Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Date med Kashmir<3 EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Date med Kashmir<3 EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Date med Kashmir<3 EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Date med Kashmir<3 EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Date med Kashmir<3 EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Date med Kashmir<3 EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Date med Kashmir<3 EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Date med Kashmir<3 EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Date med Kashmir<3 EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Emily Night (86)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Date med Kashmir<3 Vote_lcapDate med Kashmir<3 Voting_barDate med Kashmir<3 Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Date med Kashmir<3 EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Date med Kashmir<3 EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Date med Kashmir<3 EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Date med Kashmir<3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 01/01/95
Humør : Utilgivelig!
Antal indlæg : 121

Date med Kashmir<3 Empty
IndlægEmne: Date med Kashmir<3   Date med Kashmir<3 EmptyLør Maj 19, 2012 1:13 am

Sted: Hjemme hos Karolian
Tid: 07:00
Omgivelser: møbler og det der er i huset, og ingen andre mennesker end hende.
Vejr: Solopgang.

Karolina var kun lige stået op af sengen. Hun havde trusser på og en løs T-shirt, der minder om en baseball bluse. Hun havde morgenhår, og var lige kommer ud fra toilet efter hun havde været ude og tisse. Hun gabte en smule. Så gik ud hun ud i køkkenet, hvor der lå en sled. ”Godmorgen Karolina, din far, Charlie og jeg er taget til London og købe noget udstyr til Charlie. Det vil sige hans tryllestav er knækket og han ville helst ikke sige det til Ollivander, knus mor.” læste Karolina højt for sig selv. Hun sukkede svagt og fandt noget at drikke. Hvorfor var der kun Ingefær øl i køleskabet??? ”Tror de jeg er Kashmir??” sagde hun drilsk for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Date med Kashmir<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Date med Kashmir<3   Date med Kashmir<3 EmptyLør Maj 19, 2012 4:44 am

Kashmir var stået op før solen var. Tidligt for at kunne tage sig en god tur på sine rulleskøjter. Enkelte gange var der steder hvor han måtte gå med dem på, fordi det var et græs fyldt areal. Han havde løbet vidt omkring på sine rulleskøjter og med tiden var solen ved at stige op fra sin søvn og male himlen flot rød. Kashmir var i Karolinas kvarter og rullede lidt rundt. Han ventede dog med at gå til hendes dør til han kunne se noget bevægelse i huset. Det var noget tid siden at hendes forældre og Charlie var gået. Han havde hilst på dem. De havde alle sendt ham et smil.
Nu så han bevægelse. Karolina stod og læste op fra en seddel. Han rullede forsigtigt over til hende dør og bankede så ivrigt på ruden, uden at ødelægge den, til køkkenet og vinkede derefter til hende.
Tilbage til toppen Go down
Karolina Johan
Vejleder for Gryffindor
Karolina Johan


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 01/01/95
Humør : Utilgivelig!
Antal indlæg : 121

Date med Kashmir<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Date med Kashmir<3   Date med Kashmir<3 EmptyLør Maj 19, 2012 5:46 am

Karolina gned sig let i øjet da hun havde gab endnu en gang. Hun bevægede sig ud ind i stuen, der næst satte hun sig i stuen. Hun orkede næsten ikke at finde morgenmad. Hun så sig om. Charlies tøj lå stort set over alt i stuen. ”Skal han på date eller have en ny stav?” sagde hun stille for sig selv.
Hun så hen på døren, samt ruden. Hun rejste sig op gik hen til døren. Hun åbnede øjnene helt op, åbnede døren. Hun kiggede lidt ned da hun så rulleskøjterne, forstod hun det ikke helt. Da hun så kiggede op på personen. Hun gned sig i øjnene for at tjekke om det virkelig var Kashmir. ”Hvad er klokken?” spurgte hun inden hun virkelig opdagede hendes kæreste stod der. ”Vent!” sagde hun og begyndte at ligge armene om ham, som et kram. ”Jeg sååå træt…” mumlede hun svagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Date med Kashmir<3 Empty
IndlægEmne: Sv: Date med Kashmir<3   Date med Kashmir<3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Date med Kashmir<3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hjemme-
Gå til: