Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_lcapLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Voting_barLektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 10:37 pm

S: Biblioteket
O: Max og Rosie
V: Regn
P: Billede
T: 15:45
H: Meget glad

Max sad ved en pude, en pude ved et bord og en anden puden overfor. Han så på bordet som var stort nok til dem begge. Et stearin lys lå på gulvet. Det regnede udenfor og Max ventede blot på at den smukke Rosie skulle komme, han kløede sig og smilte. Han satte sig godt til rette og så sig omkring. Han var begyndt at få føleser for Rosie. Og havde en tanke for at hun garanteret også kan lide ham.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 10:41 pm

Rosie havde lige fået fri fra skole, og hun bar på nogle bøger, dog havde hun stadig sin skole uniform på. Det havde hun altid.. Bare ikke når hun sov. Hun havde en aftale, en aftale om at lave lektier med en der kunne hjælpe hende med dem, det var Mex Webs. En sød og venlig dreng. Hun gik ned mod biblioteket. Dog havde hun sat håret op i hestehale, så det ikke faldt ned foran hende heletiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 10:45 pm

Max smilte da han kunne se Rosie. Han begyndte at tage sine ting frem og smilte større. Han så ned og kløede sig i nakken, han ventede stadig på hun kom over. Hun var smuk uanset hvad og han ville meget gerne blive mere end venner med Rosie. Især fordi hun er som hun er, hun er sød, nuttet, smuk osv. Han klør sig i nakken og smiler bare lidt, han klør sig på maven og spiser lidt af sit æble.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 10:57 pm

Rosie kom ind på biblioteket og så efter Max. Med det sammen fik hun øje på ham. Hun gik hen mod ham og så på bordet. "Hvorfor er der lys på bordet?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skår. Hun var ikke særlig romantisk anlagt.. Men nu var hun jo også kun 12 år.. Hun satte sig over for Max, selvom hun regnede med de skulle side ved siden af hinanden, så han kunne hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 11:04 pm

Max lo. "Fordi strømmen er gået" han prøvede at tænde lyset men det duede ikke. "Men hvilke fag skal du have hjælp til?" spurgte han og kløede sig på maven. Han satte sig ned igen og smilte til Rosie. Han ville med glæde hjælpe Rosie. Han kunne rigtig godt lide hende. Og han tænkte over den trøst han havde givet hende. Han kløede sig bag øret og kiggede igen på Rosie. Han smilte endnu større.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 11:18 pm

Rosie så sært på ham. "Strøm? Du ved godt at skolen bliver lyst op at lys ikke? og ikke det der muggle opfundet noget?" sagde hun undende. Hun anede ikke hvad hans blodtype var. Men hun vidste da godt hvad eller nogle ting hvor de kom fra. Hun åbnede sin bog. "Det ligner.. Forsvar mod mørke kræfter," sagde hun så. Hun kiggede så på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 11:22 pm

Max så ned. "Undskyld jeg er bare vant til det...jeg er mugglerfødt" og han nikkede til det andet hun sagde. Han var bare lidt forvirret over disse ting. Han klør sig i nakken og sukker. "Er du fuldblods?" spørger han og ser lidt ned. Han så ned og smilte ikke. Han ser så igen på dig og nikker lidt.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 11:34 pm

Rosie så ned på bogen. Hun sagde ikke noget, for hun kendte ikke svaret til det han sagde. "Ja, hele min familie er... ingen i vores slægt har nogen sinden har haft forhold eller noget til muggler eller blandet blods.." sagde hun og så på ham. Hun skulle lærer to besværelse som Aparecium og Anti-Muggler-Besværgelser.
"Hvordan siger du denne her?" spurgte hun så og pegede på Aparecium.

//De to beværgelser kan du se under Spells.:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 11:39 pm

Max smilte. "Lad mig demonstrere" og så skriver han noget på et pergament men med usynligt blæk. "Gentag efter mig. Aparecium" blækket forandre sig ikke fordi jeg ikke har min tryllestav fremme. "Nu skal du pege på pergamentet og gentage det" siger han let. Han træner hende hvilket han syntes er sjovt. Han smiler og retter på sin pude.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 11:45 pm

Rosie så med på. "Hvem har usynligblæk på sig?" spurgte hun så i det han skrev. "Hvad skrev du??" spurgte hun så. "Okay." sagde hun, og trak sin stav, hun pegede den mod pergament. "Aparcium" sagde hun, forkert. Hun udtalte ikke ordet rigtigt. Papiret løftede sig selv som en puff. "..." lyd det fra hende og så lidt på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyTors Maj 17, 2012 11:48 pm

Max rødmede. På papiret stod der: Orv...jeg kan vildt godt lide Rosie. Han rødmer endnu mere og smiler. "Det gjorde du godt" sagde han sødt men rødmede endnu. Hun kunne se det, hun kunne virkelig se det. Han klør sig i nakken og kigger ned. Han smiler lidt skævt og kigger bare efter Rosie's reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Rosie Emmaheart

Rosie Emmaheart


Alder : 25
Kvinde URL Birthday : 25/03/99
Humør : Stol kun på den professor der forstår dig bedst!
Antal indlæg : 27

Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyFre Maj 18, 2012 1:58 am

//Max læst det jeg skrev..igen.. :p jeg skrev hun sagde ordet forkert//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) EmptyFre Maj 18, 2012 2:04 am

Han smilte lavt. "Aparcium" sagde han og pegede på papiret, ordene blev tydelige og hun kunne læse dem. "Det er en smule svært ikke?" Han smilte til hende igen. "Bare rolig, du skal nok lære det Rosie" han var en smule træt men viste det ikke. Han så ned og så på hende igen. Han kløede sig i nakken og så ned igen. "Hvad kommer så nu?".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty
IndlægEmne: Sv: Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)   Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lektiedate med Rosie(Rosie Emmaheart)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lektiedate? :p :: Privat Natalie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Biblioteket-
Gå til: