Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Emily Night (86)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
En lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_lcapEn lille svømme tur //Åbent Emne// Voting_barEn lille svømme tur //Åbent Emne// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 En lille svømme tur //Åbent Emne//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:26 am

S: Søen
T: 16:45
O: Dyrene
V: Skyfri himle med en fin sol der varmer vandet og andre ting

En bluse og en hætte trøje lå på stenene, samt nogle sko og sokker lå ved siden af, lidt væk fra vandet, for ude i vandet var der en der svømmede rundt. Den der svømmede rundt var Dian Wesley, han havde sine badebukser på. Han var ikke fuldt med muskler, nej og jo. Han havde skam muskler, han trænede dem bare ikke frem. Han var flad på maven, men det var dog pænt til ham, også han fin formede overarme.
Han gik op mod land da han endelig kunne, så sin lille taske*, i den lå der hans håndklæde og ikke andet. For hans bluse og hættetrøje lå ved siden af sammen med hans sko og sokker.

//*Tasken er som Hermiones bare i drengeudgave, plus sådan set badebukserne ud : http://static.smartkids.dk/smartguy/125084/1/125084_1_2_1.jpg //
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:30 am

Daphney gik ned imod søen. Da hun så en dreng, ikke bare en normal dreng. Næ det var Dian Wesley. Hun satte sig ved kanten og smilte
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:32 am

Dian så godt en komme inden fra skoven, men han kunne ikke se hvem det var. Da han kom op på land, så han at det var den skønne Daphney Wynix. "Jamen halløj Daphney," sagde han smilene og gik over til tasken og trak et håndklæde op og tørret håret lidt, og så hen på hende. "Sig mig, følger du stadig efter mig?" sagde han så med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:33 am

Daphney smilte lidt komisk. "Nej jeg tænkte bare om du og jeg kunne lave lektier "Sammen?"."
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:36 am

Dian fik et smil på læben over hendes spørgsmål. Han gik hen og satte sig foran hende på hug. "Jeg er gået ud af skolen? Så det ville være svært for mig at lave lektier.. Du kunne også lade mig hjælpe dig med dine lektier her ude?" sagde han smilene og charmende.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:38 am

Daphney smilte stort. "Det var det jeg mente dumrian" hun tog sin bog og slog den let i hovedet på dig. Hun grinte og så på dig, hendes hår var blevet uglet og hendes sko blev våde. Hvilket var pigernes svaghed
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:41 am

Pigernes svaghed? .__.

Dian tog sig til hovedet. "Ikke slå, ellers puss jeg professor Kent på dig," sagde drilsk, "Hvad er det så du skal have hjælp med?"spurgte han så og tog bogen ud af hænderne på hende. Han så på Daphney, hendes uglet hår og våde sko. "Hvorfor har du føderne i vand?" spurgte han så med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:43 am

Daphney lo og stoppede. "Jeg skal have hjælp til Eliksir, Forvandling og FMMK, og så er det fordi jeg kan godt lide når fiskene napper i mine tæer"
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:45 am

Han satte hovedet på skrå. "Fisk napper ikke i sko, og slet ikke på så lavt vand.. OG hvornår de fag til?" han hævede det ene bryn.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:47 am

Daphney smilte ikke. "Til på fredag"
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:51 am

"Okay.." sagde Dian og trak på skulderen. "Lad os starte med FMMK, det er det sjoveste.." sagde han så og rejste sig op. "Må jeg endelig spørger om du har nogle ehm.. kæreste?" spurgte han så og så ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:52 am

Daphney smilte svagt. "Nej han døde for et år siden"
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:57 am

"Det jeg ked af at høre," sagde Dian så og så lidt bekymret på Daphney.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 4:58 am

Daphney så stadig glad ud. "Han døde af Avada Kedavra og han var muggler, men hvorfor spørger du?"
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:00 am

HUSK: Husk lige du skal skrive hvilken blodtype du er. :3

Dian fik et skræmt ansigt op og så til siden. "Ikke for noget da.. og det gøre mig midnre tryg.." sagde han og satte et lidt 'wow" ansigt op.

Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:01 am

Daphney smilte. "Jeg er Halvblods, min far er muggler og min mor er heks" svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:06 am

Dian så på dig med et smilene udtryg. "Det beroligt mig da lidt.. Og du ved sikkert at jeg er muggler ikke?" spurgte han hende så.

//Inde under din profil kan du skrive du er halvblods//
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:07 am

Daphney smilte og sagde. "Jo da...."
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:10 am

Dian lagde hovedet tilbage. Det var ikke hvad han forventede. "Hm... Hvilken besværgelse er det du skal lærer til på Fredag, hvis det da er en besværgelse?" sprugte han så.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:13 am

Daphney lo. "Jeg skal lærer om Animguser og Metamorfmaguser" hun burde ikke nævne det
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:19 am

Dian vendte hurtigt blikket på hende. "I skal da ikke lærer om Animguser? Det er jo latterligt? Ingen gang jeg har lært det, og det er et af de sværeste ting at lærer.. Man skal være klog og snedig eller bare gammel og vis til at kunne bruge den besværgelse?" sagde Dian med en far truene tone.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:20 am

Daphney sukkede. "Jeg er Metamorfmagus og jeg kender besværgelsen til Animagi"
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:26 am

Dian så dumt på Dahney. "Okay?" sagde han forvirret og opgav.


//Vær lige venlig og tjek det her : https://hogwarts-school.danskforum.net/t45-spells-ikke-faerdig //
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Gæst
Gæst




En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:28 am

Daphney så ikke glad ud. Hun gik

Husk emnet på De Tre Koste
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// EmptyLør Feb 25, 2012 5:38 am

Dian stod tilbage, og satte sig så på jorden og holde håndklædet over benene.

// Når ja.. Det der er privat.. til Camille Prew// - De "//" er når man snakker lige til en.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
Sponsoreret inhold





En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty
IndlægEmne: Sv: En lille svømme tur //Åbent Emne//   En lille svømme tur //Åbent Emne// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En lille svømme tur //Åbent Emne//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» What about some new friends? [[Åbent emne]]
» Overskrift... //Åbent emne//
» Dårlig ryg(Åbent emne)
» Bange? Næh. //Åbent emne//
» Stener på Bibiloteket //Åbent Emne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Søen-
Gå til: