", han smilte til hende og så på hende. Hendes røde hår var yderst smukt og hendes ansigt var virkelig sødt. Og hendes smukke brune øjne. "Æhm...æhm..jeg..æhm" han vidste ikke hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 9:25 pm

//Har de ikke skole uniform på, da de har timer? :pp//

Rosie hørte en sige sit navn og hun vendte sig om, så hendes nededel drejde og kappen snoed sig lidt om hende. Hun stivede i kort tid. "Rosie...Rosie Emmaheart," sagde hun nervøs og klemte sine bøger lidt længer ind til sig. Hun kiggede ned på hans hånd. Hun var bange og nervøs. Hun så så lidt op på hende, da han var lidt højre end hende. "Je-jeg?" sagde hun så og smilte meget svagt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 9:31 pm

//Ikke ham, han skifter når ingen opdager det//

Max smilte og lagde hovedet på skrå. "Du er vist den generte og nervøse type" han smilte let og kløede sig i nakken. "Men det er egentlig ok. Jeg er heller ikke så meget for at møde hinanden" sagde han. Han kradsede igen og smilte. Han så på hendes bøger, en af dem røg på gulvet. Han bukkede sig og tog den op. "Du tabte din Forvandlingsbog" sagde han. Han rakte bogen frem til hende og smilte sødt. Han så ned og op af hende. Og hun var faktisk en smuk 12-årig. "Rosie er et pænt navn".
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 9:35 pm

Rosie smilte svagt og så til siden: "Ja.." sagde hun stille og så så ned. Hun bed sig stille i læben. "Okay, vil jeg mene.." sagde med en tvivlende tone. Hun så igen op på ham. Hun så overrasket på ham, da han samlede hendes bog op, som hun tabte. "Tak Mal..Max" sagde hun og blev flov. Hun var lige ved at sige sin brors navn!
"Tak.. Dit navn er også sødt.." sagde hun og igen rettet blikket ned.

//Lol..xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 9:44 pm

Max smilte. "Lad os følges, vi skal faktisk til Forvandling" han så på hende og smilte større. Han smilte lidt og sagde. "Det var så lidt, og mange tak" han var vildt glad for at ha mødt Rosie. "Må jeg kalde dig Rose?" spurgte han og smilte endnu større. Han var meget vild. Og han tror også godt at han kan lide Rosie. Han smilte så stort at han ikke kunne smile mere. Men så røg hans læbe ned da en Slytherin stød ind i ham. Han faldt ned på gulvet. Han siger intet.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 9:49 pm

Rosie kiggede på Max. "Men vi har ikke timer sammen? Vi går jo ikke på sammen årgang?" sagde hun forvirret og så op på ham. "Selv så lidt.." sagde hun og bed sig i læben.
"Rose? Det må du vel godt.. Men min mor kalde mig Luc, så jeg reager nok ikke så hurtigt," sagde hun så og så på ham.
Rosie kiggede overrasket på den slytherin elever der stødte ind i Max og bare stod og så ned på ham. Rosie begyndte næsten at ryste. Hun kunne ikke lide at være sammen med nogle af de ældre slytherin elever, ikke efter hun havde mødt Kashmir.. Eller jo.. selv før det. "Si..Sig undskyld," frem stammede hun så, men dog blev hun selv skubbet til, så hun faldt. Hun så så ned og var bange. Hun tabe dog også bøgerne så de lå om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 9:54 pm

Max lo. "Skulle bare se om du var vågen" han så drengene skubbe til hende og han så vredt på dem. "Tarantellegra!" råbte han vredt. Slytherin drengene begyndte at danse efter han havde sagt besværgelsen. Han grinte lidt af dem, men tog så Rosie's bøger og lagde dem på gulvet, han lagde dem oven i en bunke og så tog han hånden frem. "Her tag min hånd Rosie" sagde han sødt og blidt.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:04 pm

Rosie tur ikke kigge op, før Max sagde noget til hende. Hun kiggede op på ham med banege øjne. Hun tog han hånd, og da hun kom op at stå, krammedeh hun ham. Hun rystede af frygt og kunne græde af det. "Ta-ak," sagde hun, men hun gemte hovedet i hans skulder. Hun rystede og rystede så han kunne næste blive shaket af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:08 pm

Max smilte lidt. "Såså....du har det hårdt her ikke Rosie?" spurgte han. Han tog sin arm om hende og holdt hende ind til sig. Han smilte lidt og så på hende. Han aede hende lidt på ryggen med sin hånd og smilte til hende. "Rosie...du skal ikke være bange..jeg lover at beskytte dig" sagde han venligt. Han kløede sig lidt i nakken med den anden hånd og lagde så den anden hånd på hende. Han ville med meget glæde trøste Rosie, og nu havde han lovet at beskytte hende.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:10 pm

Rosie nikkede svagt. "Mine forældre har altid tralvt med mine ældre og yngre søskende.." sagde hun så og gik et skidt væk. "Lover du det?" sagde hun så og så på ham med store brune øjne.
Hun bukkede sig ned og samlede sine bøger op. "Du er sød Max.." sagde hun med et svagt lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:13 pm

Max nikkede. "Det lover jeg Rosie" sagde han sødt. Han smilte endnu større til hende og tog sin tryllestav frem. En side i din bog var revet i stykker. "Reparo" sagde han og siden blev repareret. Han smilte endnu større til hende og han nussede hendes ryg lidt.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:16 pm

Rosie smilte svagt. Hun havde stadig ingen idé om hvor hendes time forgik. "Kan du hjælpe mig til time?" sagde hun så og så ned med at smil.
"Tak, jeg har glemt hvor forvandling foregår.." sagde hun tøvende.

//Svarende bliver korte og korter//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:19 pm

//Yeah xD//

Max nikkede. Han tog hendes hånd og gik ned af et par trapper. Ind i en gang og hen til en lille gang. "Du skal bare gå derned. Kun ligeud indtil du ser en dør forenden, men lov mig at vi mødes samme sted" han smilte til hende og så på hende. Han var yderst glad lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:22 pm

Rosie fulgte med ham og så ned ad gangen. "Tak," sagde hun og så lidt undende på gangen. Hun så så på ham. "Hvor?" sagde hun så og blikket et bare gange.
Hun vidste ikke hvor han mente. "Hvad med du hjælper mig med mine lektier, det tror jeg mine professor ville være taknemlige for," sagde hun med et lille grin på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:26 pm

Han nikkede til hende. "Fint, vi kan mødes på biblioteket" han tryllede en blomst frem og satte den i hendes hår. "Ses Rosie" sagde han og gik ned i biblioteket. Han sad og ventede.

//Skal jeg lave emnet ved Biblioteket?//
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:30 pm

//Har han ikke time? XDD//

Rosie stod bare og glorede underligt efter ham. Dog gik hun ned til time.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  EmptyTors Maj 17, 2012 10:31 pm

Nej, han missede den xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty
IndlægEmne: Sv: Forvirrelse {Privat Max Webs}    Forvirrelse {Privat Max Webs}  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forvirrelse {Privat Max Webs}
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Med for lov?//Privat to Teps//
» God læsning!(Privat til Miq)
» Lektiedate? :p :: Privat Natalie
» Tosserier med Romeo!<3 /Privat - i think/
» Eliksir med Prew?? (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Trapperne-
Gå til: