Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Emily Night (86)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_lcapSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Voting_barSkoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Nidkjær
Rektor
Nidkjær


Kvinde Humør : Skal lige spise :)<3
Antal indlæg : 99

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyFre Maj 04, 2012 12:29 am

Den / de person(er) der skriver efter mig, må først skrive nåt 4 andre har skrevet, så alle kan være med, og sådan forsætter det.

S: Storsalen
T: 18:00
V: Loftet har en smuk nattehimmel med halvmåne.
O: En del elever.


//Der skrives ikke her inde af Nidkjær//
Tilbage til toppen Go down
https://hogwarts-school.danskforum.net
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyMan Maj 07, 2012 10:21 pm

Dylan sad I DHK som der var virkelig flot nu. Hun smilte blidt og rettede sit tøj. Hun var virkelig glad og på en måde også trist, hun så på alle de kyssende elever og sukkede. Hun drikkede en Mokaí som ikke var værst. Hun så atter ned og hostede, hun havde en flot sort kjole på som lignede svane-fjer som var sorte. Hun hostede fordi hun fik noget Mokaí galt i halsen og det smagte virkelig godt.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyMan Maj 07, 2012 11:59 pm

//Jeg kan godt forlade fest salen, for at underholde dig? Hvis du vil. :i//
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTirs Maj 08, 2012 12:04 am

//Gerne//
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTirs Maj 08, 2012 12:12 am

Min engelsk lærer er lidt sur over jeg er på nettet over mobilen, og når jeg har fri, skal jeg til frisør...can it wait? :i
Tilbage til toppen Go down
Dylan Schoenfield

Dylan Schoenfield


Kvinde Humør : Single...:(.
Antal indlæg : 78

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTirs Maj 08, 2012 12:13 am

//Ofc :3//
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyOns Maj 09, 2012 7:58 am

Charlie gik ud på gangene, de hemmeligekoridorer. Ham ledte lidt efter Kashmir Jonathan, men han vidste ikke hvorfor han søgte her, han kendte jo ikke Kasmir personligt. Dengang Kashmir og Karolina var sammen, var de jo altid alene, på hende værelse eller hans, eller ude i byen. Men dog var der bekymring, hos Charlie. Hans søster havde jo snakket om Kashmir selv efter de slog op, men mere om hvordan han kunne gøre det mod hende og alt det tøse snak.
Charlie havde begrevet hænderne i lommerne, og med hovedet rettet lidt ned ad, med hatten på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyOns Maj 09, 2012 8:51 am

Kashmir havde krybet ud af storsalen. Han ledte efter Karolina. Han var nået til de hemmelige korridorer. Hans blik flaksede rundt. Ledte kun efter Karolina, ledte efter hende for at vide om hun var okay. Finde ud af om hun skulle have lov til at tænke eller om hun gerne ville snakke med ham, hun var jo bare gået lige pludselig. Kashmir kiggede kort på et lille ur han havde på armen.
Der var en del elever der havde fået lov til at sidde og kysse – han begyndte at savne de gamle dage med Karolina. Årh! Hun havde da klart ikke tænkt færdigt allerede! Han måtte holde op med at tænke så meget over det!
Kashmirs blik gled hurtigt hen over alle eleverne, og straks så han en som mindede bekendt. Charlie. Karolines bror. Kashmir skyndte sig over til Charlie, "Hvor er Karolina?!" spurgte han hurtigt og så skiftevis på Charlies øjne.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyOns Maj 09, 2012 9:00 am

Charlie så godt Kashmir, men han håbede dog på at han kom til ham(Charlie). For det ville virke for ondt, nej. Charlie kunne bare ikke tage sig sammen, han stirrede kort tid p Kashmir og valgte at gå lidt videre, da han så Kashmir foran sig, stoppede han bart op. Han så på ham med et chok!
Hvor var Karolina? Han så lidt modstands agtigt på Kashmir, men trak så på skulderen. "Hun er på sin opholdsstue, sammen med Christopher.. Jeg kom til at fortælle ham, om dit og Karolinas lille sex-ophold. Han blev vidst ikke så glad.. Så jeg valgte at lede efter dig, men ja... Jeg tror de kom lidt op at skændes.. Da du ved... når det omhandler sex," sagde han, og lavede en meget beunderne mine, han så dog på Kashmir med den mine. "Skal I være sammen igen?" spurgte han så med lidt tvivl i stemme, "Jeg gider bare ikke have, hun sidder i flere dage og tuder og snakker om dig, det piner mig, at du ved det," sagde han så, men også med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTors Maj 10, 2012 8:22 am

Kashmir hoppede nærmest på stedet af at gerne ville videre, men Charlie blev ved med at holde lidt mere fast i ham.
”På sin opholdsstue?” spurgte han hurtigt for at tjekke, men afbrød nærmest sig selv, ”Tak!” sagde han lige så hurtigt og taknemmeligt. Kashmir skulle til at løbe videre hen mod Gryffindore indtil han hørte at han havde sagt noget til Christopher omkring Karoline og Kashmirs privatliv. Kashmir satte dog en hånd på Charlies mund. ”Ti' stille!” hvæsede han lavt. Han holdte lidt af Charlie, og mente det ikke ondt at han skulle holde mund, men ment som at han ikke bare sådan skulle snakke løs, for det fik ham bare til at sige det til flere, og det ville skabe en masse rod! Kashmir havde hørt det hele som en mumlen, men havde forstået. Han fjernede så hans hånd, og Charlie begyndte igen, dog spurgte han kun om de skulle være sammen igen.
”Det vil jeg da håbe hun gider... For hvis det ikke var fra Marie-Ann, så ville vi nok stadig være sammen – så ville jeg måske ikke engang være som jeg er nu...” mumlede han grublende. ”Men altså Charlie, gør noget ved dine snakke vaner, jeg må løbe, okay?” sagde han igen hurtigt, han ville gerne over og være ved Karolinas side. Han ville ikke have at hun skulle side der alene om det, nå det var deres begges skyld.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyTors Maj 10, 2012 8:49 am

Charlie kiggede på den hoppende Kashmir, mens han snakkede og snakkede. Da han fortalte om deres privatliv holdte Kashmir hånden for hans mund, Charlie smilede dog svagt over Kashmir tog hånden væk fra hans mund igen.
"Undskyld, men seriøst? Er alt det her sket, på grund af en dum luder, som ingen gang var pæn???" sagde Charlie og hævede det ene bryn. Han sukkede så let og så på Kashmir. "Held og lykke, men er der ikke noget med vores forældre stadig snakker sammen?" spurgte han så, han kunne se hvor meget Kashmir gerne ville op til hende. "Hvorfor betyder min søster så meget for dig?" spurgte han så med det undrende blik, og en anelse forvirrelse i stemmen. Man kunne dog ikke se på Charlie at han var såret. Men hvis man kunne se det i hans øjne, var det nok.
Han udlød så et suk. "Undskyld, jeg skal ikke holde på dig, smut nu bare op og snav hende i gulvet igen," sagde han på en høflig men afvisende måde. Han var på en måde træt af at være singel, i sær fordi han er biseksuel, det gjorde det ikke lige frem lettere for ham.

//Undskyld hvis du bliver forvirret...// ^^'
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyFre Maj 11, 2012 12:47 am

Kashmir tyssede på ham ved Charlies ord. ”Sådan siger man ikke,” sagde han meget bestemt, som var Charlie hans søn eller lillebror, ”Men jo, jeg vil give dig ret, og jo alt det skete fordi at Karolina troede på kælli… hende,” han skulle selv til at bande, men gjorde det ikke. Kashmir skulle til at gå af sted igen, holdte Charlie ham inde, ”Jo, de snakker vidst nok stadig, jeg ved ikke om de er sure eller glade for hinanden,” sagde han tænkende og rynkede kort på panden – ”Fordi jeg elsker hende, Charlie, og det vil jeg nok altid gøre,” svarede han med et glad og forventende smil, til at Charlie forstod det. Kashmir tog sig endelig tid til at kigge ham i øjnene. Han opdagde den tristhed der var fyldt i hans øjne. ”Årh, Charlie…” hviskede han lavere. Kashmir lagde armene om Charlie på en trøstende måde. ”Du skal vide at den rette er et sted der ude for dig,” sagde han og klappede ham på skulderbladet og slap ham. ”Gå ud og mor dig, Charlie, dans med dem du kan lide eller syntes er kønne,” Kashmir gjorde sig umage med ikke at sige et bestemt køn, Kashmir vidste nemlig at Charlie godt kunne lide begge køn.
”Pas nu godt på dig selv, okay?” sagde han muntert og klappede ham blidt på hovedet før han stille og roligt, afslappet begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Charlie Johan

Charlie Johan


Alder : 28
Mand URL Birthday : 01/04/96
Humør : skatttttter elsker diig<3
Antal indlæg : 56

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyFre Maj 11, 2012 1:01 am

Charlie så dumt på Kashmir da han tyssede ad ham, han fik dog et svagt smil på læberne over han selv var lige ved at kalde hende en kælling. Han rystede svagt på hovedet. ”Du har måske ret,” sagde han så bare, som en selvfølge. ”Jeg troede du kendte Karolina, hun tilgiver jo næsten altid alle, ikke?” sagde han med et smil over læberne. ”Nuurh… du tror hun er den eneste ene, ikke sandt?” sagde han på en drilsk men sød måde. Charlie grinte svagt, men da Kashmir krammede ham, forsvandt hans smil, ”Okaay? Men hvem siger den person er fuldblods og ikke muggler?” sagde han så på drilsk måde, da han vidste Kashmir ikke kunne tage blandet blod eller mugglerer.
Charlie rettede på sit tøj, og skulle selv til at gå, da Kashmir skulle til at gå. ”Javel, find nu bare min søster, og snav hende glad,” sagde han med ryggen til Kashmir. Han vinkede ved at løfte hånden og gå sin vej.
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 EmptyFre Maj 11, 2012 1:38 am

Kashmir grinede blidt, ”Jeg kender hende skam udmærket,” rettede han Charlie, ”Jeg vil bare gerne være sikker på hun har det godt… Og ja, du ved,” sagde han og smilede bredt, da Charlie spurgte om hun var den enestre ene, smilede han på en tænkende måde, ”Jo – det vil jeg da håbe,” svarede han muntert. ”Det er jo op til dig, vel?” svarede han undrende. Han tænkte lidt over tingene, ”Eller… Ja… Hvem siger overhovedet at mig og Karolina få et forhold for resten af livet?” han hentyde en del til et ægteskab, selv om han egentligt gerne vil have det med Karolina.
”Jeg kan gøre et forsøg,” grinte han og vinkede også blot med at løfte hånden og gik nu ud.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2   Skoleballet  :: Hemmelige Koridorer :: 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 2
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skoleballet :: Hemmelige Koridorer :: 1
» SKOLEBALLET - TORSDAG
» Skoleballet :: Storsalen :: 1
» Skoleballet :: Storsalen :: 2
» Skoleballet :: Storsalen :: 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Slottet :: Hemmelige koridorer-
Gå til: