Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Emily Night (86)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_lcapKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Voting_barKoridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Koridorernes møde //Åbent emne//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyOns Feb 22, 2012 3:30 am

"blive fyret fra hvad? Som vejleder?" sagde han og hævnede det enebryn. Han holdte stadig armen om Emily, for at drille hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyOns Feb 22, 2012 3:33 am

Daphney smilte ikke, hun følte sig dum og ovenikøbet latterlig. "Jeg bryder nogen gange reglerne....."
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyOns Feb 22, 2012 3:36 am

Jeg sendte Remus et skævt smil og stod helt stille...
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyTors Feb 23, 2012 11:27 am

Remus så på Daphney med et ligeglad blik, "kan man blive mere nørdet?" sagde han så koldt, og vendte blikket mod Emily "hm.." sagde han og så ud som han kunne lide hende, men nix, det kunne han ikke. Han kyssede hende let på kinden for at drille så meget som mulig.
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyFre Feb 24, 2012 2:24 am

Jeg blev helt rød i kinderne, og begynde at bide mig i overlæben. Hun bed sig altid i overlæben når hun var nervøs!
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyFre Feb 24, 2012 11:24 pm

Remus så hvordan hun bed sig i læben, og nu slog det hende "Emily har du ikke fødseldag den anden januar?" spurgte han hende så.
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyFre Feb 24, 2012 11:44 pm

"Jov?" hun forsøgte at vende mig om men kunne ikke fordig han stadig havde armene om hende.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyLør Feb 25, 2012 12:30 am

"Har jeg altså også?" han tog armen væk om hende, og lagde hånden i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Emily Night

Emily Night


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 02/01/97
Humør : :3
Antal indlæg : 86

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyLør Feb 25, 2012 12:54 am

Vente sig om for at se på ham "Mærkligt" Hævet det ene øjnbryn.
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyLør Feb 25, 2012 3:19 am

"Jep.." svarede han kort og koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyLør Feb 25, 2012 3:21 am

Professor.Woodness så sig omkring, han gik hen imod De Hemmelige Korridorer. Han så 2 Slytherin elever, og gik over til dem. "Hvad er det lige i laver? I skal faktisk til Eliksir"
Tilbage til toppen Go down
Remus Watson
Slytherins Quidditch player
Remus Watson


Alder : 27
Mand URL Birthday : 02/01/97
Antal indlæg : 72

Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyLør Feb 25, 2012 3:27 am

//Ey, nu stopper det fandme! Kan ingen læse? FRITIME. Og så blev det ændre til AFTEN. Så LÆST DET DOG!!!!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 EmptyLør Feb 25, 2012 3:33 am

//Ups men ikke den tone til mig! Jeg er lærer....>_<//

Alexander gik rundt på gangene og så 2 Slytherin elever. "Hvordan kan jeg træffe sådan nogle unge nogen?, 15-16 ikkke?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Koridorernes møde //Åbent emne//   Koridorernes møde //Åbent emne// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Koridorernes møde //Åbent emne//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» What about some new friends? [[Åbent emne]]
» Alene med sin søster (Åbent emne)
» Dårlig ryg(Åbent emne)
» Bange? Næh. //Åbent emne//
» Stener på Bibiloteket //Åbent Emne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Hemmelige koridorer-
Gå til: