Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Camille Prew (185)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Nidkjær (99)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Emily Night (86)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Remus Watson (72)
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_lcapTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Voting_barTo ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 To ynglinds profe. Kent&O'Connor

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Lando O'Connor
Hufflepuff - Overhoved
Lando O'Connor


Mand Humør : What if I say I will never surrender?
Antal indlæg : 28

To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: To ynglinds profe. Kent&O'Connor   To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyTors Apr 26, 2012 4:22 am

Lando stoppede og så på ham.
"Mener du Kashmir Jonathan? Ham der der skriver for skolebladet? Nidkjærs øjne? Har du været bedste venner med ham?" sagde Lando og stoppede og så på ham, det virkede bare ikke helt som om de var to der passede sammen.
Lando havde selv haft problemer med sine venner da han blev kendt som quidditch spiller, men hvis man skule følge sine drømme var man nødt til at sætte sig selv højere end venner.
"Ser du Dian, der er venner også er der resten, hvis denne Hr.Jonathan virkelig var din bedste ven så havde han været glad på dine vegne og ladet dig gå, altså at være trofast, men da han der i mod reagerede negativt, så vil det jo bare sige at han faktisk ikke var din ven." sagde Lando og klappede Dian på skulderen.

Lando satte sig ned på jorden.
"Dian, sæt dig ned" sagde han og klappede på jorden.
"Ser du, livet er som et spil Quidditch, der er de personer som vil gøre alt for at slå dig ned (smasheren) også er der de personer som du kaster/lade gå fordi de skal udfylde deres del af livet(spillet) disse personer er tromleren. Man kan have tiltro til at ens venner (baskerne) ville gøre alt for at holde smasheren væk, ved at tage slaget for en eller slå dem væk... Kan du følge mig?" sagde Lando og tog sin kappe af og lagde den på jorden som en pude.
Tilbage til toppen Go down
Dian Wesley
Weasleys' Wizard Wheezes medarjebder
Dian Wesley


Alder : 30
Mand URL Birthday : 28/01/94
Humør : awwwww... :3 ingefæøl.
Antal indlæg : 185

To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: To ynglinds profe. Kent&O'Connor   To ynglinds profe. Kent&O'Connor - Page 2 EmptyTors Apr 26, 2012 5:42 am

Dian så igen på Lando. "Ja? Det lyder sært ikke?" sagde Dian tavst. Han fløj efter ham hele tiden. Lige ind til han stoppede op igen. "Ja.. Jeg kan godt se hvor du vil hen med det.. Men min barndomsveninde er jo også gået ud, lige efter mig? Hun var jo også venner med Kashmir.. Jeg forstår bare ikke hvorfor han altid vil skændes med mig, eller drikke om kamp.." sagde han omtåget og kløede sig selv på panden.
Dian fulgte med ned til jorden, men blev siddende på sin kost. Lige ind til, han klappede på jorden, så hoppede Dian af sin kost og dumpede ned på jorden ved siden af Lando.
"Ja? Så Kashmir er som en smasher?" Sagde han og hævede det ene bryn af forvirrelse. Han rynkede panden lidt, og bukkede benene ind til sig selv. "Men det er jo bare svært at tænke på, siden første dag på hogwarst, var vi som brødre, men da jeg valgte at gå ud og arbejde for hr. Weasley, har han bare været på nakken af mig, og virkelig dårlig til at sige noget ondt mod mig.." sagde han med et grin på læben.
Tilbage til toppen Go down
http://disgusting-ornor.tumblr.com/
 
To ynglinds profe. Kent&O'Connor
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Uden for slottet :: Quidditch banen-
Gå til: