Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_lcapTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Voting_barTræning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lando O'Connor
Hufflepuff - Overhoved
Lando O'Connor


Mand Humør : What if I say I will never surrender?
Antal indlæg : 28

Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Empty
IndlægEmne: Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst)   Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyMan Apr 30, 2012 5:14 am

S: Quidditch banen
T: 12:00
V: Solen skinner, dog er der få mørke skyer ude i horisonten.
O: Ingen, eller der er Lando som venter på dem som frivilligt kommer til quidditch.
P: Sin gamle landsholds uniform, hvor der står 'O'Connor' bag på ryggen.

Lando kom flyvende ind over quidditch banen.
Han var iført sin gamle landsholds uniform. Nede på jorden, for at være mere præcis midt på banen stod en kasse med de tre forskellige bolde i quidditch.
Han havde været væk fra skolen i et godt stykke tid, han havde fået et tilbud som han ikke helt kunne sige nej til, nemlig at hjælpe med at træne det irske landshold.
Lando landede ved siden af kassen og lagde kosten ved siden af.
Han sukkede stille da det gik op for ham at der var utroligt mørke skyer længere ude, men sådan var det vel. Nu havde han sat et opslag op, så hvis folk kom måtte de jo spille i regnvejr.
Tilbage til toppen Go down
Amalie Kessler
Hufflepuff - Overhoved
Amalie Kessler


Alder : 44
Kvinde URL Birthday : 29/02/80
Humør : Tja... Nu skal i se... Jeg ved lige så meget som jer.... @_@
Antal indlæg : 2

Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst)   Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst) EmptyMan Apr 30, 2012 6:50 am

Amalie havde siddet i noget tid på tribunen og siddet og tegnet kruseduller i sin tegneblok. Hun havde haft to timer hvor hun ikke skulle undervise og havde der for mulighed for at sidde i det rimelige friske vejr. Hun smilede for sig selv da hun kunne hører der var en på kost der kom hen over banen. Hun kiggede op og så en af sine kollegaer. Hun havde egentligt ikke talt med sine kollegaer nu hvor hun var så ny. Hun rejste sig så. Han havde nok ikke set hende. Hun begyndte at løbe ned af nogle af trapperne og kom så ned til cirklen og vinkede venligt til ham. ”Halløj!” sagde hun venligt og gik med raske skridt hen til ham. Han så godt nok veltrænet ud der hvor hun var, og jo tættere hun kom jo mere blev hun enig med sig selv. ”Jeg er ny lærer her,” forklarede hun og kiggede sig kort omkring før hun stoppede op i fin afstand til ham.
Hun havde en grøn og hvid stribet bluse på som kun skulle hænge om hendes skuldre, og en sort halvlang nederdel og et pandebåd til hendes hår. Hun havde smukke øjne med lange øjenvipper som fremhævede hendes blå-grøn-grålige øjne.
Tilbage til toppen Go down
 
Træning efter lang pause. (Åbent for dem der har lyst)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lyst til læsning?
» Får lyst til at flå mit hoved af!
» Dagen efter første dag :: Privat, Hailey Moon
» Trænings pause, puh!
» Dårlig ryg(Åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Quidditch banen-
Gå til: