Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors Jun 04, 2020 7:55 pm
Seneste emner
» The New World: The Crisis gives new opportunities. (Reklamation)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyFre Nov 29, 2013 12:10 am af medusa

» OVERLEVELSE - HOGWARTS
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptySøn Nov 24, 2013 10:06 am af Nidkjær

» Nedkøling
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyLør Okt 26, 2013 10:30 pm af Christopher Parker

» Emne med mig?
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyMan Okt 21, 2013 4:10 am af Timothy Simon

» A lonely raven - Emnesøgning
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyMan Okt 21, 2013 4:02 am af Dian Wesley

» OPMÆRKSOMHED
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyMan Okt 21, 2013 2:42 am af Nidkjær

» I gang igen! - Nogen der vil emne?
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyTors Okt 10, 2013 2:45 am af Heather Albright

» Emne?
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyTors Okt 10, 2013 2:44 am af Heather Albright

» Professorne - Info.
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyTirs Apr 30, 2013 2:50 am af Nidkjær

Statistik
Der er i alt 84 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jahsabened

Vores brugere har i alt skrevet 2143 indlæg i 205 emner
Mest aktive brugere
Dian Wesley (185)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Camille Prew (185)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Karolina Johan (121)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Nidkjær (99)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Timothy Simon (98)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Christopher Parker (90)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Kashmir Jonathan (88)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Emily Night (86)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Dylan Schoenfield (78)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Remus Watson (72)
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_lcapTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Voting_barTidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Vote_rcap 
Most active topics
Gåtur ved søen - Emily Night!
Skoleballet :: Storsalen :: 1
Camilles samtale~
I'm so confused.. - Karolina.
Søgning af lidt af hvert?
Skolefest?
FaceClaim?
Koridorernes møde //Åbent emne//
Hygge med Camille Prew!<3
Et Ludo emne med..
OPMÆRKSOMHED
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyMan Okt 21, 2013 2:31 am af Nidkjær
Elever, Unge og Professorer!

Jeg valgte at tjekke siden, og fandt ud af, der er kommet nogle nye personer på, og jeg ville gerne selv forsøge at blive aktiv igen, og derfor kontakter jeg nogle af …


Kommentarer: 1
Did you miss us?
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyTors Feb 21, 2013 7:44 am af Nidkjær
Hej, til dem der nu ser dette.

Jeg kom til at tænke på denne side, da jeg kedet mig en aften, klokken lidt hen ad midnat. Og så tænkte jeg på eleven Camilla Prew, en jeg havde kontakt med uden …

Kommentarer: 15
Profil opdateringer!
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyFre Maj 25, 2012 3:53 am af Abigail Johnson
Hej alle medlemmer på siden.

Alle profiler er blevet opdateret, så de nu ser helt anderledes ud. Dette gør profilen mere anvacteret.
Der vil muligvis blevet ændret lidt mere på det.
Jeg håber …

Kommentarer: 0

 

 Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Empty
IndlægEmne: Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.//   Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyLør Maj 19, 2012 5:04 am

S: Hjemme i Jonathans hus.
O: Det der er i huset.
V: Skyet solen har lavet lilla, blå og røde morgenskyer.
T: 04:33
P: Joggingbukser. Bar overkrop.

Kashmir var vågnet for en time siden. Men han ville ikke stå op, det ville være synd at vække hele familien så tidligt. Men nu kunne han ikke ligge og døse mere. Han var stået op og havde gået ud i køkkenet. Kashmir havde åbnet køleskabet op og kigget lidt i det. Han var normal vågen og var ikke særlig træt. ”Mad, mad, mad,” sagde han lavt til sig selv mens han kiggede lidt ind i køleskabet. Han bukkede sig ned og tog appelsinjuicen og noget mælk ud.
Han satte de to drikke vare på køkkendisken og gik hen efter noget havregryn, en skål og et glas.
Han bar alle tingene over på et samlet sted og hældte finvalede havregryn ud i sin skål og hældte mælken ud over det.
”Jeg glemte en ske...” mumlede han og gik hen i en skuffe og fandt det manglende frem og lagde den ned i skålen. Derefter satte han mælken og havregrynet på plads. Endelig tog han appelsinjuicen i hans favn sammen med glasset og skålen med morgenmaden i. Han gik hen til deres spise bord der pegede ud mod den flotte himmel og ud mod stranden som lå to tre kilometer væk. Men intet lå der udover i vejen. Han satte sig til rette, hældte appelsinjuice op og begyndte at spise sin mad mens han kiggede ud over havet som han nemt kunne se der hvor han sad.
Der gik ikke længe før han var færdig med sin mad og drikkelse og satte alt på plads med magi. En rengøringsmagi.
Tilbage til toppen Go down
Kathrine Jonathan

Kathrine Jonathan


Kvinde Humør : Lyst til at græde.
Antal indlæg : 33

Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.//   Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyLør Maj 19, 2012 5:18 am

Kathrine vågnede. Hun kunne høre noget nedenunder og gættede på det var Kashmir. Hun rettede sin natkjole og gik ned til ham. ”Godmorgen.....” gabte hun søvnigt og tog noget havregryn selv. Hun smilte til Kashmir og spiste videre. Hun smilte lavere da hun ikke kunne smile nu. Hun tog en ske og spiste lidt. ”Kashmir? Er du kommet sammen med Karolina igen?” spurgte hun mumlende. Hun så bare på ham og tyggede videre. Hun slugte og kradsede sig i nakken. Hendes hår var uglet og hendes natkjole beskidt. Hun så på ham og smilte skævt. ”Du har ikke pillet ved min kost vel Kashmir? Jeg opdagede et par skrammer her til morges” sagde hun og kløede sin næse. Hun smilte ikke mere men lagde bare sin tryllestav på bordet. Egetræ og enhjørningehår, ubøjelig og 16.5 tommer. Hun så på ham og smilte bare endnu lavere, hun kløede sig endnu engang i nakken. ”Læreren Mary Yellie er en streng en, men hun underviser i Mugglerstudier og Botanik, mens Andrew O’Wolffson underviser i Forvandling og Eliksir, mine yndlings er nok Botanik, Flyvning og Eliksir. Hvad er dine?” sagde hun og kradsede en gang til. Hun så atter ned og så bare udenfor lige som ham.
Tilbage til toppen Go down
Kashmir Jonathan
Journalist
Kashmir Jonathan


Alder : 29
Mand URL Birthday : 14/08/94
Humør : Tsk... Udskud.... Udskud... Udskud... Undskyld mig, er der nogle fuldblods her?
Antal indlæg : 88

Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.//   Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// EmptyLør Maj 19, 2012 5:44 am

Kashmir hørte en fra familien var vågnet og var på vej ned af den lange lige trappe, der blot fulgte væggen. Han skævede hen mod hvor hun ville komme ind.
”Godmorgen,” sagde han før hende. Hun var hurtigt henne ved ham med sin morgenmad. ”Tjoeh... Det kan man vel godt sige... På en måde... Karolina og jeg tager den med ro lige for tiden,” sagde han med et lille smil ved tanken om Karolina. Deres kat, Miriam hoppede op på bordet og miavede højlydt. Hun var en hvid langhåret kat med sorte poter, en lang, lang hale og blågrønne øjne. Hun var et år. Kashmir hørte på Kathrines andet spørgsmål, mens han åbnede et vindue til katten, så den kunne komme ud.
”Tror du ikke det har været Miriam?” mumlede han lettere irriteret, over at hun troede, han ville lave sådan noget åndssvagt ballade. ”Miriam kunne have forvekslet det med sit kradsbræt,” grinede han muntert og sank i hendes lange fortælling om lærerne. ”Emh, jeg vil ikke sige jeg har nogen specifik yndlings,” svarede han tomt. Han så efter Miriam der løb efter en lille mus. Men Miriam kunne ikke få fat på den.
”Dumme kat” grinede han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.//   Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tidlig morgen. //Kun familiemedlemmer af Jonathan-familien.//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Æhm hørte jeg nogen? (Kashmir Jonathan)
» You can not be a human, if you aren't doing something wrong ~ Kathrine Jonathan
» Det er en forbudt skov... Men folk går da ind i den som det ikke var? ~ Kashmir Jonathan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hjemme-
Gå til: