Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Newest girl? - åbent emne EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Newest girl? - åbent emne EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Newest girl? - åbent emne EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Newest girl? - åbent emne EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Newest girl? - åbent emne EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Newest girl? - åbent emne EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Newest girl? - åbent emne EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Newest girl? - åbent emne EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Newest girl? - åbent emne EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Emily Night (86)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Newest girl? - åbent emne Vote_lcapNewest girl? - åbent emne Voting_barNewest girl? - åbent emne Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Newest girl? - åbent emne EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Newest girl? - åbent emne EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Newest girl? - åbent emne EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Newest girl? - åbent emne

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cleo De Nile

Cleo De Nile


Kvinde Antal indlæg : 1

Newest girl? - åbent emne Empty
IndlægEmne: Newest girl? - åbent emne   Newest girl? - åbent emne EmptyTors Feb 16, 2012 11:24 pm

S: Biblioteket
T: 12:00
O: Elever
V: Er indenfor
P: Skoleuniform

En pige, høj af sin alder, kom gående ind på biblioteket. Hun havde tynde ben, der stak ud under nederdelen. Dog så hun hverken svag eller forsvarsløs. Hun gik hen til skranken og spurgte om hvor fagkundskabsbøgerne var. Der blev peget i en retning og Cleo fulgte. Efter noget tid havde hun fået samlet en hel stak bøger, som hun holdte i armene. Selvom hun var den nye elever, var hun ved at falde på plads. Selvfølgelig var det lidt svært at komme fra en muggler skole til en magisk skole. Mens hun gik mod et af bordene, svingede hendes brune, korte hår fra side til side
Tilbage til toppen Go down
Timothy Simon
Gryffindor - Overhoved
Timothy Simon


Alder : 37
Mand URL Birthday : 30/12/86
Humør : OMG. Jeg er sej! BD
Antal indlæg : 98

Newest girl? - åbent emne Empty
IndlægEmne: Sv: Newest girl? - åbent emne   Newest girl? - åbent emne EmptyFre Feb 17, 2012 6:02 am

Den nye og unge professor gik ind på biblioteket, han så sig kort omkring, for at se om nogle lavede noget de ikke skulle, fx at larme eller irriterer første års elever. Han havde noget lignede hverdags tøj på, men alligevel mindede han om en fornuftig professor. Han havde en sort skjorte på, en grå vest/strik trøje ude på, en slags sort jakke, som var floddet ud i siderne ved halsen(som på billedet). Han havde mærkebukser på, men nogle normale konvers uden skaft og de var røde.
Han så hen mod et bord, hvor en ny elev gik hen mod, men en stak bøger i farmen. Han gik hen mod hende, få han skulle være hendes lære i Tale-Besværler(Ligesom ham den lille nisse i 1'eren). "Frøken Nilen, ikke sandt?" spurgte han venligt og satte sig ved bordet, og tog nogle af hendes bøger ud af farmen på hende, og lagde dem på bordet. "Det er temmelig mange bøger du har taget dig," sagde han med et lille smil. Han havde ikke præsentret sig selv endnu, men han ville vente og se om hun vidste hvem han var.
Tilbage til toppen Go down
 
Newest girl? - åbent emne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Biblioteket-
Gå til: