Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Emily Night (86)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_lcapDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Voting_barDette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Narcissa Mortis

Narcissa Mortis


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 24/12/94
Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain.
Antal indlæg : 51

Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Empty
IndlægEmne: Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield   Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyOns Maj 09, 2012 1:21 am

Tid: 11.50
Sted: Biblioteket
Omgivelser: Nogle elever, der også sidde rpå biblioteket
Vejr: Solskin fra blå himmel
Påklædning: Hvid top, sort nederdel og sorte ballerinasko

Narcissa stod i døren til biblioteket, der var meget tomt her så tidligt på dagen.
De fleste brugte deres fritime ude i den varme sol, mens Narcissa der havde rækket tunge af lektierne havde travlt med at få dem lavet inden de skulle afleveres dagen efter.
De eneste der var herinde var dem der intet liv havde, nørder, bogorme og piger der havde brug for øde steder at snakke om drengene.
En gruppe piger sad ved et stort egetræsbord, forsamlet for at tale om de drenge der havde været på det andet kollegie til deres seneste time.
De fnisede en hel del, temmelig hysterisk faktisk og kiggede med underlige blikke på Narcissa da hun gled forbi for at sidde et sted uden at blive forstyrret af deres fnisen.
Hun fandt et lille afsides bord, tæt ved den forbudte afdeling, fandt sine ting frem og slog op i hendes bøger.
Hun havde virkelig bare lyst til at slå hovedet i bordet og gentagne gange forklare sig selv hvorfor hun sad i denne situation.

//Ingen krea :'(
Tilbage til toppen Go down
Alex Schoenfield

Alex Schoenfield


Mand Humør : Bored....
Antal indlæg : 30

Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Empty
IndlægEmne: Sv: Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield   Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyOns Maj 09, 2012 1:26 am

Kasper trådte ind på Biblioteket, et par piger kom frækt smilende hen til ham. Men han gik bare ind i Den Forbudte Afdeling, straks så han en smuk pige. Narcissa Mortis, bror til en lærer. Han gik hen imod hende og sagde. ”Har du brug for lidt hjælp med lektierne Narcissa?” Han smilte pænt til hende, og satte sig ved siden af hende. Han havde ikke brug for at spørge, om han måtte sidde der. Da alle med glæde gerne må sidde på biblioteket.

//Det ok//
Tilbage til toppen Go down
Narcissa Mortis

Narcissa Mortis


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 24/12/94
Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain.
Antal indlæg : 51

Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Empty
IndlægEmne: Sv: Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield   Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyOns Maj 09, 2012 1:34 am

Hun så op da hun hørte en stemme, en dreng stod foran hende og satte sig snart ned.
Hun sukkede stille, hvorfor kendte han nu hende?
Hun fik straks et billede af sin ulidelige bror, Daimon ind i hovedet.
*Hvis det er dig, Daimon, der har sladret om at vi er søskende...*, hun besluttede at tale med ham senere den dag, hvis hun da ikke 'glemte' det.
Drengen havde sat sig ved siden af hende, ikke noget hun havde imod hvis han bare lod op med at spørge om noget urelevant, hun hadede ligegyldige spørgsmål.
"Øh... Ja tak....", hun stoppede sætningen og mærkede hende rødme indenvendigt.
Hvad i alverden var det nu han hed? Han var vist bror til en eller anden pige fra Slytherin... Hvem var det nu?
Endnu en gang havde hun lyst til at slå hovedet end i bordet og gentagne gange sige til sig selv hvor dum hun var.
Hvordan skulle hun spørge om hvem han var? Han kendte hende, så på en måde burde hun jo også kende ham... ikke?
Tilbage til toppen Go down
Alex Schoenfield

Alex Schoenfield


Mand Humør : Bored....
Antal indlæg : 30

Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Empty
IndlægEmne: Sv: Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield   Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyOns Maj 09, 2012 1:40 am

Kasper grinte. ”Jeg er da Kasper Schoenfield”. ”Ham der altid blev drillet på 2 årgang med at blive kaldet Vampyr-drengen” han smilte og kløede sig i nakken. ”Eliksir….hm…..Den er jeg god til. Stilen er slet ikke svær, synes du?” Han smilte blidt og så på hende igen. Han tog sin fjerpen frem og smilte hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Narcissa Mortis

Narcissa Mortis


Alder : 29
Kvinde URL Birthday : 24/12/94
Humør : A little out of touch, a little insane. Its just easier than dealing with the pain.
Antal indlæg : 51

Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Empty
IndlægEmne: Sv: Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield   Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield EmptyOns Maj 09, 2012 1:50 am

Hun så undrende på ham, Kasper Schoenfield... Var han bror til hende Dylan? Dylan? Hvordan kunne en så venlig person være søster til Dylan?
Hun havde hørt meget dårligt om hende, men måske passede det slet ikke? Måske var det bare onde rygter, sluppet løs fra en ond tunge, som hendes mor sagde? Måske...
"Det vidste jeg da godt.", sagde hun med et skævt smil på læberne, nu da han sagde det, så vidste hun det jo godt.
Selvom der ingen lighed imellem ham og søsteren var.
Hun rystede på hovedet og så ned på sine lektier... Eliksir... Men, han gik da ikke på hendes årgang, så selvfølgelig var hans stil ikke så svær.
"Måske ikke på din årgang, men nu da eksamen snart kommer, vist om to måneder... Ja, så synes lærerne at vi skal terpes i alt muligt.", sagde hun med et suk.
Og så var det selvfølgelig hendes bror, der havde givet hende flest lektier for... Det var altid dejligt med en skøn storebror.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Empty
IndlægEmne: Sv: Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield   Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dette sted er kedeligt... Damn homework ~ Kasper Schoenfield
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Something new? - Kasper.
» Kedeligt Arbejde (Gaab >_<)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Biblioteket-
Gå til: