Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Lidt hygge med William(William Herbert) Vote_lcapLidt hygge med William(William Herbert) Voting_barLidt hygge med William(William Herbert) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Lidt hygge med William(William Herbert)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Luna Moonlight

Luna Moonlight


Kvinde Humør : Smukt vejr.
Antal indlæg : 12

Lidt hygge med William(William Herbert) Empty
IndlægEmne: Lidt hygge med William(William Herbert)   Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTors Maj 17, 2012 7:01 am

S: Luna's hjem
T: 13:20
V: Regn
O: Hendes forældre

Luna sad i sin sofa. Hun havde ikke fået besøg af nogen. Hun var også lidt bims, men det kan man ikke ændre på. Hun læser i sit blad Magiske Tider. Hun ejer på en måde bladet. Hun læser og læser, men hun kan ikke finde noget der er godt at læse. Hun smider bladet i skraldespanden og sukker. Hendes mor råber lidt ude fra køkkenet. "Luna? Højst 3 personer herhjemme ok?" Luna råber bare igen. "Jaja mor", hun keder sig enormt.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Lidt hygge med William(William Herbert) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt hygge med William(William Herbert)   Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTors Maj 17, 2012 8:22 am

Det øs regnede. William havde været ude på en gå tur og havde været så uheldig at være for langt væk fra sit eget hjem eller skolen. Hans hår var driv vådt og ligeså hans tøj. Han havde en bluse på med supermanstrykket på og nogle normale mørkeblå cowboybukser på.
”Fandens til vejr,” brokkede han sig og klemte øjnene af og til sammen da vandet plaskede ham i ansigtet. De gange hvor han lige kunne se lidt ud i det grå, tågede vejr kunne hans se nogle huse længere fremme. Der var nogle ældre mennesker der lige var gået ud af et af husene, men der var stadig lys ud af et af vinduerne. William gik hen til vinduet og kiggede søgende ind i det. Han ledte efter en eller anden som måske kunne tilbyde ham et sted han lige kunne søge lidt i ly hos.
Han fandt en blond pige og bankede på hendes vindu. Han havde sammenklemte øjne og en hud der skinnede ufattelig meget i det mørke og tågede vejr.
Tilbage til toppen Go down
Luna Moonlight

Luna Moonlight


Kvinde Humør : Smukt vejr.
Antal indlæg : 12

Lidt hygge med William(William Herbert) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt hygge med William(William Herbert)   Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTors Maj 17, 2012 8:30 am

Luna så ud af vinduet, hun så ikke hvem, men holdte hænderne for munden. Hun løb straks hen til døren og flåede den op. ”Kom ind din stakkel” sagde hun blidt og sødt. Hun smilte stort til ham. Hun løb ud i køkkenet, hentede noget kakao og et håndklæde. Hun løb ind i stuen og lagde hånklædet og kakaoen på stuebordet. Hun satte sig og ventede blot på han skulle komme ind. Hun elskede når hun fik besøg. ”Hvem er du fremmede?” spurgte hun ham blidt. Hun var på ingen måde vred, nej hun var hjælpsom hvilket ikke tilhørte hendes familie. Hendes familie var rig og grådige, og hun var slet ikke som dem.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Lidt hygge med William(William Herbert) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt hygge med William(William Herbert)   Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTors Maj 17, 2012 8:55 am

William så hun så overrasket ud og så at hun løb ud af sit værelse. Om hun hentede et bat for at slå ham ned eller hvad hun ville så bakkede han lidt ud fra hendes vindue. Næsten lige efter åbnede døren sig til huset. Han så overrasket på hende. Da hun kaldte ham ind luntede han hurtigt hen til hende, men hun var allerede fløjet videre af sted. Han stod som en druknet mus midt i deres gang og dryppede på deres gulv. Pigen fløj nærmest af sted rundt i alle lokaler. Han så hun gik ind i et af rummene. Han begyndte med langsomme og varsomme skridt at gå mod rummet. Næsten lige da han var nået der hen, kom hun ud med en kom kakao og et håndklæde. Men hun fortsatte videre ind i et andet rum, William fulgte stadig efter. Hun havde sat sig og han kiggede på hende fra rummets døråbning.
”William. William Herbert.” Præsenterede han sig selv og gik roligt ind i hendes stue. Bag William kom der våde spor efter ham – dog intet andet. William kiggede på væggene efter billeder, men fandt det uinteressant og kiggede så på pigen. ”Og De?”
Tilbage til toppen Go down
Luna Moonlight

Luna Moonlight


Kvinde Humør : Smukt vejr.
Antal indlæg : 12

Lidt hygge med William(William Herbert) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt hygge med William(William Herbert)   Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyTors Maj 17, 2012 9:09 am

Luna så bare på ham. ”Luna Scar Moonlight” sagde hun. Hun tog håndklædet og gav ham det. ”Her” sagde hun. Hun var meget gæstfri og syntes at hvis hun skulle være her måtte han også. Hun kiggede lidt ned og så på William igen. ”Men dit navn er yderst pænt” sagde hun sødt. Hun var klog, sød og sjov. Men også tæmmelig mærkelig, men alligevel. Det er jo tanken som tæller. Luna så igen på ham og smilte større. Hun ville gætte om han er omkring 5-6 årgang. Men det behøvede hun egentlig ikke at spørge om, hun kløede sig i nakken og smilte endnu venligere. ”Jeg er for resten journalist for mit eget blad. Magiske Tider og jeg er vejleder for Ravenclaw”.
Tilbage til toppen Go down
William Herbert

William Herbert


Alder : 29
Mand URL Birthday : 10/10/94
Humør : Haha! Shake that ass for me<3 ;P I'm lovin' it!<3
Antal indlæg : 32

Lidt hygge med William(William Herbert) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt hygge med William(William Herbert)   Lidt hygge med William(William Herbert) EmptyFre Maj 25, 2012 2:34 am

William smilede og nikkede til hende, med at han havde hørt hendes navn. Han tog i mod håndklædet. Han takkede for håndklædet. ”Og dit navn er også,” sagde han og smilede og en del taknemmeligt. William smilede til hende. ”Spændende,” sagde han en smule uinteresseret. ”Jeg er elev på gryffindor og går på sidste årgang,” sagde han og kiggede hen mod sofaen. Betragtede hvordan stuen var indrettet.

//Undskyld længden.. kunne virkelig ikke finde på noget…//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lidt hygge med William(William Herbert) Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt hygge med William(William Herbert)   Lidt hygge med William(William Herbert) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lidt hygge med William(William Herbert)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The world... is evil... ~William Herbert~
» Hygge med Camille Prew!<3
» Lørdagens hygge //åbent emne//
» Søgning af lidt af hvert?
» Søger... Lidt af hvert!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hjemme-
Gå til: