Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Bad day! - Emilia. EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Bad day! - Emilia. EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Bad day! - Emilia. EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Bad day! - Emilia. EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Bad day! - Emilia. EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Bad day! - Emilia. EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Bad day! - Emilia. EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Bad day! - Emilia. EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Bad day! - Emilia. EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Emily Night (86)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Bad day! - Emilia. Vote_lcapBad day! - Emilia. Voting_barBad day! - Emilia. Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Bad day! - Emilia. EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Bad day! - Emilia. EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Bad day! - Emilia. EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Bad day! - Emilia.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Bad day! - Emilia. Empty
IndlægEmne: Bad day! - Emilia.   Bad day! - Emilia. EmptySøn Feb 26, 2012 1:40 am

S; De tre koste.
T; Klokken er omkring 14:27
O; Borde og stole, en masse forskellige personer og sådan.
V; Det er koldt udenfor. Få skyer på himlen, men blæst.
P; Camille er iført et par helt normale sorte bukser, en blå skjorte og et 'pnadebånd', dog har hun en sort jakke udenover, fordi det, for hendes vedkommende, er for koldt at gå rundt uden jakke.

Der var en masse snak inde på de tre koste. De fleste lød muntre og afslappede. Sad og drak ingefærøl, eller noget stærkere. Det hele virkede utrolig hyggeligt og midt i alt det, sad en lyshåret pige alene ved et bord. Foran hende stod et helt glas ingefærøl, som hun ikke havde drukket af endnu, selvom hun fik det for lidt tid siden. Pigens navn var Camille. Hun havde siddet derinde i snart en time, og bare stirret tomt ud i luften. Hvorfor hun var gået herind vidste hun ikke. Hun kedede sig gevaldigt da hun havde vandret rundt udenfor, men det var ikke blevet sjovere af, at hun var gået derind. Hun sad blot og lyttede til de mange personer der snakkede, imens hun stirrede ned på glasset.
Jakken hun havde haft på hang på stoleryggen og hun sad og pillede lidt ved skjortens ene ærme. Den blå skjorte som hun så ofte bar, når hun ikke skulle være iført kappe. Hendes blik var tomt og intetsigende.
Denne dag, havde ikke helt været som hun havde håbet. Hun havde ikke ligefrem hygget sig med veninderne, da de alle sammen valgte at smutte ind i kandisbaronen, hvilket hun ikke havde lyst til, så hun var gået videre. Da hun så ikke kunne finde dem igen, havde hun sat sig herind. Det var vel egentlig også på den måde hun var endt herinde.
Tilbage til toppen Go down
Emilia O'Callaghan

Emilia O'Callaghan


Alder : 26
Kvinde URL Birthday : 30/05/97
Humør : You shoot me in a dream... You better wake up and apoligize!
Antal indlæg : 54

Bad day! - Emilia. Empty
IndlægEmne: Sv: Bad day! - Emilia.   Bad day! - Emilia. EmptySøn Feb 26, 2012 2:04 am

P: Sorte bukser, brun uldtrøje, sorte støvler og en hvid jakke, sort striktørklæde

Vinden legede med Emilas går og fik hende til at fryse om ørerne. Hun gik med skuldrene oppe om ørerne, så det sorte tørklæde igså dækkede dem.
Hun forbandede sig selv at være så dårligt forberedt, hun havde hverken husket hue eller vanter selvom dagens lave temperatur lagde stærkt op til det.
Allerede længe før hun kom til værtshuset De Tre Koste kunne hun høre larmen og latteren derinde fra.
Hun løftede hovedet så sig kort om for at tjekke at der ikke var nogen af hendes venner tæt ved, så de kunne gå ind på værtshuset sammen. Selvfølgelig var der ikke det, de var alle ved armt fylde deres sliklager op i Kandisbaronen.
Hun trak på skuldrene og gik ind i værtshuset.
Luften var tung af øl og røg, i mugglerverden ville dette sted stemples som yderst børneskadeligt, men det var det ikke her i troldkandsverden. Her var det bare lidt krydret luft, det mente man nok børn kunne klare.
Hun gik hen til den lave mand i baren og bankede lidt på den fedtede bordplade og rømmede sig. Han så på hende med sammenklemte øjne og tog imod hendes bestilling om en ingefærøl, i et lille fornærmet grynt.
Gav hende et ægte ølglas og hældte det gyldne ingefærøl i, hun takkede ham venligt og fik et lille irreteret grynt som svar.
Hun så sig om efter et ledigt bord og fandt et, hvor der kun sad en pige.
Hun gik derhen og spurgte venligt:"Må jeg sidde her?"
Tilbage til toppen Go down
Camille Prew

Camille Prew


Alder : 27
Kvinde URL Birthday : 15/05/96
Humør : What is an ocean but a multitude of drops?
Antal indlæg : 185

Bad day! - Emilia. Empty
IndlægEmne: Sv: Bad day! - Emilia.   Bad day! - Emilia. EmptySøn Feb 26, 2012 2:50 am

Glasset foran hende stod stadig uberørt, og det fik Camille til at føle sig lidt dum faktisk. Det var jo ingefærøl, noget af det hun aller bedst kunne lide. Hun plejede at drikke det hurtigt, for derefter at vente på hendes venner blev færdige, men denne gang sad hun alene og ingefærøllen så ikke helt så indbydende ud. Hun lukkede sine øjne i, og trak vejret dybt for lige at slappe helt af. Hun havde siddet lidt anspændt før og pillet ved skjorteærmet, men da hun åbnede øjene igen, så hun mere eller mindre afslappet ud.
Da døren gik op, så hun op mod den. En mørkhåret pige trådte ind. Camille kunne godt genkende hende, men dog kunne hun ikke lige finde navnet på hende. Da de jo ikke som sådan kendte hinanden, vendte hun bare blikket mod ingefærøllen, og overvejede at tage en tår.
Hun nikkede let for sig selv og løftede så langsomt glasset op. Hun førte det hen til munden, men tøvede lidt med at tage en tår, dog gjorde hun det til sidst. Øllen gav hende en varm fornemmelse og hun huskede mere klart, hvorefter hun egentlig elskede ingefærøl.. Det var jo bare fordi smagen var så velkendt og nærmest varm. Hun stilte glasset fra sig igen.
Da pigen, hun før havde set komme ind, stod foran hende, så hun halv overrasket, men dog svagt smilende på hende. "Ja selvfølgelig, jeg mangler alligevel lidt selskab." Hun trak let på skuldrene, og så blot på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bad day! - Emilia. Empty
IndlægEmne: Sv: Bad day! - Emilia.   Bad day! - Emilia. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bad day! - Emilia.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» All dreams can be true [Privat - Emilia]
» Sikke en kedelig dag... //Privat :: Emilia O'Callaghan//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hogsmeade :: De Tre Koste-
Gå til: