Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Emily Night (86)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Apoteket's møde (Charlie Johan) Vote_lcapApoteket's møde (Charlie Johan) Voting_barApoteket's møde (Charlie Johan) Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Apoteket's møde (Charlie Johan)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kathrine Jonathan

Kathrine Jonathan


Kvinde Humør : Lyst til at græde.
Antal indlæg : 33

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 3:29 am

O: Ikke mange (endnu)
S: Apoteket
V: Snevejr
T: 15:30
P: Billede

Kathrine stod i apoteket, hun skulle have noget medicin til sin bedste venindes bror, Kasper Schoenfield. Hun havde lovet det og gjorde det, hun tog sine galleoner. ”50 galleoner og 3 sølvsegl” sagde manden bag biksen, hun tog 3 sølvsegl frem og gav ham det. ”1 galleon til drikkepenge” sagde hun. Hun smilte blidt og tog medicinen. ”Merci” sagde hun hurtigt. Hun gik bare længere ind i apoteket og læse på få salver.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 3:35 am

Charlie var på vej ind på apoteket, han skulle bare ind og se hvad de havde af sager, som om det var normalt for ham. Men det var det dog også. Han havde en t-shirt på, og en sort hættetrøje ude over, og for en gangs skyld, mere end lidt voks i. Det sad højt på ham. Han så ikke så fin ud i tøjet, men alligevel kunne man se at han var en fin dreng. Han så ikke kun sådan ud fordi han var fuldblods, men fordi han er født sådan.
Tilbage til toppen Go down
Kathrine Jonathan

Kathrine Jonathan


Kvinde Humør : Lyst til at græde.
Antal indlæg : 33

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 3:39 am

Kathrine stod alene. Hun så en dreng komme ind. ¤Wow lækkerheds belastningen blev belastet!¤ Tænkte hun og smilte. Hun gik hen til ham og sagde. ”Hejsa. Kathrine Jonathan” sagde hun og smilte, hun så på ham. Og rettede sit hår, hvad nu hvis? Ej bare rolig. Hun fniste lidt og smilte sødt. ”Er du ikke Charlie Johan?”.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 3:52 am

Charlie kiggede roligt rundt og vendte sig om, og, hov der stod en pige. "He-ej?" sagde han nervøst. Ikke fordi hun var en pige. Nej, han var bare altid nervøs for at snakke med en Jonathan. "Jo, det er jeg. Kashmirs lillesøster er du ikke sandt?" spurgte han, og så lidt ned på hende. Han var rimlighøj. Men ikke fordi han var en tårn. Han knækkede lidt finger, omkring ved maven af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Kathrine Jonathan

Kathrine Jonathan


Kvinde Humør : Lyst til at græde.
Antal indlæg : 33

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 3:56 am

Kathrine fik et smil på læberne. ”Jo, du ligner ellers ikke en Johan. Men øh..ikke en fornæmelse” sagde hun. Hun syntes han var enormt pæn. Hun rullede noget af sit hår om hendes finger og smilte. Imens kiggede hun på nogle zink-salver. Hun smilte alligevel ikke. Hun hadede zink-salve, hun syntes det var virkelig klamt. Men ikke fordi menneskerne der brugte det var klamme.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 3:58 am

Han bed sig selv i læben, og nikkede bevidst. "Tak, tror jeg.. Men nu er det jo heller ikke fordi jeg skal ligne min storesøster," sagde han og så på hende. "Må jeg spørger om noget?" spurgte han så og blikkede et par gange.
Tilbage til toppen Go down
Kathrine Jonathan

Kathrine Jonathan


Kvinde Humør : Lyst til at græde.
Antal indlæg : 33

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 4:04 am

Kathrine fik et smil på læberne igen. ”Ja det må du da gerne” sagde hun sødt. Hun rullede håret ned og lavede en fletning(billede). Hun smilte endnu mere. Hun syntes hun var god til at flette sit lange smukke lysebrune hår. Hun farver det kun nogle gange. Ikke for tit ellers ville hendes hår blive ødelagt.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 4:06 am

han tog en dybindånding. "Kender du Kasper, Dylans storebror?" spurgte han så. Han så hende lave en fletning. "Det er du god til," sagde han så. Han tog hånden i lommen og tog en hue op over hovedet. Så den ikke ødelagde hans hår, han så lige så godt ud med huen på, som uden. Han smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Kathrine Jonathan

Kathrine Jonathan


Kvinde Humør : Lyst til at græde.
Antal indlæg : 33

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 4:09 am

Kathrine smilte. ”Ja…Han er nærmest en fætter for mig, hvorfor er du så intresseret i ham?, Og tak!” Hun smilte alligevel. Hun kløede sig i håret og sagde. ”Flot hue” hun synes faktisk den var meget pæn til ham. Hun så på ham og smilte sødt. Hun så igen på tingene og så igen på ham. Imens smilte hun større.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 4:15 am

Charlie kløede sig svagt i nakken, "Jeg er forelsket i ham, kan du måske hjælpe mig med ham?" sagde han og så nervøst på Kathrine. "Tak," sagde han hurtigt men stadig nervøst. Han havde intet smil på læberne, jo, nogle gange et nervøst smil.
Tilbage til toppen Go down
Kathrine Jonathan

Kathrine Jonathan


Kvinde Humør : Lyst til at græde.
Antal indlæg : 33

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 4:17 am

Kathrine smilte lavt. ”Biseksuel aha…Tja…Han er vel også biseksuel, faktisk er han i tvivl….Men øhm….Tja…jeg…” Hun var ikke lige glad.

/Logger
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) EmptyOns Maj 09, 2012 4:18 am

Charlie smilede svagt nervøst. "Tak, mange tak!" sagde han og krammede hende af glæde.

//ses..:i//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty
IndlægEmne: Sv: Apoteket's møde (Charlie Johan)   Apoteket's møde (Charlie Johan) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Apoteket's møde (Charlie Johan)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Koridorernes møde //Åbent emne//
» Ingefærøl i lange baner!(Karolina Johan)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diagonalstræde :: Apoteket-
Gå til: